Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Mer restituert i dag :jepp:

Nesten ikke støl lengre, og kjenner at kroppen faktisk begynner å fungere litt igjen. Burde nok vært på trening, men er litt slækk, og har foreløpig slengt på sofaen med Tour de Ski :veslejenta:

Bollene ble gode! Selv om gjæren kanskje ikke var helt i toppform (mistenker at den hadde gått litt ut på dato, men tok sjansen siden det var tørrgjær).

Har booket en reserveplass på spinninga i ettermiddag (var fullbooket), så gjenstår det å se hva det blir til. Akkurat nå blir jeg ikke veldig lei meg dersom jeg ikke får plass altså :sjenert:

:kaffekopp::veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier alltid ha litt sukker i det varme vannet jeg løser opp tørrgjæren i, det pleier funke veldig fint, selv om den har gått litt ut på dato :Nikke:

Skrevet

Jeg pleier alltid ha litt sukker i det varme vannet jeg løser opp tørrgjæren i, det pleier funke veldig fint, selv om den har gått litt ut på dato :Nikke:

Løser du opp tørrgjæren på samme måte som med fersk gjær? :klo:

Jeg blander alltid tørrgjæren med melblandingen jeg, og tilsetter lunken væske... Lurt å røre ut gjæren først uansett kanskje? Hmmm...

Skrevet

Ble visst bare :veslejenta: i dag :sjenert:

Nå er middagen unnagjort, og jeg skal pakke treningsbag'en for morgendagen og kanskje få epilert litt? Så blir det Ingen Grenser på NRK tenker jeg - virkelig sterkt å se pågangsmotet til ekspedisjonsdeltakerne!

Skrevet

Ja jeg gjør det som med vanlig gjær, det funker for meg i alle fall, og synes det er ok å få fordelt gjæren mest mulig. Men vet ikke om det er den rette måten :vetikke:

Skrevet

Jeg blander tørrgjær i melet. Men man skal ha litt varmere væske med tørrgjær enn med den ferske.

Skrevet

Tørrgjær? :klo:

:ler:

Sånn pose med brungrått pulver :fnise:

Skrevet

Sånn pose med brungrått pulver :fnise:

Pose med brungrått pulver... :klo: Hasj?

Skrevet

Det er sånne ting som gjør livet enklere for oss som baker -mao ikke noe du trenger å bry hodet ditt med...

Skrevet

Det er sånne ting som gjør livet enklere for oss som baker -mao ikke noe du trenger å bry hodet ditt med...

Puh.. Takk. Ble skikkelig bekymret her nå.

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Ny uke med nye muligheter, og det er snø i luften. Gjør seg godt oppå 2 cm is :jepp: Kan noen sende nedover en solid dose plussgrader? Please? :pls: Jaja, ser i alle fall ut til å kunne bli mildt igjen i morra kveld og onsdag :jepp:

Ellers supersløv søndag i går, ble bare sofasliting og sløving. Ikke helt dumt det da, selv om jeg nok burde vært på trening. Var så optimistisk en stund, og tenkte at jeg kunne ta dobbelttime på tirsdag i stedet, og dermed ble sofaen inntatt med GOD samvittighet. Så gikk det opp for meg i går kveld at jeg får middagsgjester i morra... Ergo utgår trening. :sjenert: Jaja, sløvesøndagen er nå unnagjort uansett :nigo:

Treningsplaner etter jobb i dag, og så må det handles litt til middagen i morgen. Vaske badet og pusle litt tenker jeg :jepp:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

God morgen RR!

En kan bare ikke få til alt og av og til er en skikkelig restitusjonessøndag det aller beste man kan gjøre for seg sjøl. Det er sunt å sløve litt med jevne mellomrom, tror jeg :ler: (det må jeg jo bare tro, jeg som er så god til å daffe).

Tren i dag høres da fint ut. Nå fungerer kanskje alle kroppsdeler igjen også?

Her er det forresten også kaldt i dag - men i hjemtraktene var det visst 24 minus i dag. Noen fordeler er det med å flytte sørover - det må jeg si....

Skrevet

:jepp:

Nå fungerer de fleste kroppsdeler igjen - og godt er det!

Kan løfte hendene over hodet, bruke kuleleddet i skulderpartiet for det det er verdt, og gå i trapper uten smerter foran/bak/innside/utside lår :fnise: Så da er det vel på tide å kjøre på igjen :jepp:

Skrevet

God morgen! Tror bare du hadde godt av en sløv søndag jeg. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Når kroppen endelig begynner å bli bruktbar igjen, så skal du med viten og vilje "ødelegge" det med en gang? Skjønner meg ikke på dere treningsfantastene jeg, altså :ler:

God mandag :)

Skrevet

God morgen! Tror bare du hadde godt av en sløv søndag jeg. :jepp:

:jepp: Det tror jeg også! Var deilig :nigo:

God morgen :kaffekopp:

Når kroppen endelig begynner å bli bruktbar igjen, så skal du med viten og vilje "ødelegge" det med en gang? Skjønner meg ikke på dere treningsfantastene jeg, altså :ler:

God mandag :)

Får nok ikke "ødelagt" det helt i dag, men tenkte jeg skulle prøve å jobbe litt med musklene på egenhånd ja. Så blir det spinning eller generell trening på onsdag og PT igjen på torsdag (da snakker vi vel ødelagt igjen). Det festlige her er jo at vi nå har lagt opp til PT-timer hver torsdag fremover, ergo ser jeg for meg at fuggel'n er STØL når vi skal kave rundt på Gardermoen og fly for å reise på ferie :ler: Støl fuggel på 12 timers flytur blir stas! :fnise:

Skrevet

Støl fuggel på 12 timers flytur blir stas! :fnise:

Auuuu... :overrasket:

Det hørtes igrunnen ikke så kjekt ut.

Skrevet

Auuuu... :overrasket:

Det hørtes igrunnen ikke så kjekt ut.

Får ha som mål og trene godt med programmet mitt før turen, slik at musklene ikke blir helt ødelagt siste økta før vi reiser :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...