vimse Skrevet 24. januar 2012 #6861 Skrevet 24. januar 2012 Det går nok et par måneder til før nyttårsforsettene ryker, det pleier skje etter påske, folk har vanskelig for å komme i gang igjen Mandagene er håpløse her også, men lørdag og søndag er fine dager, lite folk, men jevn strøm hele dagen.
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6862 Skrevet 24. januar 2012 Det går nok et par måneder til før nyttårsforsettene ryker, det pleier skje etter påske, folk har vanskelig for å komme i gang igjen Mandagene er håpløse her også, men lørdag og søndag er fine dager, lite folk, men jevn strøm hele dagen. Så lenge til? Og jeg som håpte det ville hjelpe etter min lille ferie.. Jaja, får vel bare stålsette meg og ta en uke/dag av gangen. Hjelper vel nå snøen har smeltet og veiene er bare, da begynner i alle fall enkelte å trene litt mer utendørs igjen... *venter spent*
vimse Skrevet 24. januar 2012 #6863 Skrevet 24. januar 2012 Dere har ikke noen avtaler med jobb ifht til trening i arbeidstiden da?
Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2012 #6864 Skrevet 24. januar 2012 God morgen! Nydelig vær her også i dag. Åtte blå grader og klarvær. Regner med at det blir utover dagen.
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6865 Skrevet 24. januar 2012 Dere har ikke noen avtaler med jobb ifht til trening i arbeidstiden da? Nope... Vi får noe treningsstøtte i løpet av året (maks 1000 kroner, som ikke blir allverdens etter skatt), ellers ikke noe avtale om trening. Får dekket bedriftsidrettsarrangementer da, som terrengkarusellen etc. Men ikke noe i arbeidstiden. Har dere?
Suzy Skrevet 24. januar 2012 #6866 Skrevet 24. januar 2012 Mårnings! Rart det skal være sånn trengsel på de sentrene hver eneste januar... de må jo tjene ganske godt på alle som faller fra etter tredje uka i januar (joda - det begynner snart). Det er jo et heft uten like for oss stakkarne som går hele tiden.. men det går jo veldig fort over, som du sier Tror det var t-dag på en mandag denne uka jeg - i dag er alt godt
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6867 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er rett og slett HELT fasinert (både innlegg og kommentarer) : Balladen om boligmarkedet
Gjest Purple Haze Skrevet 24. januar 2012 #6868 Skrevet 24. januar 2012 Jeg går mot strømmen og nekter å melde meg inn på treningssenter i januar, så da tar jeg det 1. februar i stedet Enig i at den artikkelen var fasinerende. Er det mulig!
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6869 Skrevet 24. januar 2012 Da var overtidsmiddagen unnagjort, og jeg hiver meg rundt for å få gjort litt mer her. Kjipt å skippe trening i dag, men godt å få gjort det som trengs på jobb. Rett og slett en nødvendig prioritering i dag.
vimse Skrevet 24. januar 2012 #6870 Skrevet 24. januar 2012 Ja, vi har ordning med jobb, men jeg bruker det ikke da jeg ikke har lyst til å forplikte meg til faste tidspunkter Jeg meldte meg jo inn i desember, så jeg er heller ikke en av januar-brukerne Men hun veilederen min sa at hun heller ville jeg skal trene to ganger i uken og fortsette med det i lang tid. I stedet for majoriteten som trener fire ganger i uken et halvt år, og så går de over til støttemedlemsskap i stedet
Roadrunner Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #6871 Skrevet 25. januar 2012 Mårnings! Ny dag, nye muligheter... Føler i grunn det ikke er så lenge siden jeg var her, men er kanskje ikke så rart? Er glad jeg fikk gjort såpass mye i går kveld, gjør at skuldrene er godt senket i dag. Og det hjelper jo! En liten jentekveld hos ei venninne i kveld, blir koselig! Lenge siden vi har truffet hverandre, så gjør godt med en liten skravlings. Absolutt fornuftig rådgivning fra veilederen din, vimse! Jevnlig to ganger i uken over tid er MYE viktigere enn 4-6 ganger i uken i en begrenset periode. Virker som om du er i et skikkelig godt driv!
Suzy Skrevet 25. januar 2012 #6872 Skrevet 25. januar 2012 God morgen RR! Kjedelig med overtid, men godt med alt som er gjort - så kan du ta det litt mer med ro i dag. Venninnekveld hørtes trivelig ut! Forøvrig helt enig med Vimses rådgiver - det er viktigere å jobbe kontinuerlig (og utfordre seg de dagene) enn å mase på i noen måneder og deretter dabbe av. Jeg trener mer intensivt i perioder, men forsøker allitd å være på minimum 2 - 3 ganger i uka med aktivitet. Og jeg merker det gjør meg godt. Mer i dag?
Sauen Shaun Skrevet 25. januar 2012 #6873 Skrevet 25. januar 2012 God formiddag! Det er vel snart lunsj for deg nå. Jeg må også føye meg inn i rekkene av de som er enige med rådgiveren til Vimse. Det er den regelmessige treningen som gir varige resultater.
Roadrunner Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #6874 Skrevet 25. januar 2012 Lunsjen er unnagjort, og jeg stålsetter meg for noen timer til før det er tid for en sving hjemom. Litt smårusk på jobb i dag, og kjenner litt på lei-følelsen i dag. Men det går seg gjerne til etterhvert!
Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2012 #6875 Skrevet 25. januar 2012 Håper lei-følelsen er borte nå! Og bare 10 små dager til sol og varme da gitt
Roadrunner Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #6876 Skrevet 26. januar 2012 Mårnings! Hektisk dag her i dag, full fart med eksternt besøk og mye som skal gjøres. Men satser på å komme i mål til høvelig tid, og at jeg får avreagert litt med PT-timen i dag. Tror det blir en trøtt og sliten skrott som inntar sofaen i ettermiddag! Kjempekoselig kveld med gode venninner i går, og fantastisk mat. Og var så heldig at jeg fikk med meg restene hjem så i dag gleder jeg meg til restemiddag! Kommer nok et hint i bloggen i løpet av en dag eller to, må jo takke pent er servert! Fuggel'n drives foreløpig på adrenalin
Suzy Skrevet 26. januar 2012 #6878 Skrevet 26. januar 2012 Morn på deg busybird! Restemiddag er saker Veldig praktisk da gitt. Betyr eksternt besøk det jeg tror forresten....?
Sauen Shaun Skrevet 26. januar 2012 #6879 Skrevet 26. januar 2012 God morgen! Håper du får en fin dag.
Roadrunner Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #6880 Skrevet 26. januar 2012 Kjekt med take away middag. Slett ikke dumt Morn på deg busybird! Restemiddag er saker Veldig praktisk da gitt. Betyr eksternt besøk det jeg tror forresten....? Nope, ikke noe så spennende eksternt besøk her... Men var hyggelig og effektivt, så da klager vi ikke Regner med full fart videre, før det er møte halv to. Torsdagen går unna! God morgen! Håper du får en fin dag. Hektisk og grei dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå