Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

La meg rundt kl 21 i går, og har sovet tålig greit i natt. Våken endel mellom 3-4, men sovnet da igjen etterhvert. Og kom meg opp da klokka ringte :jepp:

Var HELT gåen i går ettermiddag, men kviknet til litt utover. Fikk vasket to maskiner med klær, tømt kofferten og småryddet litt. Gjenstår fremdeles endel, men har i alle fall begynt på jobben med å få heimen tilbake til normalen :nigo:

Lader opp til spinning i ettermiddag, og mer klesvask. Ellers tror jeg uka blir ganske rolig gitt... Ja, sånn bortsett fra PT og overtidsjobbing på torsdag da, og trolig besøk av mams og paps en tur. Blir koselig det da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En rolig uke bortsett fra... ja, det hørtes ut som en veldig rolig uke... :fnise:

Skrevet

:ler:

Okei, kanskje ikke heeelt rolig uke allikevel når jeg tenker etter :fnise: Dagen i dag har i alle fall gått i ett, og nå er det heldigvis snart tid for lunsj. Skal bli godt!

Skrevet

:murvegg:

Det finnes vel bedre dager... Urgh!!!

Trøtt, lei (krysser fingrene så inderlig for at det fremdeles er håp for den jobben jeg var på samtale for før jeg reiste på ferie, tror virkelig at jeg trenger forandring nå altså!), frustrert og litt hodepine. Oooo herlige tirsdag :daane: Satser på at hodet ikke blir verre, slik at jeg kan dra skrotten på spinning etterpå. Tror jeg trenger å avreagere litt. :jepp:

Krysser armer og bein, og grubler alt for mye :sukk:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper du får den jobben! Ikke bra å slite med jobb og motivasjon over lengre tid :klem:

Skrevet

Krysser også armer og bein for at du får jobben, er ikke noe greit å stå i en jobb hvor man ikke trives.

Skrevet

Ikke bra med frustrert fugl!

Håper du hører mer fra dem og kan få en avveksleing - det er sunt å bytte beite innimellom . Tror jeg i allefall.

Åssen er formen i dag og ble det sykkel i går?

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: Håper du får en bedre dag i dag. Og ikke minst håper jeg du får den jobben. :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :kaffekopp:

Håper du er litt mindre frustrert i dag, og at arbeidsdagen går greit :klem:

Skrevet

Arbeidsdagen har gått tålig greit så langt, og lunsjen er unnagjort. Generelt lei her, men ellers greit tror jeg. Ble et par hodepinetabletter i går, og så en times spinning utholdenhet. Godt å komme igang igjen! I dag skal jeg innom et par butikker etter jobb, og så hjem til mer klesvask og pusling i heimen. Får ta det litt rolig på treningsfronten i dag, lade opp til PT-timen i morra tenker jeg :)

Litt uggen i formen, ellers på plass!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du må ikke stresse for mye, nå. Det er ikke bra for kroppen etter to ukers latmannsliv på en strand i sol og varme, den får jo sjokk! Håper formen kommer seg kjapt :klem:

Skrevet
:klemmer: til småfrustrert-fuggel --- og så håper jeg ting og tang løser seg til din fordel :Nikke:
Skrevet

Hei fuglen!

Bedre lune i dag?

Litt :kaffekopp: å starte dagen med?

Skrevet

Takker! Trengs på en torsdag det :jepp:

Foreløpig er ikke dagen så verst, får nå gjort litt hit og dit. Men innerst inne krysser jeg jo fingrene for at ikke toget har gått angående jobben, selv om jeg ikke er veldig optimistisk siden jeg ikke har hørt noe ennå... Men men, vi får se! Mulig jeg fyrer av en annen jobbsøknad også, som ikke har NOE med det jeg driver med i dag å gjøre, men som sikkert kan være spennende og interessant allikevel. Den som intet våger osv... :sukk: Men jo, LITT lei nå kan du si (prøver å ikke tenke FOR mye på det, for blir jo ikke akkurat mindre lei da...). Klar for helg :nigo:

Hektisk dag i dag, med PT-time, overtidsjobbing og kjapt foreldrebesøk i kveld. Må grytilig på jobb i morra for å sluttføre overtidsjobbinga fra i kveld, så håper jeg får gått litt tidlig i morra. Hadde vært deilig!

Skrevet

Fyr avgårde flere jobbsøknader du. :jepp:

Litt :kaffekopp: mens du jobber overtid?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Enig med Sauen, søk i vei. Søker du ikke, får du i hvert fall ingen annen jobb.

Håper du ikke blir helt utslitt etter en hektisk dag. Flere som ser fram til helg nå *rekker opp hånda*

Skrevet

:hallo:

Veldig klar for helg!

Kveldens overtidsjobbing er unnagjort, satser på at det ordner seg finfint (vet ikke helt før nærmere kl 07 i morra). Regner med å være på jobb rundt 0630 i morra, for å fullføre..

Men nuh: :veslejenta:

Ja, også var det egentlig litt godt med PT-time igjen, selv om det var tungt! :nigo:

Skrevet

Da ser det ut til at ekstrajobbingen har gått bra, og jeg har unnagjort en liten halvtime på jobb allerede. Men godt for alt som ordner seg!

VELDIG klar for helg kjenner jeg, skal bli supergodt nå! Håper jeg klarer å snike meg ut litt før i dag, og skal bare kose meg i helga tenkte jeg. Få gjort en god del i heimen (der ser ikke UT!), og ellers trene litt og slappe av. Blir godt :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Flere morgenfugler her, ser jeg. Håper du kan ta tidlig helg, nå som du startet så tidlig i dag. TGIF! :hoppe:

God fredag, fuggel'n :klem:

Skrevet

Du verden - råtidlig på'n i dag! :overrasket:

Håper du får unna deg alt og kan liste deg ut av huset så tidlig som mulig i dag.

Tenker det er temmelig nødvendig med litt innehenting både i sofa og heim ;) Åssen går det med jet-lagen? Er du på nett igjen?

Litt :kaffekopp: i dag også kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...