Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2011 #6601 Skrevet 30. desember 2011 Høres ut som du har en flott dag i vente. Kos deg.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #6602 Skrevet 30. desember 2011 Jepp, fuggel'n har trent et par små økter OG faktisk blitt ganske støl Nå har jeg tørket tårene til Ekstrem Oppussing og skal snart komme meg avsted. Klar for litt frisk luft!
Roadrunner Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #6603 Skrevet 30. desember 2011 3 fine timer i Dyreparken - check Handle en haug med mat til morgendagen - check Tørke litt støv hist og pist - check Stryke og bytte duker - check Dekke bord før morgendagen - check Tømme oppvaskmaskinen - check Jobbe overtid - processing... Innta sofaen - check Godt fornøyd med fredagen i grunn! Fått gjort mye
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #6604 Skrevet 30. desember 2011 Du fortjener helt klart å kose deg i sofa'n! Jammen har du vært flink i dag
Roadrunner Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #6605 Skrevet 30. desember 2011 Er i grunn godt fornøyd! Nå håper jeg det nærmer seg slutten på overtidsjobbinga, sånn at jeg kan slappe helt av. Godt for alt som er gjort! Satser på litt klesvask i morra formiddag, og så kommer besøket rundt kl 14. Så blir det matlaging og hygge videre
Roadrunner Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #6606 Skrevet 31. desember 2011 God morgen! Årets siste dag, i morgen skriver vi 2012! En rolig start på dagen, er sløvings på sofaen som gjelder. Vaskemaskinen er startet, og jeg skal smårydde litt, ellers bare ta det rolig frem mot besøkstid. Sovet litt dårlig i natt merker jeg, er trøtt og litt sliten i dag. Jaja... Ønsker dere alle et RIKTIG GODT NYTT ÅR! Takk for det gamle
Gjest Purple Haze Skrevet 31. desember 2011 #6607 Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår til deg, søta . Måtte det nye året bringe deg bare gode ting
lilljan Skrevet 31. desember 2011 #6609 Skrevet 31. desember 2011 Innom med ønsker om et godt nytt år
Roadrunner Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #6610 Skrevet 31. desember 2011 Søte dere er! Fremdeles sløv formiddag her, deilig! Regner med at gjesten kommer i løpet av en liten time, så da blir det vel litt matlaging og skravling tenker jeg. Og litt sport på tv? Foreløpig er det høy joggebuksefaktor her...
Daria Skrevet 31. desember 2011 #6611 Skrevet 31. desember 2011 Jeg går fortsatt i nattskjorte, så jeg synes ikke joggebukse er noe å skamme seg over
vimse Skrevet 31. desember 2011 #6612 Skrevet 31. desember 2011 Da får jeg være litt oppesen og brife med at jeg har treningstøyet på
Suzy Skrevet 31. desember 2011 #6613 Skrevet 31. desember 2011 Jeg har tenkt å kle av meg igjen nå snart jeg (dusj), så jeg syns ikke joggis er så galt Godt nytt år fine fuglen!
Daria Skrevet 31. desember 2011 #6614 Skrevet 31. desember 2011 Da får jeg være litt oppesen og brife med at jeg har treningstøyet på Da blir jo det store spørsmålet om du faktisk har trent -hvis ikke er forskjellen mellom joggebukse og treningstøy forsvinnende liten
vimse Skrevet 31. desember 2011 #6616 Skrevet 31. desember 2011 Da blir jo det store spørsmålet om du faktisk har trent -hvis ikke er forskjellen mellom joggebukse og treningstøy forsvinnende liten Jeg hadde faktisk det
Roadrunner Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6617 Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år, søte KG-venner! Har hatt en rolig og koselig kveld, med fantastisk mat (om jeg får si det selv), altfor mye snop og deilig sofatid. Nå har gjesten reist og fuggeln er på vei mot senga. Trøtt og mett!
Roadrunner Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #6618 Skrevet 1. januar 2012 Supersløv sofasøndag Nyttårskonsert, hopprenn, skirenn, og diverse dill. Fått skiftet sengetøy og tømt oppvaskmaskinen, ellers ikke vært særlig effektiv. Deilig det også i grunn! Satser på tidlig senga i kveld, og at skrotten er ganske klar for ny arbeidsinnsats i morra. Kanskje litt trening også?
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #6619 Skrevet 2. januar 2012 God morgen birdy! Godt nytt år og god første arbeidsdag etter juleferien Har du pakket treningstøyet og er klar for innsats? Hadde minst like sløv dag som deg i går og kjenner det er helt greit å måtte opp og ut i dag. Nå er det nok slaraffenliv.
Roadrunner Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #6620 Skrevet 2. januar 2012 Godt morgen! Vel installert på jobb, og passe våken. Treningstøyet er ikke pakket siden jeg tenkte jeg skulle innom hjemme for litt mat etter jobb. Men har en plan om treningsøkt, og har også booket spinning i morra. Har vel en mistanke om at jeg ikke er den eneste som har litt treningsplaner for vinteren/våren Greit med litt hverdager igjen, etter en sløv uke med masse godis og god mat. Blir godt å komme igang igjen! Har tømt skapene for Freia-produkter, og er motivert for å få skuta på rett kurs igjen. TRENGS!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå