mocci Skrevet 2. januar 2012 #6621 Skrevet 2. januar 2012 Godt nyttår Bippe! Håper du får et fantastisk 2012!
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2012 #6622 Skrevet 2. januar 2012 Tømt beholdningen av Freia-produkter ja... Her har jeg nok feilberegnet behovet i jula, så det er masse igjen. Har vel en halv kilo sjokolade i skapet... Men egentlig tar jeg det ikke så tungt. Jeg har klart å kvitte meg med sju kilo i 2011, og jeg skal nok klare minst like mye i 2012 (selv om jeg har litt sjokolade i skapet). God morgen forresten.
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6623 Skrevet 2. januar 2012 Freia måtte bare ut herfra... Men at beholdningen er tømt betyr vel nødvendigvis ikke at jeg har kastet noe Jobbet godt i går med restene... Men nå er det nye tider
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #6624 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har tro på litt glidende overgang jeg for min del. Har faktisk ikke spist så innmari mye godis. Vi gikk tomt for marsipan ca fjerdedag og resten av godteriet vi har hatt liker jeg ikke, så da er det jo lett å holde seg unna. Det er mye verre med resten av maten. Tenker jeg får gjøre en innsats og spise opp lefsene i løpet av de nærmeste dagene, så begynner det å bli lett å spise riktig igjen
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6625 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har tro på litt glidende overgang jeg for min del. Har faktisk ikke spist så innmari mye godis. Vi gikk tomt for marsipan ca fjerdedag og resten av godteriet vi har hatt liker jeg ikke, så da er det jo lett å holde seg unna. Det er mye verre med resten av maten. Tenker jeg får gjøre en innsats og spise opp lefsene i løpet av de nærmeste dagene, så begynner det å bli lett å spise riktig igjen Kom endel Freia i hus i forbindelse med nyttårsfeiringen. Nå er det bare litt middagsrester igjen, og det skal gå bra. Lammekjøtt og grønnsaker er ikke det verste (og kaker og sånt har jeg ikke hatt i hus i det hele tatt i jula). Men glidende overgang er nok ikke så galt nei. Blir ikke fanatisk lavkarbo her, siden jeg er nødt til å kunne kjøre ivei med treninga samtidig. Men litt normalt sunt kosthold, lite snoping og generelt litt fokus på riktig mat tror jeg skal bli bra. Ny PT-time i slutten av uka - gleder meg!
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #6626 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Jeg har i løpet av høsten lært at bare jeg er litt restriktiv, og passer godt på i ukedagene, så klarer jeg fint å gå ned eller holde meg på akseptabel vekt - det er ikke nødvendig å være helt fanatiker og slett ikke nødvendig å leve helt lavkarbo. Bare passe litt og kutte sukkeret. Endret 2. januar 2012 av Suzy
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6627 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har i løpet av høsten lært at bare jeg er litt restriktiv, og passer godt på i ukedagene, så klarer jeg fint å gå ned eller holde meg på akseptabel vekt - det er ikke nødvendig å være helt fanatiker og slett ikke nødvendig å leve helt lavkarbo. Bare passe litt og kutte sukkeret. Det er planen!
Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2012 #6629 Skrevet 2. januar 2012 Slenger meg på den planen! Jeg har blitt skikkelig tjukkebolle den siste tiden, men nå skal det bli endring. Litt enklere nå som jeg har mitt eget kjøkken igjen Gikk det greit å begynne på jobb igjen?
vimse Skrevet 2. januar 2012 #6630 Skrevet 2. januar 2012 Jeg er på samme planen, men avventer litt ifht et ernæringsmenneske som skal ringe meg ifht kostveiledning. Nei, ikke suppe eller pulver, men god sunn mat Har vært på Spenst igjen i dag, og jeg skjønner at jeg IKKE skal trene ETTER jobb på en stund...
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6631 Skrevet 2. januar 2012 Gikk greit med jobb igjen, selv om jeg gjerne skulle hatt mer fri... Godt det bare er en måneds tid til ferietur!!
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6632 Skrevet 3. januar 2012 God morgen! Hva gikk galt med treningen etter jobb, vimse? Glemte å spise litt før du dro på trening? Trøtt tirsdag i dag, men ellers på plass som vanlig. Ikke så veldig hard trening i går, men treningsåret 2012 er det minste i gang! I dag har jeg en plan om spinning, og så får vi se hva morgendagen bringer. Torsdag er det PT, og så er det visst helg igjen Full fart på jobb i dag, regner med at dagen går unna Ønsker en finfin t-dag!
Suzy Skrevet 3. januar 2012 #6633 Skrevet 3. januar 2012 God morgen fuglen! Tipper Vimse ble minnet på at alle i hele verden skal begynne å bruke treningsabonnementet sitt igjen i januar Treningsåret i gang ja.. jeg skal få det i gang i dag er tanken Og det er litt t-dag i dag, men bare litt
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2012 #6634 Skrevet 3. januar 2012 God morgen! Litt fjøskaffe sånn på en trøtt tirsdag?
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6635 Skrevet 3. januar 2012 Du sier noe, Suzy! Fra rooooooolige dager på treningssenteret i romjula, med nesten tom parkeringsplass utenfor treningssenteret, til masse nyttårsforsetter i går
vimse Skrevet 3. januar 2012 #6636 Skrevet 3. januar 2012 Suzy har helt rett Mange mennesker, og det var såvidt jeg fikk karret til meg en tredemølle... Jaja, jeg tipper at en del av de som var der i går, ikke er der lenger om tre måneder, og jeg skal IKKE være en av de Kos deg på jobb i dag! Deilig når dagen går litt fort unna!!
Suzy Skrevet 3. januar 2012 #6637 Skrevet 3. januar 2012 Det er helt vanlig det der - og det fine er at det går over ganske fort. Folk flest er superivrige i omtrent tre uker, så begynner det å dabbe litt av
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6638 Skrevet 3. januar 2012 Samme trodde jeg i høst... Men det dabbet jo aldri av! Ikke før vi nærmet oss julaften med stormskritt Håper det blir bedre i vinter/vår, slik at det er roligere tilstander når jeg er tilbake fra ferie
vimse Skrevet 3. januar 2012 #6639 Skrevet 3. januar 2012 Hun sa det hun treningsveilederen jeg hadde første gangen, at det kom til å bli sånn, så jeg var litt forberedt på det, men ikke på at det skulle være SÅ mange mennesker! Godt jeg ikke er folkesky --- Uff, jeg er litt spent på hvordan det skal gå med meg selv da, tror det blir mye trening alene, og jeg er litt redd for om jeg skal miste interessen fort Så jeg får holde treningspratet her, så dere kan holde oppe motivasjonen og jeg kan bli motivert av at dere trener Det er jo veldig tungt for meg å trene enda, jeg er jo bælfeit og i skikkelig dårlig form. Jeg har som mål å trene to ganger i uken på Spenst og så må jeg jo ut med hundene her hjemme, så da blir det jo litt i løpet av en uke Jeg prøver å ikke trene på faste dager for å gjøre det mest mulig enkelt for meg selv og ta det i forbindelse med andre ting som handling, jobb, besøk o.l. Nå er det bare noen uker til så starter hobbyen min opp igjen også, og da går det to kvelder og en dag i løpet av uken bare til det... Bla Bla Bla... Har du fint vær RR???
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6640 Skrevet 3. januar 2012 Eeeeeemiiiiiil! *nynner ivei* Joda, her er det fint MYE vær Foreløpig regn/hagl og vind, og mer er visst i vente. Synes du er FLINK som er i gang med treningen jeg, vimse! Krever sin kvinne rett og slett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå