Daria Skrevet 21. januar 2012 #6841 Skrevet 21. januar 2012 Man finner spennende folk å følge og så prater man tull Du finner meg på bloggnavnet mitt
Roadrunner Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6842 Skrevet 21. januar 2012 Fin lørdag! Våknet til regn, så kom det snø, før det etterhvert ble opphold og sol. Trening, dusj, solarium, bysleng (ny bikini ), støvsuging, skifte sengetøy, vaske klær og innta sofaen. Slett ingen dum lørdag så langt, og regner med at kvelden går til Funnet deg på twitter, Daria
vimse Skrevet 21. januar 2012 #6843 Skrevet 21. januar 2012 Bikini... Hva slags da? Tenk, om fjorten dager Jeg har kjøpt disse i dag! Brukt de også! Elsk!!
Roadrunner Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6844 Skrevet 21. januar 2012 Bikini... Hva slags da? Tenk, om fjorten dager Jeg har kjøpt disse i dag! Brukt de også! Elsk!! Denne bikinien (midterste raden, bildet helt til høyre. Venstre bh'en, høyre trusa.) Sort med hvite "blomster" og litt lilla kanter. Veldig grei, selv om størrelsen på toppen ikke var HELT optimal (men god nok). Og grei pris Er ikke akkurat kjempestort utvalg i bikinier i butikkene om dagen Fiiiiine joggesko, Vimse! Du blir sikkert supersprek med sånne fine rosa sko Men hadde de ikke med Hello Kitty på?
vimse Skrevet 21. januar 2012 #6845 Skrevet 21. januar 2012 Mobber du Jeg fant ingen i butikken i alle fall Fin bikini! Jeg tipper den kommer til å bli flittig brukt
Roadrunner Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6846 Skrevet 21. januar 2012 Mobber du Øhhh.... Jepp! Gjør visst det Jeg fant ingen i butikken i alle fall Kleine greier altså! Men du får eventuelt "pimpe" de litt Fin bikini! Jeg tipper den kommer til å bli flittig brukt Tror den blir grei ja Har en tendens til å være flittig bikinibruker i februar/mars, samt på Farris Bad, ellers dårlig gitt Så for min del går vi inn i bikinisesongen om et par uker, og er tilnærmet ferdig med bikinisesongen et par uker senere
vimse Skrevet 21. januar 2012 #6847 Skrevet 21. januar 2012 Får satse på en varm sommer da, så du får brukt den da også
Roadrunner Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6848 Skrevet 21. januar 2012 Får satse på en varm sommer da, så du får brukt den da også Æ'kke noen flink bikinibruker i hjemlige trakter gitt... Men kanskje bruke toppen litt på verandaen hvis det blir sol og fint?
vimse Skrevet 21. januar 2012 #6849 Skrevet 21. januar 2012 Er ikke så god på bikini selv. Kan nesten gå uten jeg, den ville forsvunnet i valkene likevel... Men det er jo sant...
Suzy Skrevet 22. januar 2012 #6850 Skrevet 22. januar 2012 (endret) God formiddag! Bikini er noe dritt - ikke noe mer og si om den saken. Det er et plagg det er komplett umulig å slappe av i så sant man ikke er under vann eller liggende flatt Og Vimse.. det var litt av et bikinibilde i hodet du ga meg der Ellers da..? Endret 22. januar 2012 av Suzy
Roadrunner Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #6851 Skrevet 22. januar 2012 God formiddag! Bikini er noe dritt - ikke noe mer og si om den saken. Det er et plagg det er komplett umulig å slappe av i så sant man ikke er under vann eller liggende flatt Og Vimse.. det var litt av et bikinibilde i hodet du ga meg der Ellers da..? Under vann eller liggende flatt er akkurat det jeg har tenkt å bruke bikinien til om snaue to uker Itte noe mer! Vimse satt i grunn ord på noe heeeeeeelt essensielt Men MÅ jo ha bikini for skams skyld (og prøver å overbevise meg om at brunt flesk er finere enn hvitt flesk ). Ellers? Sløv søndag her, med snøvær utenfor og pledd i sofakroken inne. Har akkurat satt en liten bolledeig da... Burde ikke, men fikk veldig lyst på Så hvis jeg er flink og vasker badet og tar litt over på kjøkkenet mens bollene hever, så kan jeg igrunn kose meg med god samvittighet synes jeg Vurderte en tur i Dyreparken, men aner meg at det er speilis under denn hvite snøen, og jeg har liten lyst til å satse armer og bein (og øvrige kroppsdeler) nå når det kun gjenstår snaue to uker. Så da blir jeg litt pingle...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. januar 2012 #6853 Skrevet 22. januar 2012 Her var det mye morsom lesing når man titter innom Håper du har hatt en fin helg og fått ladet batteriene til ny uke! Kos deg med nybakte boller. Det hørtes veldig godt ut
Roadrunner Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #6854 Skrevet 23. januar 2012 God morgen! Mandag igjen, 12 dager til avreise , vinterhvitt og fint ute, og ellers fuggel ved relativt godt mot. Fremdeles mye tanker i toppen, spesielt angående dette jobbgreiene, men får ta det litt som det kommer. Tenkte jeg skulle ringe mot slutten av uken, for å høre status. Vil jo gjerne evt høre noe før jeg reiser på ferie, for å kanskje kunne minimere grublingen litt. Men vi får se... Synes sånne telefoner er superskumle (aner ikke hvorfor, men kvier meg hver gang, og så viser det seg at det går bra hver gang... ). Treningstøyet står klart i bilen, og har en tanke om å komme meg på trening rett etter jobb. Sannsynligvis skrekkelig mye folk der i dag, men håper jeg kan få kjørt en liten økt i det minste. I morra har jeg booket dobbelttime spinning , onsdag blir det treningsfri og torsdag er det PT igjen. Det skulle være hovedtrekkene av treningsplanene denne uka. Regner med en økt eller to i helga også forresten Men nå - mer
Suzy Skrevet 23. januar 2012 #6855 Skrevet 23. januar 2012 God morgen fuglen! God treningsplan på plass og alt mulig Jeg Håper å få til litt mer spinning denne uka jeg og. Det har vært en skikkelig opptur å komme i gang igjen Her kommer mer
mocci Skrevet 23. januar 2012 #6856 Skrevet 23. januar 2012 Mårnings Bippe! Jammen er du aktiv på treningsfronten, er helt imponert jeg! Jeg frykter også slike telefonsamtaler derfor pleier jeg aldri å ringe angående jobbsøknader....*chicken*
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2012 #6857 Skrevet 23. januar 2012 God formiddag. *iler inn på twitter for å finne deg*
Roadrunner Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #6858 Skrevet 23. januar 2012 Er nok litt "chicken" jeg også (eller gjøk - om du vil ) og prøver nok ubevisst/bevisst å unngå litt sånne samtaler. Kan ikke ting bare ordne seg liksom? Prøver å få intensivert treningen litt nå, siden jeg har tid/anledning og vet at det nok blir litt mindre trening på ferie. Men vi skal faktisk pakke treningstøy, og satser på å få tatt noen økter i treningsrommet på hotellet (jepp, det skal være aircondition der! ). Risikerer jo å få aktiv ferie her
Gjest Purple Haze Skrevet 23. januar 2012 #6859 Skrevet 23. januar 2012 Tenk, bare 12 (snart 11) dager til varmere strøk! Si fra hvis du ikke vil dra allikevel, så kan jeg være behjelpelig med å få brukt billetten din
Roadrunner Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #6860 Skrevet 24. januar 2012 Tenk, bare 12 (snart 11) dager til varmere strøk! Si fra hvis du ikke vil dra allikevel, så kan jeg være behjelpelig med å få brukt billetten din Tuuuuusen takk, PH! Utrolig snilt av deg å tilby deg sånn. Skal love å ha deg i bakhodet dersom jeg mot formodning ikke skulle bli i stand til å reise... Mårnings! Tirsdag, litt t-dag (men kunne absolutt vært verre), nydelig vinter ute (hvitt over alt, så krysser fingrene for minusgrader fremover slik at det holder seg) og 11 dager igjen En kort og styrete treningsøkt i går (men relativt effektiv da), siden det var skrekkelig mye folk på treningssenteret. Note to self: mandag etter jobb er INGEN god dag/tid på senteret... Kan ikke snart alle disse nyttårsforsettene ryke slik at folk dropper ut av treningssenteret? Satser uansett på spinning i dag, skal bli godt med en solid gjennomkjøring! Ellers nye konsertbilletter i boks (Secret Garden ), og full nedtelling til sol og varme. I'm ready!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå