Suzy Skrevet 9. januar 2012 #6741 Skrevet 9. januar 2012 Får ha som mål og trene godt med programmet mitt før turen, slik at musklene ikke blir helt ødelagt siste økta før vi reiser Og be til høyere makter (aka PT'en) om at hun ikke øker belastningen akkurat rett før du skal på tur kanskje....?
Roadrunner Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6742 Skrevet 9. januar 2012 Og be til høyere makter (aka PT'en) om at hun ikke øker belastningen akkurat rett før du skal på tur kanskje....? Tror visse høyere makter er immune mot slikt gitt... Da blir det vel heller snarere tvert i mot, med begrunnelsen: "Nå får vi ikke trent sammen på over to uker, så nå gir vi skikkelig jernet"...
Suzy Skrevet 9. januar 2012 #6743 Skrevet 9. januar 2012 Tror visse høyere makter er immune mot slikt gitt... Da blir det vel heller snarere tvert i mot, med begrunnelsen: "Nå får vi ikke trent sammen på over to uker, så nå gir vi skikkelig jernet"... Shiiit..... så ikke si noe da kanskje? Og ellers følge plan A om å bli i så god form at gangsperra bli mindre
Roadrunner Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6744 Skrevet 9. januar 2012 Shiiit..... så ikke si noe da kanskje? Og ellers følge plan A om å bli i så god form at gangsperra bli mindre Holde kjeft og stå på er nok det eneste som jeg har håp om at skal fungere Det skumle er at når jeg ENDELIG føler at jeg har begynt å få taket på programmet, og merker bedring i styrken samt at jeg ikke blir fullt så støl lengre, så dytter PT'en inn ei crossfit-økt eller finner på noe annet festlig. Sånn at jeg blir dausliten og superstøl allikevel. Noe sier meg at PT-skolen har et fag som heter "Kvalifisert tortur"
Roadrunner Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6745 Skrevet 9. januar 2012 Du vet du er tålmodig når du har forhåndsbestilt en duppedings som har lansering rundt 30.januar, men allerede har vært inne og sjekket status på ordren
Roadrunner Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6747 Skrevet 9. januar 2012 *hvor er "smilyen" som trommer utålmodig med fingrene når man trenger den?*
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6748 Skrevet 10. januar 2012 Mårnings! Trøtt som ei strømpe - ergo må det være tirsdag... Ingen trening i dag, siden jeg får middagsgjester. Blir koselig! Har booket spinning i morra, så får jeg hvilt de fleste musklene litt før torsdag
Suzy Skrevet 10. januar 2012 #6749 Skrevet 10. januar 2012 God morgen RR! Ikke trøtt - ergo er det tidlig i uka Hva er det du har bestilt deg for noe spennende ettersom du er så utålmodig da...?
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6750 Skrevet 10. januar 2012 En SÅNN en I min lille drøm så får jeg den FØR jeg reiser til , men realistisk sett får jeg den nok ikke før tidligst etter ferien...
Suzy Skrevet 10. januar 2012 #6751 Skrevet 10. januar 2012 Uoooouuh - stilig! Skjønenr du venter på den ja. Trøsten må være at du ikke kommer til å vente så veldig på den mens du er på ferie, så slik sett virker det som den kommer før
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2012 #6752 Skrevet 10. januar 2012 En sånn duppedings har jeg også lyst på. God morgen forresten.
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6753 Skrevet 10. januar 2012 Regner med at datoen som er satt er veldig usikker, og at det i verste fall går minst en måned til (sånne lanseringer.. ). Meeeen, nå har jeg i alle fall forhåndsbestilt, sånn at jeg har havnet i en kø i det minste! Måtte sette leveringsadresse til paps da, siden jeg risikerer at den kommer mens jeg er på tur.. *må tenke på alt*
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6754 Skrevet 10. januar 2012 En sånn duppedings har jeg også lyst på. God morgen forresten. Duppedingser er KULT! Og denne har scoret VELDIG bra på ymse tester, og slår konkurrentene foreløpig ned i støvlene. Så er det jo bare et lite tidsspørsmål før konkurrentene kommer med noe som er enda bedre, men skal man vente på sånt så blir man jo skrullete.. Så nå har jeg tatt et valg og lagt inn bestilling og er godt fornøyd
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2012 #6755 Skrevet 10. januar 2012 Jeg bryr meg egentlig veldig lite om duppedingser, bortsett fra når jeg ser nytteverdien i de. Og nettbrett har jeg sett nytteverdien i.
Daria Skrevet 10. januar 2012 #6756 Skrevet 10. januar 2012 *skikkelig uengasjert i duppedingser* Tror kanskje det blir ny pc i dag da -den jeg har fyller seks år i disse dager og er minst to år på overtid Og siden jeg har penger og sjåfør/rådgiver/sherpa og uansett skal på Elkjøp og skaffe ny tv (jeg følger med i tiden -det er på tide å avansere til flatskjerm...), spørs det om jeg ikke skal kikke på pc samtidig.
Suzy Skrevet 10. januar 2012 #6757 Skrevet 10. januar 2012 Du er så hypermoderne du Daria at jeg nesten blir litt matt
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6758 Skrevet 10. januar 2012 Ny pc OG ny tv, Daria? Mangler bare en pitteliten ting før rene Kinder-overraskelsen jo! Nettbrett står vel ikke høyest på "trenger"-lista, men det står høyt på "harlystpå"-lista Jeg har smarttelefon gjennom jobben og får gjort litt av hvert på den Meeeen, et "nyttig" leketøy verktøy *kremt* som nå er bestilt er det alltid behov for Selv om jeg altså både har smarttelefon og laptop (to faktisk, en gjennom jobb og en privat Men den gjennom jobb har jeg ikke med hjem så ofte..). Nei, nettbrett trengs rett og slett, og da måtte det jo bli det som for øyeblikket er det råeste
Roadrunner Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #6759 Skrevet 10. januar 2012 Du er så hypermoderne du Daria at jeg nesten blir litt matt Kanskje ikke verdt å si høyt at den nye pc'en trolig ikke har diskettstasjon
Daria Skrevet 10. januar 2012 #6760 Skrevet 10. januar 2012 Det har ikke den nåværende heller Mulig jeg kompletterer kinderegget -og mitt rykte som hypermoderne -med en cd-spiller, jeg trenger en til... Nevnte jeg forresten at jeg ikke har -eller har planer om å anskaffe -smarttelefon?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå