Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2012 #6881 Skrevet 26. januar 2012 Torsdagen unnagjort, og nå kan du bare cruise inn mot helg! Tenker den er kjærkommen, som alltid Og bare en drøy uke til ferie for din del. Det går jo kjempefort!
Gjest Purple Haze Skrevet 27. januar 2012 #6882 Skrevet 27. januar 2012 God morgen TGIF!! Jammen blir det helg denne uka også. Hørte på radioen at det er forferdelig vær på dine trakter! Håper du får en fin helg likevel
Roadrunner Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #6883 Skrevet 27. januar 2012 Mårnings! Vær ja... Vind, snø og skikkelig glatt kjøreføre. Og mer skal det visst bli... Måtte jo til og med finne frem vinterskoa i dag (har brukt goretex joggesko så langt i vinter). Men vær tross alt: Det er FREDAG! GODT over gjennomsnittet klar for fredag og helg nå kjenner jeg!
Suzy Skrevet 27. januar 2012 #6886 Skrevet 27. januar 2012 Isj og fysj til guffevær. Det har begynt å snø på utsiden her også, ser jeg. Æsj... Men det er fredag og snart fridag
vimse Skrevet 27. januar 2012 #6887 Skrevet 27. januar 2012 En fredagsfnis jeg fikk høre av en felles bekjent i dag: Vet du hva man kaller en onanerende sau? Fo(å)redrag. Sorry, måtte bare fortelle den, har ledd av den flere ganger i dag
Roadrunner Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #6888 Skrevet 28. januar 2012 Vimse dah! Har også hør at man ikke kan si foreksempel "Familiens sorte får" lengre... Sort får = Sau med tilpasningsvansker... Våknet med et lite ryddebehov på torsdagen, og det ser ikke ut til at det behovet har gitt seg.. Så da tror jeg at jeg skal bruke lørdagen til å få tatt et solid raid i heimen. Litt mer enn støvsuging og tørking her og der. Har så mye dill som aldri brukes eller som er ubrukelig, så kanskje på tide med en runde kaste/gibort?
Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2012 #6889 Skrevet 28. januar 2012 Det var da voldsomt til saue-humor. Sånne rydde/kaste/gibort-dager må man ha av og til. Det er fryktelig mye man samler som er kjekt å ha, men som man egentlig ikke bruker...
vimse Skrevet 28. januar 2012 #6890 Skrevet 28. januar 2012 Herlig humor Jeg hadde en plan for dagen, men var effektiv da jeg kom hjem i går, så jeg skal bare fly over gulvet med støvsugeren før vi får folk i dag, deilig Hadde en treningsplan, men jeg tror den forflyttes til i morgen
Roadrunner Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #6891 Skrevet 28. januar 2012 Jeg var bare hjemme og snudde i går, før jeg dro ut igjen, og da jeg til slutt kom hjem utpå kvelden gikk ferden rett i seng. Men i dag har jeg ingen andre planer enn å få ordnet i heimen. Og jeg mistenker at jeg kanskje begynner i boden, for den er KAOS... Ute er det i luften, så da er det bra med en innedag
Roadrunner Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #6894 Skrevet 29. januar 2012 Jon Almås hos Hellstrøm - kokkekonkurranse. Helstrøm er FORVIRRA! Jeg ler!!!
Roadrunner Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #6896 Skrevet 30. januar 2012 Mårnings! Mandag og siste arbeidsuke før FERIE! Neste mandag er det nærmere 30 grader, , strand og vann Gleder meg! Helt uvirkelig at vi nærmer oss såpass allerede, synes ikke det er så lenge siden det var snakk om 100 dager igjen... Mye å gjøre på jobb denne uka, og ser ut til at det blir hektisk på fritiden også: Ei venninne jeg ikke har sett siden i sommer kommer på besøk, og blir enten fra tirsdag - onsdag eller fra tirsdag - torsdag. Midt oppi dette skal jeg liksom vaske klær, slepe meg gjennom en PT-time, pakke, forberede to uker fri fra jobb (mulig litt må gjøres hjemmefra i den forbindelse) +++. Men satser på at alt går veldig greit, og blir koselig istedet for stress. Ellers har helga gått med til å terrorisere pakkesporinga til Tollpost "Leketøyet" jeg bestilte i begynnelsen av måneden (og som jeg var sikker på at jeg ikke kom til å få før etter turen, og derfor har satt pappa som mottaker) er på vei! Hvis alt går min vei så henter paps den i ettermiddag, og så hiver jeg meg i bilen og kjører hjem til mams og paps for å hente (og spise middag). Ikke heeeeelt det jeg hadde tenkt å gjøre på en mandag, men absolutt nødvendig! Dersom den ikke kommer før i morra, har jeg en utfordring... *nekter å tenke på det alternativet* Men nuh - og fylling av vannmugge
mocci Skrevet 30. januar 2012 #6897 Skrevet 30. januar 2012 Krysser fingrene for at leketøyet er i hende i dag. Åh, ikke lite misunnelig på deg som skal slikke sol i nærmeste fremtid.
Suzy Skrevet 30. januar 2012 #6899 Skrevet 30. januar 2012 Du gleder deg en smule til den dingsen...? Høres ut som det blir ei hektisk uke gitt, men himmel og hav så herlig å tenke på at det bare er dager igjen så er du i paradiset. Åh jeg skulle ønske det var meg! Koselig med venninnebsøk også, selv om det kanskje ikke er så velplassert... men det blir sikkert supertrivelig uansett. Litt mer på morran?
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2012 #6900 Skrevet 30. januar 2012 Dingseguri-Gjøken... *overser alle kommentarer om sol, varme og vann*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå