Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Torsdagen unnagjort, og nå kan du bare cruise inn mot helg! Tenker den er kjærkommen, som alltid :)

Og bare en drøy uke til ferie for din del. Det går jo kjempefort!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

TGIF!! :hoppe: Jammen blir det helg denne uka også. Hørte på radioen at det er forferdelig vær på dine trakter! Håper du får en fin helg likevel :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Vær ja... :daane: Vind, snø og skikkelig glatt kjøreføre. Og mer :sno: skal det visst bli... Måtte jo til og med finne frem vinterskoa i dag :ler: (har brukt goretex joggesko så langt i vinter).

Men vær tross alt: Det er FREDAG! :hoppendeglad:

GODT over gjennomsnittet klar for fredag og helg nå kjenner jeg! :jepp:

Skrevet

Isj og fysj til guffevær. Det har begynt å snø på utsiden her også, ser jeg. Æsj...

Men det er fredag og snart fridag :jepp:

Skrevet

En fredagsfnis jeg fikk høre av en felles bekjent i dag:

Vet du hva man kaller en onanerende sau?

Fo(å)redrag.

Sorry, måtte bare fortelle den, har ledd av den flere ganger i dag :hoho:

Skrevet

:hoho:

Vimse dah!

Har også hør at man ikke kan si foreksempel "Familiens sorte får" lengre...

Sort får = Sau med tilpasningsvansker... :fnise:

Våknet med et lite ryddebehov på torsdagen, og det ser ikke ut til at det behovet har gitt seg.. Så da tror jeg at jeg skal bruke lørdagen til å få tatt et solid raid i heimen. Litt mer enn støvsuging og tørking her og der. Har så mye dill som aldri brukes eller som er ubrukelig, så kanskje på tide med en runde kaste/gibort?

Skrevet

Det var da voldsomt til saue-humor. :ler:

Sånne rydde/kaste/gibort-dager må man ha av og til. Det er fryktelig mye man samler som er kjekt å ha, men som man egentlig ikke bruker...

Skrevet

Herlig humor :ler:

Jeg hadde en plan for dagen, men var effektiv da jeg kom hjem i går, så jeg skal bare fly over gulvet med støvsugeren før vi får folk i dag, deilig :nigo: Hadde en treningsplan, men jeg tror den forflyttes til i morgen ;)

Skrevet

Jeg var bare hjemme og snudde i går, før jeg dro ut igjen, og da jeg til slutt kom hjem utpå kvelden gikk ferden rett i seng. Men i dag har jeg ingen andre planer enn å få ordnet i heimen. Og jeg mistenker at jeg kanskje begynner i boden, for den er KAOS... Ute er det :sno: i luften, så da er det bra med en innedag :jepp:

Skrevet

Jon Almås hos Hellstrøm - kokkekonkurranse. :hoho:

Helstrøm er FORVIRRA!

Jeg ler!!! :skratte:

Skrevet

Mårnings! Mandag og siste arbeidsuke før FERIE! :hoppendeglad: Neste mandag er det nærmere 30 grader, :sol: , strand og vann :nigo: Gleder meg! Helt uvirkelig at vi nærmer oss såpass allerede, synes ikke det er så lenge siden det var snakk om 100 dager igjen...

Mye å gjøre på jobb denne uka, og ser ut til at det blir hektisk på fritiden også: Ei venninne jeg ikke har sett siden i sommer kommer på besøk, og blir enten fra tirsdag - onsdag eller fra tirsdag - torsdag. Midt oppi dette skal jeg liksom vaske klær, slepe meg gjennom en PT-time, pakke, forberede to uker fri fra jobb (mulig litt må gjøres hjemmefra i den forbindelse) +++. Men satser på at alt går veldig greit, og blir koselig istedet for stress.

Ellers har helga gått med til å terrorisere pakkesporinga til Tollpost :sjenert: "Leketøyet" jeg bestilte i begynnelsen av måneden (og som jeg var sikker på at jeg ikke kom til å få før etter turen, og derfor har satt pappa som mottaker) er på vei! :strix: Hvis alt går min vei så henter paps den i ettermiddag, og så hiver jeg meg i bilen og kjører hjem til mams og paps for å hente (og spise middag). Ikke heeeeelt det jeg hadde tenkt å gjøre på en mandag, men absolutt nødvendig! Dersom den ikke kommer før i morra, har jeg en utfordring... *nekter å tenke på det alternativet*

Men nuh - :kaffekopp: og fylling av vannmugge

Skrevet

Krysser fingrene for at leketøyet er i hende i dag. ;) Åh, ikke lite misunnelig på deg som skal slikke sol i nærmeste fremtid. :sjenert:

Skrevet

Litt ivrig etter nytt leketøy...? :fnise:

Skrevet

Du gleder deg en smule til den dingsen...? :fnise:

Høres ut som det blir ei hektisk uke gitt, men himmel og hav så herlig å tenke på at det bare er dager igjen så er du i paradiset. Åh jeg skulle ønske det var meg!

Koselig med venninnebsøk også, selv om det kanskje ikke er så velplassert... men det blir sikkert supertrivelig uansett.

Litt mer :kaffekopp: på morran?

Skrevet

Dingseguri-Gjøken... :ler:

*overser alle kommentarer om sol, varme og vann*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...