Skravla Skrevet 8. mars 2012 #7081 Skrevet 8. mars 2012 Men det er da mye spennende i... forreste, never mind... Om det er så mye spennende så kan vi bytte....... *finner passet*
Daria Skrevet 8. mars 2012 #7082 Skrevet 8. mars 2012 Legg merke til at jeg ombestemte meg underveis i setningen Er dessuten ikke så lenge siden jeg var der sist...
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mars 2012 #7083 Skrevet 8. mars 2012 I gang med å planlegge ny ferie, ser jeg. Det er noe med den reiselysten som blir forsterket rett etter man har vært på tur. Får rett og slett blod på tann! Håper du finner et knalltilbud på turen du ønsker deg Ååå, frisør, der skulle jeg ha vært også! Bestille time når jeg kommer hjem God torsdag, fuggel`n
Roadrunner Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #7084 Skrevet 8. mars 2012 *har alltid passet parat* Nå skal jeg ikke klage så veldig akkurat i dag, for etter og i går (som nå ligger som et herlig is/slush/holke-lag rundtom) gjør det godt med i dag! Riktignok rundt 0 grader, så ikke den store smeltingen, men godt med sol uansett Satser uansett på spinning i ettermiddag, det trengs!
Roadrunner Skrevet 8. mars 2012 Forfatter #7085 Skrevet 8. mars 2012 Trent og fortjent!! Leiligheten er støvsuget, sofaen er inntatt og fuggel'n er ganske fornøyd i grunn. Criminal Minds på tv'n i kveld og ny bok på nattbordet. Ikke dumt!
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7086 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Rettelse: IKKE Criminal Minds i går Her sitter (les: ligger under pledd på sofaen) fuggel'n og venter på CM, og SLITER med å holde seg våken (vraktrøtt? Oooooh yess!). Men hva gjør man ikke for å få sett CM en torsdag? Men så er det premiere på Torsdag Kveld fra Nydalen? Ærlig talt! Liker IKKE! Men kom meg i seng da, og fikk lest første kapittel i nye boka Og, d e t e r F R E D A G ! ! ! Endret 9. mars 2012 av Roadrunner
MarianneE Skrevet 9. mars 2012 #7087 Skrevet 9. mars 2012 Jeg gleda meg til Torsdagkveld fra Nydalen igår, men ble allikevel overraska over at ikke det var CM! De kan jo ikke bare kutte slik midt i sesongen! Ny bok er en bra ting; Hva slags bok er det? Ønsker deg en fin dag!
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7088 Skrevet 9. mars 2012 MarianneE Må innrømme at jeg begynner å bli drittlei dette CM systemet til TV2, de kutter i sesonger og bare roter jo! Var skikkelig skuffa i går (selv om det var litt godt å få lagt seg også...). Aner jo ikke hvilken sesong de sender eller hvor langt man har kommet i sesongen, plutselig er det slutt... Aner meg at de ser på CM som pauseunderholdning i påvente av noe annet Ny bok er stas! Spesielt når det er et nytt mysterium fra Camilla Läckberg Erica og Patrick is back Englemakersken ligger nå trygt på nattbordet mitt
Suzy Skrevet 9. mars 2012 #7089 Skrevet 9. mars 2012 Og jeg som var så glad for at det var Torsdag kveld igjen.... Serien etterpå "Nårje" var forøvrig helt hysterisk Håper du har en god fredag fuggel'n. Bare det at det er fredag hjelper jo en hel del
mocci Skrevet 9. mars 2012 #7090 Skrevet 9. mars 2012 Ha en god fredda Bippe! Ut og flakse med vingene igjen, så spennende da!
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7091 Skrevet 9. mars 2012 Og jeg som var så glad for at det var Torsdag kveld igjen.... Serien etterpå "Nårje" var forøvrig helt hysterisk Håper du har en god fredag fuggel'n. Bare det at det er fredag hjelper jo en hel del Serien etterpå? Sitter noen så lenge oppe på en hverdag? Jeg klarer jo knapt CM (i går hadde jeg slitt max, så endte meg at jeg stupte i senga da det viste seg at det ikke var CM), og i alle fall ikke noe ETTERPÅ! Men det hjelper absolutt at det er fredag ja Ingen store planer for kvelden, skal bare kose meg i heimen tror jeg. Tenne lys og slappe av. Hjemover til foreldre igjen imorra, og retur på søndag. Skal vel på brukt håndverkergenene litt i helga også tenker jeg... Ha en god fredda Bippe! Ut og flakse med vingene igjen, så spennende da! Veldig spennende Men lenge til da, trolig nærmere et år... Uansett godt å planlegge litt, drømme litt og glede seg litt. Og blir garantert en uforglemmelig tur til slutt! Kjenner jeg faktisk har blitt litt reiserastløs nå, og det er i grunn litt plagsomt... Spesielt når økonomien egentlig ikke tillater de store sprellene, og feriedager egentlig er en mangelvare
Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2012 #7092 Skrevet 9. mars 2012 Torsdag er kurskveld for meg, så jeg slipper å tenke på tv-programmet da. Er fornøyd hvis jeg rekker hjem tidsnok til å få med meg kveldsnytt. Håper fredagen din går fort og greit Fuggel'n.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mars 2012 #7093 Skrevet 9. mars 2012 Og jeg sitter gjerne oppe sent hver kveld, hvis jeg ikke skal opp grytidlig. Er b-menneske, og får uansett ikke sove kl 22 om kvelden, og da er det bare frustrerende å ligge og vri seg! God fredag, fuggel`n
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7094 Skrevet 9. mars 2012 Jeg var B-menneske tidligere (da jeg var ung...). Men har snudd systemet litt etter noen år med grytidlige morgener. Da MÅ det bli tidlige kvelder, og vips har jeg nok blitt mer A-menneske. Våkner gjerne senest 08 i helgene (om jeg er i seng i høvelig tid), og er deilig med lange dager Men sovner ganske greit om kvelden, heldigvis! En time igjen
Suzy Skrevet 9. mars 2012 #7095 Skrevet 9. mars 2012 Jeg lurer på om jeg er en kombiversjon jeg.... Jeg er oppe tidlig i ukedagene, men legger meg stort sett ikke før 23 eller 23.30 (siste er for sent) og vekkes 5.45. I helgene kan jeg derimot glatt sitte oppe til neste morgen og sove hele dagen.....
vimse Skrevet 9. mars 2012 #7096 Skrevet 9. mars 2012 (endret) Jeg er som Suzy Endret 9. mars 2012 av vimse
MarianneE Skrevet 9. mars 2012 #7097 Skrevet 9. mars 2012 MarianneE Må innrømme at jeg begynner å bli drittlei dette CM systemet til TV2, de kutter i sesonger og bare roter jo! Var skikkelig skuffa i går (selv om det var litt godt å få lagt seg også...). Aner jo ikke hvilken sesong de sender eller hvor langt man har kommet i sesongen, plutselig er det slutt... Aner meg at de ser på CM som pauseunderholdning i påvente av noe annet Ny bok er stas! Spesielt når det er et nytt mysterium fra Camilla Läckberg Erica og Patrick is back Englemakersken ligger nå trygt på nattbordet mitt Jeg elsker de bøkene og har lest alle om Fjâllbacka til nå. Gleder meg veldig til jeg får fingrene mine borti den nye.
Roadrunner Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #7098 Skrevet 9. mars 2012 Fjällbacka-bøkene er rett og slett geniale! Har lest alle og eier alle :-) Og skal fortsette på den nye i kveld... Taco spist, blomster vannet, oppvaskmaskinen kjørt (og snart tømt håper jeg), ryddet litt og inntatt sofaen. Slett ingen dum kveld så langt. Avtalt koselig kjasekveld med bestisen imorra, gleder meg! Er det bare meg som synes Magne F har blitt kjekkere og kjekkere med årene? Snadder.... #TheVoice
vimse Skrevet 9. mars 2012 #7099 Skrevet 9. mars 2012 Nei, det er ikke bare du som synes det Jeg sovnet fra hele greia, så da blir det vel seint til søndag da, må jo se reprisen...
Roadrunner Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #7100 Skrevet 12. mars 2012 Kan jeg få lov til å sove litt mer? Pliiiiiiiis! Sovet historisk dårlig i natt, og er trøtt som en strømpe. Litt murring i hodet og usigelig sliten i skrotten. Dette blir en solid mandag! Noen som nevnte PT-time i kveld? Bare en ting å gjøre - ta en ting av gangen Fin helg som startet med rolig fredagskveld i heimen. Våknet tidlig lørdag morgen, og dro hjemover til mams og paps etterhvert. Har hjulpet til med tapetsering, riving av lister, plating av vegg og annet forefallende både lørdag og søndag, og hadde en superkoselig kveld hos bestisen på lørdag. Kunne ikke vært bedre Liker! :kaffekopp:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå