Gjest Purple Haze Skrevet 12. mars 2012 #7101 Skrevet 12. mars 2012 Litt mer våknejuice oversendt!-----> Slitsomt å starte uka med minus på søvn Håper du slukner kjapt etter PT i kveld, så du er mer uthvilt i morgen
Suzy Skrevet 12. mars 2012 #7102 Skrevet 12. mars 2012 Det er rart hvordan den natt til mandag ofte blir litt dårlig. For min del er det gjerne fordi jeg har sovet litt for mye i helga og ikke egentlig er trøtt når jeg legger meg - og litt at jeg stresser litt med å starte uka og er litt redd for å forsove meg osv Håper du har våkna utover? Hvis ikke tipper jeg PT'n din får liv i deg
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7103 Skrevet 13. mars 2012 (endret) PT'n fikk i alle fall skvist ut det lille som måtte være av overskudd og guts Var ikke i kjempeslag da jeg ankom PT-timen og vi ble enige om at vi bare fikk gjøre det beste ut av det (Fuggel'n er jo ganske flink til å presse seg selv...). Men altså, hva er det med sånn PT-greier og HOPPING? Denne skrotten er da vitterlig ikke laget for HOPPING Det har jeg forsøkt å fortelle PT'n, men neida! Her skal det hoppes <-- ta bort gliset, erstatt det med en dypt konsentrert fuggel, så har dere deler av gårsdagens økt Hoppende knebøy, mountain climbers (stå på alle fire, "hoppe" frem med det ene kneet av gangen, slik at det berører armen på samme side...) og til slutt en intervalløkt med... nettopp! Hopping... Og ikke nok med det, men PT'n mener å si at jeg tross vekt og form egentlig er SPRETTEN! Yeah right! Pustet som en asmatisk flodhest (PT'n fikk en solid latterkule i går ja, men var også veldig fornøyd med at jeg klarer å presse meg selv og ikke bare gir opp når jeg så smått begynner å puste litt)... Forbedringspotensiale? ENORMT! Innom et par matbutikker på vei hjem fra treninga (kjøpte INGENTING fra godishylla, istedet hadde jeg jordbær og blåbær til kvelds) og kanta på sofaen etter en god dusj. Sliten skrott gitt! I dag har jeg meldt meg på spinning... Spent på hvordan disse "spretne beina" vil klare det i dag. Etter treninga blir det kakebaking, og litt rydding tenker jeg. Mine foreldre kommer bortover en tur i morra, og jeg har en plan om å lage gooood middag til gjestene. Kaken er dessverre spist opp på det tidspunktet (den blir med på jobb i morra), men vi skal nok få kost oss uansett. Det interessante her er jo at en kollega hadde med kake i går, samme fantastiske kaka som jeg skal ha med i morra (Oreo Dream Cake). Så dette blir kostholdsuka si... Legg til en tur på god restaurant til lørdag (etterfulgt av konsert), så regner jeg med at dessertdosen er full for noen uker fremover Men nuh! til trøtt fuggel og hyggelige gjester Endret 13. mars 2012 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2012 #7104 Skrevet 13. mars 2012 Jeg bøyer meg i støvet for treningsinnsatsen din altså
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7105 Skrevet 13. mars 2012 Veldig fornøyd med PT-timene og innsatsen selv om det er et SLIT når det står på som verst. Men det gir jo mye da! I tillegg til all hoppingen tok vi også et lass situps, opptrekk og armhevinger, så kroppen fikk virkelig kjørt seg. Deilig!
Suzy Skrevet 13. mars 2012 #7106 Skrevet 13. mars 2012 Wow - full rulle på deg i går skjønner jeg. Hopping er pyton, men jammen er det effektivt også. Og du får bare trøste deg med at alt som er skikkelig vanskelig og dritt er det du sannynligvis har mest godt av å trene på. Når forbedringspotensialet er stort så går det ofte fort fremover også Blir spennende med spinn i nyhoppede bein i dag... Forestiller meg at de kan vare litt trege i dag de beina... til desserten?
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2012 #7107 Skrevet 13. mars 2012 God morgen Regner med du sovnet godt etter den økta der i går! Imponert Jeg er overhodet ikke skapt for hopping, så jeg hopper (bokstavelig talt, lissom) over det når jeg trener. Ser ut som du går en kulinarisk uke i møte. Kos deg med god samvittighet. Det er ikke ofte en har sånne uker Og jevn kamp i wordfeud Problemet nå er gunstige plasser å legge på!
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7108 Skrevet 13. mars 2012 Beina er definitivt trege i dag. Så jeg vurderer å gjenta suksessen fra et par uker tilbake, der det ble en liten skogstur med en kollega i stedet for spinning. Været er slett ikke verst (skyer men opphold), og det frister noe mer med frisk luft i en time eller to, enn spinning. Men får gruble litt og se hva som skjer Uansett blir det ikke timesvis, siden jeg må smelle sammen denne kaka i kveld også. Men det skal nok gå fint Wordfeud ja - close race! Og en variert og fin omgang synes jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mars 2012 #7109 Skrevet 13. mars 2012 Veldig close, men du tar meg på oppløpet her nå Jepp, flinke til å utnytte brettet er vi også
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7110 Skrevet 13. mars 2012 har kommet mer og mer, og da blir det definitivt skogstur i dag istedet for spinning. Slitne bein og såre knær trenger litt rolig rusling fremfor hard spinning
Suzy Skrevet 13. mars 2012 #7111 Skrevet 13. mars 2012 Rusling er jo kjempeflott og herlig - og gir masse vitamnin D og masse påfyll av mer mental sort. Godt valg!
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2012 #7112 Skrevet 13. mars 2012 Ut og nyt frisk luft og du. Mye bedre enn å sitte inne på en sykkel.
Roadrunner Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #7113 Skrevet 13. mars 2012 2 fine timer i frisk luft, deilig!! Nå står en diger kaloribombe i kjøleskapet, klar for morgendagen. Og snart skal fuggel'n krype under dyna og kose seg litt med Englemakersken
Suzy Skrevet 14. mars 2012 #7114 Skrevet 14. mars 2012 :blåse: Så da var det på en måte behørlig markert syns jeg. Hvor mange år blir pippen i dag om jeg tør spørre?
Roadrunner Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #7115 Skrevet 14. mars 2012 Tusen takk, Suzy! Absolutt en solid markering det der vil jeg si Pippen er i sin beste alder, og fyller 32 vintre
Suzy Skrevet 14. mars 2012 #7116 Skrevet 14. mars 2012 Helt klart sin beste alder ja (og bare barnet egentlig )
Roadrunner Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #7117 Skrevet 14. mars 2012 Helt klart sin beste alder ja (og bare barnet egentlig ) Nettopp! Kommer kanskje litt ann på hva sammenligningsgrunnlaget er... Men uansett fuggel'ns beste alder Sovet dårlig i natt igjen, og var smått vrak da klokka ringte. Men rakk å forlate dyna før jeg sovnet igjen, og er klar for det dagen måtte bringe. Noe sier meg at dette blir en koselig dag på jobb
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2012 #7118 Skrevet 14. mars 2012 :blåse: *Slenger meg med Tiger'n og feirer Gjøkens store dag*
Suzy Skrevet 14. mars 2012 #7119 Skrevet 14. mars 2012 Nettopp! Kommer kanskje litt ann på hva sammenligningsgrunnlaget er... Men uansett fuggel'ns beste alder Tigre sammenligner alltid med seg og i forhold til meg er du bare barnet
Roadrunner Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #7120 Skrevet 14. mars 2012 :blåse: *Slenger meg med Tiger'n og feirer Gjøkens store dag* Tusen takk! Stas dettane altså! Tigre sammenligner alltid med seg og i forhold til meg er du bare barnet Fiiiin sammenligning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå