Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper at du får en fin fredag. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, Sauen!

Det trengs...

Trøtt som en sokk i dag, og begynner å bli SVÆRT støl... Auuuu! PT-timer kjennes gitt! Men hadde fin fremgang siden før jeg dro på ferie (har jo tross alt besøkt treningssenteret på hotellet 3-4 ganger, samt deltatt på vanngym :nigo: ), og PT'en var fornøyd. Fuggel'n var sliiiiiten... Og nå er det på'n igjen på mandag... :daane:

Skrevet

Ingen ny jobb på fuggel'n i denne omgang... *sjekker Finn igjen*

:sukk:

Skrevet

Så dumt.

Men det dukker nok opp noe. Nå er du i siget....

Skrevet

Jepp, har et par alternativer i kikkerten, så regner med at jeg skal få sendt avsted et par søknader i løpet av helgen. Så får vi se hva som skjer. Har i alle fall innsett at det bare er å søke i vei, får ikke noe uten å prøve, og er ikke sikkert man får noe uansett.. Men litt skuffa ja, må innrømme det...

Skrevet

:kose:

Æsj så synd, men for hver søknad og hver samtale så er du mer inne i det og mer i siget. Du kommer til å finne noe, vet du :jepp:

Også er det egentlig greit med alt som er avklart også...

Skrevet

Det var kjipt. :troest:

Men det er, som de andre sier, bare å søke videre.

Skrevet

:klem: til skuffet fuggel!

Men du høres iallefall mer og mer sikker ut på at du vil skifte miljø? Og kanskje litt i andre baner rent jobbmessig? Krysser fingre for at drømmejobben din snart blir utlyst; for den er nok der ute et sted :Nikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:klem: til småskuffet fuggel herfra også. Det kommer andre muligheter, og da er jeg sikker på at du er med til siste finish!

God fredag :)

Skrevet

Tusen takk for koselige oppmuntringer og gode :klemmer:

Kjipt, men sånt skjer. Har en plan om å få sendt et par søknader i løpet av helgen, og så får vi rett og slett se hva som skjer igjen. Fyrer avsted litt i alle fall, så tar vi det som det kommer.

Ubeskrivelig støl i armer, skuldre, lår, rompe og etterhvert også i magen. Relativt rolig kveld på :veslejenta: her med andre ord... Vannet blomster og laget middag, resten får jeg ta i morra.

Masse stearinlys og høy "kosefaktor" i fuggelheimen.

:sove:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Hvordan er formen i dag? Like støl? Håper du får en fin dag. :klem:
Skrevet

:kaffekopp:

God formiddag!

Vært oppe noen timer, men ikke fått gjort allverdens :sukk:

Auuuuu! Gangsperre, ubrukelig overkropp og klynking for hvert steg. MÅ komme igang etterhvert, men er lov å ta det litt rolig på en lørdag, er det ikke? Har tatt av sengetøyet på senga, og startet vaskemaskinen, og tenkte jeg skulle henge sengetøyet ut på verandaen etterpå. Kanskje jeg kan ha soltørket sengetøy på senga i kveld? Luksus i februar!

Har lagt ut litt feriebilder, spist frokost og spilt litt WF. Rolig start på dagen med andre ord. Men etterhvert er planen å støvsuge, rydde, vaske gulv, vaske bad og tørke støv. Har nemlig en plan om å få tatt det meste i dag, slik at jeg kan rusle tur og kose meg i morra (når kroppen forhåpentligvis virker litt igjen...). Ja, og så skal jeg jo få sendt et par jobbsøknader, men det får bli senere i dag eller imorra tror jeg. :jepp:

Ønsker en strålende lørdag og helg til mine kjære damer! :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en rolig og fin lørdag, akkurat slik er det her i dag også. God helg, nyt og lad batteriene :klem:

Skrevet

Yosef-sitat fra The Voice:

Magne tenker mye, Sondre sier mye, Hanne vil mye, men jeg GJØR mye!

:skratte:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Morsomt sitat :ler:

God morgen :kaffekopp: Håper du har like fint vær som det er på mine trakter, så kommer du deg vel ut på tur med kamera, kanskje? Ha en fin søndag, uansett hva du finner på :klem:

Skrevet

KO-KO er du våken? :kaffekopp:

Skrevet

Fuggel'n er våken! :jepp:

Sløv start på dagen, før jeg fikk litt frisk luft i Dyreparken. Deilig å komme en liten tur ut i finværet! Nå skal badet vaskes, og støv tørkes, før det blir middag og spinning intervall. Slett ingen dum søndag!

Skrevet

Håper du fikk fyrt av noen durabelige jobb søknader. ;)

Skrevet

God morgen!

Jepp, fikk sendt avsted et par søknader, og krysser fingrene spesielt for den ene. Hadde vært spennende!

Ellers er det mandag, smått masete, :regn: og fremdeles småstøl etter torsdagens PT. Håper det meste forsvinner før ettermiddagen, for i dag er det på'n igjen (byttet PT-dag). Oh my...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...