Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som du har en flott dag i vente. Kos deg. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fuggel'n har trent et par små økter :nigo:

OG faktisk blitt ganske støl :ler:

Nå har jeg tørket tårene til Ekstrem Oppussing :sjenert: og skal snart komme meg avsted. Klar for litt frisk luft! :jepp:

Skrevet

:veslejenta:

3 fine timer i Dyreparken - check

Handle en haug med mat til morgendagen - check

Tørke litt støv hist og pist - check

Stryke og bytte duker - check

Dekke bord før morgendagen - check

Tømme oppvaskmaskinen - check

Jobbe overtid - processing...

Innta sofaen - check

Godt fornøyd med fredagen i grunn! Fått gjort mye :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du fortjener helt klart å kose deg i sofa'n! Jammen har du vært flink i dag :)

Skrevet

Er i grunn godt fornøyd!

Nå håper jeg det nærmer seg slutten på overtidsjobbinga, sånn at jeg kan slappe helt av. Godt for alt som er gjort! Satser på litt klesvask i morra formiddag, og så kommer besøket rundt kl 14. Så blir det matlaging og hygge videre :nigo:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Årets siste dag, i morgen skriver vi 2012! :daane:

En rolig start på dagen, er sløvings på sofaen som gjelder. Vaskemaskinen er startet, og jeg skal smårydde litt, ellers bare ta det rolig frem mot besøkstid. Sovet litt dårlig i natt merker jeg, er trøtt og litt sliten i dag. Jaja...

Ønsker dere alle et RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Takk for det gamle :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt nyttår til deg, søta :). Måtte det nye året bringe deg bare gode ting :klem:

Skrevet

Søte dere er! :strix:

Fremdeles sløv formiddag her, deilig!

Regner med at gjesten kommer i løpet av en liten time, så da blir det vel litt matlaging og skravling tenker jeg. Og litt sport på tv? :nigo:

Foreløpig er det høy joggebuksefaktor her... :sjenert:

Skrevet

Jeg går fortsatt i nattskjorte, så jeg synes ikke joggebukse er noe å skamme seg over :fnise:

Skrevet

Da får jeg være litt oppesen og brife med at jeg har treningstøyet på :sjarmor::ler:

Skrevet

Jeg har tenkt å kle av meg igjen nå snart jeg (dusj), så jeg syns ikke joggis er så galt :ler:

Godt nytt år fine fuglen!

Skrevet

Da får jeg være litt oppesen og brife med at jeg har treningstøyet på :sjarmor::ler:

Da blir jo det store spørsmålet om du faktisk har trent -hvis ikke er forskjellen mellom joggebukse og treningstøy forsvinnende liten :fnise:

Skrevet

Da blir jo det store spørsmålet om du faktisk har trent -hvis ikke er forskjellen mellom joggebukse og treningstøy forsvinnende liten :fnise:

Jeg hadde faktisk det :daane:

Skrevet

Godt nytt år, søte KG-venner! :rodmer:

Har hatt en rolig og koselig kveld, med fantastisk mat (om jeg får si det selv), altfor mye snop og deilig sofatid. Nå har gjesten reist og fuggeln er på vei mot senga. Trøtt og mett!

:natti:

Skrevet

Supersløv sofasøndag :veslejenta:

Nyttårskonsert, hopprenn, skirenn, og diverse dill.

Fått skiftet sengetøy og tømt oppvaskmaskinen, ellers ikke vært særlig effektiv. Deilig det også i grunn!

Satser på tidlig senga i kveld, og at skrotten er ganske klar for ny arbeidsinnsats i morra. Kanskje litt trening også? :klo:

Skrevet

God morgen birdy!

Godt nytt år og god første arbeidsdag etter juleferien :) Har du pakket treningstøyet og er klar for innsats?

Hadde minst like sløv dag som deg i går og kjenner det er helt greit å måtte opp og ut i dag. Nå er det nok slaraffenliv.

Skrevet

:kaffekopp:

Godt morgen!

Vel installert på jobb, og passe våken. Treningstøyet er ikke pakket siden jeg tenkte jeg skulle innom hjemme for litt mat etter jobb. Men har en plan om treningsøkt, og har også booket spinning i morra. Har vel en mistanke om at jeg ikke er den eneste som har litt treningsplaner for vinteren/våren :sjenert:

Greit med litt hverdager igjen, etter en sløv uke med masse godis og god mat. Blir godt å komme igang igjen! :jepp: Har tømt skapene for Freia-produkter, og er motivert for å få skuta på rett kurs igjen. TRENGS! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...