vimse Skrevet 22. desember 2011 #6541 Skrevet 22. desember 2011 Hvis det er noen trøst så var en torsdagsmorgen ganske pyton for en juleferierende vimse At jeg begynte å grine fordi jeg mistet bananene på gulvet er rimelig tåpelig, men rett og slett bare den morgenen i dag... høres perfekt ut! Nyt livet og slapp av, så får vi heller spille litt Og si i fra om du blir lei da, jeg har helt dilla
Daria Skrevet 22. desember 2011 #6542 Skrevet 22. desember 2011 Hvis det er noen trøst så var en torsdagsmorgen ganske pyton for en juleferierende vimse At jeg begynte å grine fordi jeg mistet bananene på gulvet er rimelig tåpelig, men rett og slett bare den morgenen i dag... Noen ganger skal det ingenting til før man bikker over.
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #6543 Skrevet 22. desember 2011 Hvis det er noen trøst så var en torsdagsmorgen ganske pyton for en juleferierende vimse At jeg begynte å grine fordi jeg mistet bananene på gulvet er rimelig tåpelig, men rett og slett bare den morgenen i dag... høres perfekt ut! Nyt livet og slapp av, så får vi heller spille litt Og si i fra om du blir lei da, jeg har helt dilla Det er en liten trøst, TAKK! Noen dager er bare pyton rett og slett... Usigelig trøtt og sliten, lei, vært ei tøff uke på jobb og litt lite søvn. Urgh! Og jeg er da langtfra lei ennå... Begynner vel heller å bli smått hekta
Roadrunner Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #6544 Skrevet 22. desember 2011 Fuggelns prat med sjefen i ettermiddag før jeg løp ut døra: "Atte, litt sånn avhengig av arbeidsmengde til uka så kan det være at jeg tar litt hjemmekontor innimellom, og kanskje avspaserer litt og ja, tar det litt som det kommer, men kommer på jobb også altså!.... Sånn hvis det er greit for deg.." (så trøtt og sliten at jeg knapt snakket sammenhengende). Jau, var visst helt greit det, så da får jeg ta det litt som det kommer til uka tenker jeg. Bør nok jobbe for det meste, men LITT fri er jo lov... Satser uansett på at det blir rolige dager Ble ingen middagslur, men fikk i alle fall slappet godt av en liten halvtime. Nå har jeg pakket litt, klargjort litt for morgendagen og ellers ikke gjort så mye
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #6545 Skrevet 22. desember 2011 Rolige dager i romjula må da være lov! Tenker du fortjener det, sånn som du står på. Og sjefen ser sikkert at du er sliten og trenger å slappe av litt
mocci Skrevet 23. desember 2011 #6546 Skrevet 23. desember 2011 Håper du får deg noen avbrekk i romjula, det fortjener du!!
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6547 Skrevet 23. desember 2011 God morgen, og GOD LILLE JUL! Nevnte kanskje at jeg var trøtt i går? Vel, det kom seg til utover kvelden, noe som resulterte i at jeg ikke var i seng før nærmere kl 23... Sovet dårlig i natt, og stor sett lagt våken fra kl 04 (kunne kanskje holdt deg med selskap, mocci? Det var jo også en tid å henge på KG ). Ikke vraktrøtt, mer resignert oppgitt i dag kjenner jeg. Er vel sånn det pleier å være for min del, blir litt antiklimaks det hele. Men ellers klar for litt julefeiring, og tror det meste er pakket (og har selvfølgelig allerede kommet på ting jeg har glemt )
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6548 Skrevet 23. desember 2011 Kjente forresten på samme følelsen som vimse hadde i går da bananene gikk i gulvet... Skulle forflytte skrotten, trillekoffert, 4 bæreposer med gaver etc pluss veska fra leiligheten til bilen. Med glatte sko (vi pynter oss gjerne litt på jobb lille julaften...), parkas (som ble ALTFOR varmt), sliten og støl skrott og altfor mye kav ble det i grenseland for hva psyken ville holde ut. Klarte å holde igjen tårene (hadde bare blitt mascaratrøbbel), men ble både stygge ord og stygge tanker Hadde egentlig en plan om å dra rett østover etter jobb, men spørs om jeg ikke svinger en tur innom hjemme for å bytte parkasen med noe lettere, samt hente et par små ting jeg har glemt. Sånn, da LOVER jeg å slutte med klagingen for i dag, skal dra frem alt positivt og hyggelig i stedet
Skravla Skrevet 23. desember 2011 #6549 Skrevet 23. desember 2011 Håper du klarer å slappe av utover dagen og at formen stiger.
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6550 Skrevet 23. desember 2011 Håper du klarer å slappe av utover dagen og at formen stiger. Tusen takk, Skravla! Det går seg gjerne til...
Suzy Skrevet 23. desember 2011 #6551 Skrevet 23. desember 2011 God morgen! Lurer på om den derre trøtt og fjern - greia er generell over hele landet akkurat nå. Jeg er nok ikke så trøtt i dag som jeg var i går, men våknet kvart på fem i dag tidlig og slet med å sovne igjen (noe som er helt forunderlig ettersom jeg egentlig er sliten ). Sov litt og drømte at vi hadde flyttet kontor og jeg måtte et annet sted - OG kom for sent - så da klokka endelig ringte var jeg helt fjern Håper du kommer deg utover dagen og får sovet litt ut i natt.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #6553 Skrevet 23. desember 2011 Håper dagen tar seg kraftig opp, så du kan få en koselig lille juleaften, tross alt God tur østover i dag! Oi, glemte nesten
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6554 Skrevet 23. desember 2011 God morgen! Lurer på om den derre trøtt og fjern - greia er generell over hele landet akkurat nå. Jeg er nok ikke så trøtt i dag som jeg var i går, men våknet kvart på fem i dag tidlig og slet med å sovne igjen (noe som er helt forunderlig ettersom jeg egentlig er sliten ). Sov litt og drømte at vi hadde flyttet kontor og jeg måtte et annet sted - OG kom for sent - så da klokka endelig ringte var jeg helt fjern Håper du kommer deg utover dagen og får sovet litt ut i natt. Synes vi har en fasinerende lik "form" de siste dagene Suzy. Ingen grunn til at jeg heller skulle sove dårlig, var jo totalvrak i går og regnet med at jeg hadde sovet som en sekk i natt. Meeeen, den gang ei gitt. Jaja, lever da (selv om jeg kanskje ikke sprudler over av humør ). Og satser på at det vil hjelpe når jeg sitter i bilen etter jobb, med radioen full av julemusikk og klar for et par smårolige dager hos mine foreldre før full fart med småttisene.
Roadrunner Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #6556 Skrevet 23. desember 2011 For meg er det nok ikke heeeelt ukjent. Blir gjerne litt melankolsk når julen nærmer seg, tenker litt ekstra. På besteforeldre og øvrige som har gått bort, på familie og kjente, på savnet etter noen å dele hverdagene med (selv om hverdagene egentlig går veldig greit uten noe stort savn så merkes det mer når høytidene nærmer seg), på hvem jeg er og hva jeg vil, og sånn baller det på seg. En lang høst har gått over i vinter (i alle fall har det blitt vintermåned, selv om ørten plussgrader og regn ikke gir noe særlig mer enn høstfølelse) og de fleste trenger nok litt fred og ro. Avslapning, samle krefter. Merker også godt at det ikke var noen solrik sommer i år, har slitt mer enn vanlig i mørket (og regn og vind og vær...).
Suzy Skrevet 23. desember 2011 #6557 Skrevet 23. desember 2011 Jeg blir alltid sånn rundt bursdagen min - men ikke til jul faktisk. Jula har blitt en bedre høytid med årene for min del. Men joda - jeg skjønner den der. Nå har jeg for sikkerhets skyld sjekket kalenderen også, og fått konstatert at jeg også muligens befinner meg på hormontoppen akkurat nå - så da kan vel det ta litt av skylden også
Chica Skrevet 23. desember 2011 #6558 Skrevet 23. desember 2011 I år har jeg bestemt meg for at jeg ikke orker å pakke og styre og reise bort til andre for å feire jul, så iår blir det julaften i egen hus, så får heller foreldrene våre komme til oss. Blir litt ekstra med matlagingen imorgen da, men kjenner jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen, ikke minst når jeg ser gavehaugene vi har hjemme, har vel måtte tatt med hengeren om vi skulle fått med oss alt Håper du får ei fin og avslappende jul!
Scorpina Skrevet 24. desember 2011 #6560 Skrevet 24. desember 2011 Håper alt har nå falt på plass og at du kan få feiret en deilig jul ilag med dine nære og kjære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå