Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6563 Skrevet 27. desember 2011 Da var fuggel'n tilbake på jobb gitt! Har hatt noen fine, koselige og smått hektiske juledager som gikk altfor fort... Juletrepynting, god mat, besøk på kirkegårdene, koselig bestemorbesøk, mer god mat, julegaver, tidlig opp på kjøretur, mer julegaver, enda mer mat, lego, godis, mer lego, mer mat, rusletur i finværet, enda mer lego, mat, HJEM... Sånn kort oppsummert. Sovet godt i egen seng i natt, selv om natten gjerne kunne vært et par timer lengre. Meeen, er ikke helt vrak, så da er det vel ikke helt gæli tenker jeg. Har en plan om å stikke fra jobb rundt kl 12 i dag, hadde passet veldig greit. Mams og paps kommer bortover for å hjelpe med litt gardinoppheng etc, og jeg er jo ikke superinnstilt på full arbeidsdag kjenner jeg... Får begynne litt rolig i dag Ser ut til å være lite folk på jobb, og stille i gangene, så da satser jeg på rolige dager denne uka. Korte rolige dager, og helt fri på fredag Høres ut som en bra plan det? Noen som har stått opp tidlig? Her er i alle fall servert!
vimse Skrevet 27. desember 2011 #6564 Skrevet 27. desember 2011 Høres ut som en glimrende plan! Fem på halv åtte sto jeg og skravlet med søs på jobben hennes Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6566 Skrevet 27. desember 2011 Høres ut som en glimrende plan! Fem på halv åtte sto jeg og skravlet med søs på jobben hennes Ha en fin dag Er det sånn "sympatiskravling" på jobben hennes siden du har fri?
vimse Skrevet 27. desember 2011 #6567 Skrevet 27. desember 2011 Jeg måtte kjøre mannen på jobb, og da svippet jeg innom søs på veien Kjekt med litt skravling for meg som ikke får sosialisert verbalt med noen før i ettermiddag
Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6568 Skrevet 27. desember 2011 Ahh! Koselig da Her er det ganske stille i gangene, men har da fått tilfredsstilt litt verbale behov allikevel Og nå tenker jeg at arbeidsdagen er slutt etterhvert.. Passe lang dag med 5 timer
Sauen Shaun Skrevet 27. desember 2011 #6569 Skrevet 27. desember 2011 Jeg får nok ikke tilfredstilt noe verbalt behov før i morgen. Men greit med en stille dag også. Jeg får ta det ut på dere istedet BÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6570 Skrevet 27. desember 2011 Koselig å se deg innom, Sauen! (tross høyt støynivå og svært utagerende bruk av vokaler ) Hatt en fin julehelg?
Sauen Shaun Skrevet 27. desember 2011 #6571 Skrevet 27. desember 2011 Høyt støynivå? Men vokaler skjønner jeg meg på altså - vokalene er jo selve kjennetegnet på trøndere (og sauer).
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2011 #6572 Skrevet 27. desember 2011 (endret) Godt å se at du har hatt koselige juledager sammen med familien :)Du har vel blitt en racer på Legobygging i jula! Og korte jobbdager og fri på fredag hørtes veldig lurt ut Kos deg i romjula, tross litt jobbing Endret 27. desember 2011 av Purple Haze
Scorpina Skrevet 27. desember 2011 #6573 Skrevet 27. desember 2011 Korte arbeidsdager er smådigg ja Selv skal jeg "opp og stjæle ved" i mårra og innfinne meg på jobb til ca 09. Klokka 14 sjekker jeg ut igjen! Skulle hatt slike korte dager bestandig...!
Roadrunner Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #6574 Skrevet 27. desember 2011 Hatt koselig besøk av foreldre i dag, og ENDELIG fått opp litt gardiner igjen. Det gjorde godt! Vinduene er ikke så veldig høyt over bakkenivå, og da føler jeg fort det blir veldig innsyn når det mangler gardiner (som det jo har gjort i over to måneder...). Men nuh er alt så meget bedre Jeg spanderte kinamat på snille mams og paps, og ellers bare tatt det rolig. Nå har jeg startet oppvaskmaskinen, renset vannkokeren og ryddet litt, og inntatt for resten av kvelden. Deilig! Kanskje håpe på en arbeidsdag fra 07-12 i morra også? Hadde ikke gjort noe nei... *krysser fingrene*
Roadrunner Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #6575 Skrevet 28. desember 2011 Komatrøtt fuggel Tirsdag på en onsdag, og sannelig er det fredag i morgen (litt ukevill ). Men mest av alt: TRØTT! Får satse på en liten treningsøkt i dag, litt husarbeid (det ser virkelig ikke ut hjemme....) og kanskje litt sosialt? Får se hva dagen bringer tenker jeg :kaffekopp:
vimse Skrevet 28. desember 2011 #6576 Skrevet 28. desember 2011 Jeg skal ha min første spens-time i morgen Hun jeg meldte meg inn hos var litt avventende helt i begynnelsen, helt til hun skjønte at jeg faktisk mente alvor med dette Så nå er det slutt på å være feit! Kort dag i dag også?
Daria Skrevet 28. desember 2011 #6577 Skrevet 28. desember 2011 Her er det mandag i dag og fredag i morgen -det er uka si, det
vimse Skrevet 28. desember 2011 #6578 Skrevet 28. desember 2011 Jeg skal på jobb på fredag, men skal ikke klage på det altså, har jo hatt fri i evigheter nå
Gjest Purple Haze Skrevet 28. desember 2011 #6579 Skrevet 28. desember 2011 Litt til den trøtte, så kanskje du holder resten av arbeidsdagen. Ferdig tolv i dag også? Jeg føler meg også litt ukevill, men jeg vet godt at det er onsdag! At det blir fredag for deg i morgen, er jo helt topp! Ha en fin dag
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2011 #6580 Skrevet 28. desember 2011 Jeg trodde jeg hadde oversikt over dagene, men etter å ha lest her er jeg sannelig ikke sikker likevel... Mandag på onsdag, fredag på torsdag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå