Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen håndballfugl!

Våknet du med et smil om munnen i dag?? :ler:

Litt :kaffekopp: å starte med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Våknet vel heller med en grynt og konstaterte at det var aaaaaaltfor tidlig for en trøtt fuggel. Men, kom meg opp og var på jobb til høvelig tid. Skrekkelig fornøyd med gårsdagens finale da - var moro! Spesielt første omgang var jo helt rå, satt hjemme i sofaen og jublet :fnise:

Litt usikker på hva jeg gjør angående treninga i dag... Blir skikkelig stress dersom jeg stikker innom treningssenteret, samtidig hadde det nok gjort godt. Men har bedre tid i morra, så da kan jeg få kjørt en skikkelig økt før kveldsplanene. Så fristelsen er stor mot å bare kjøre rett til byen etter jobb i dag, og kose meg der en times tid før jeg skal treffe venninna... Får gruble litt og se hvordan arbeidsdagen arter seg :jepp: Er jo tross alt meldt finvær i dag også! :hoppe:

:kaffekopp: trengs absolutt!

Setter frem litt til trøtte gjester også :nigo:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

En finfin bysleng i går, med nydelig musikk, julegater, stemning og godt selskap. Og herlig mat! Litt sløving på sofaen før jenta stupte i seng.

I dag blir det trening rett etter jobb, før jeg skal treffe tre gode venninner til en deilig restaurantmiddag. Gleder meg!

Skrevet

Blir blid og litt julestemt av å lese her om dagen - høres ut som det er så fine førjulsdager du har :strix:

Trening ja - der sa du noe... Jeg har et sånn tremåneders treningspass jeg kjøpte på en Sweetdeal som jeg må se å få aktivert før det går ut på dato. Takk :ler:

Kanskje det blir litt fleskforflytting i januar i allefall :fnise:

Litt sånn virtuell koffein? :kaffekopp:

Skrevet

Treningspass... næsj... står over jeg :ler:

Men :kaffekopp: tar jeg dobbel dose av. :nigo:

Skrevet

Treningspass? I'll pass...

Fleskforflytting? Er det når man tager hva man haver og omfordeler -litt som figurforming? :fnise:

Skrevet

Fleskforflytting? Er det når man tager hva man haver og omfordeler -litt som figurforming? :fnise:

Jeg tenkte mer sånn flytte selvet såpass fort rundt at noe av flesket detter av... :fnise:

Skrevet

Blir blid og litt julestemt av å lese her om dagen - høres ut som det er så fine førjulsdager du har :strix:

Trening ja - der sa du noe... Jeg har et sånn tremåneders treningspass jeg kjøpte på en Sweetdeal som jeg må se å få aktivert før det går ut på dato. Takk :ler:

Kanskje det blir litt fleskforflytting i januar i allefall :fnise:

Litt sånn virtuell koffein? :kaffekopp:

Har fine førjulsdager! Koser meg :strix:

Hjalp VELDIG med noen dager finvær, litt minusgrader og koselige avtaler med gode venner. Gjør godt! Trengte det virkelig nå :jepp:

Treningspass... næsj... står over jeg :ler:

Men :kaffekopp: tar jeg dobbel dose av. :nigo:

:kaffekopp:

Bare å forsyne seg :nigo:

:jepp:

Litt det samme som når du får en klump leire. Gjør det beste ut av den :fnise:

Jeg tenkte mer sånn flytte selvet såpass fort rundt at noe av flesket detter av... :fnise:

Dette av? Går det ann? :klo:

Skrevet

Nå fikk jeg noen bilder av Suzy som snurrer fort rundt mens flesket spruter til alle kanter.... :rulle:

Skrevet

Nå fikk jeg virkelig ubehagelige bilder i hodet... :ler:

Skrevet

Nå fikk jeg noen bilder av Suzy som snurrer fort rundt mens flesket spruter til alle kanter.... :rulle:

:skratte:

Nå fikk jeg virkelig ubehagelige bilder i hodet... :ler:

:fnise:

Det er vel lov og håpe på at det skjer vel.... ? :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings :kaffekopp:

Het er det som vanlig artig å komme innom å lese :ler:

Så fint å lese at du koser deg før jul :klem:

Skrevet

:overrasket::hoho:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt men fattet fuggel, halvveis i førjulsuka. Hadde en utrolig koselig kveld sammen med herlige jenter i går :strix: Nesten fire timer med deilig mat, masse skravling og god stemning. Knall! Nevnte jeg maten? Hjortefilet... :sikle: Sjokoladefondant med nougat til dessert :sikle: Lykke! Nevnte jeg disse herlige jentene? :rodmer: Kosa meg!! Og et solid hint av julstemning da snøen lavet ned på hjemveien i går. Me like! :jepp: (nå skal visst denne snøen forvinne i løpet av en dag eller to - det trues med solide mengder plussgrader fom i morra, men kan jo kose oss med julestemningen så lenge det varer :jepp: ).

PT time i dag, samt avpelsing (nå er det rett og slett flaut...) og klesvask. Relativt rolig i heimen med andre ord :jepp:

Setter fram ei solid kanne :kaffekopp: og ønsker en strålende onsdag!

Skrevet

Høres ut som en herlig kveld :jepp: *sikler litt ved tanke på den sjokoladefondanten*

Skrevet

Åh det høres ut som en skikkelig gourmetopplevelse den maten deres i går altså... Stønn.... :spise:

Og avpelsing er på tide - du er tross alt en fugl :opplyser:

Skrevet

Høres ut som en herlig kveld :jepp: *sikler litt ved tanke på den sjokoladefondanten*

Den sjokoladefondanten var IKKE feil! *slurp*

Med Valhrona nougat, servert med hjemmelaget vaniljeis og marinerte bær. *sukker henført og lengter tilbake*

Kan noen kulinariske mennesker forresten forklare meg hva som menes med en "montert rødvinsjy"? :klo: Og hva er "pommes anna"? Er visst ikke så avansert... :sjenert:

Skrevet (endret)

Og avpelsing er på tide - du er tross alt en fugl :opplyser:

:hoho:

Føler du konkurransen i pelsdyrriket?

Men trenger ikke fugler vinterpels? :klo:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...