Roadrunner Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #6681 Skrevet 5. januar 2012 Solid treningsøkt , god middag (svinefilet med grønnsaker), et par runder med vaskemaskinen og nå er sofaen inntatt. Godt fornøyd! Nytt program med PT-en idag, og jeg er spent på hva morgendagen bringer av muskelsperrer. Fy fader, det er tungt altså!!
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #6682 Skrevet 5. januar 2012 Du er flink, altså! Trent og fortjent nå! Og jammen er det straks helg
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6684 Skrevet 6. januar 2012 God morgen! Her er jeg mest fristet til å starte dagen med: Auuuuu.... Kom meg greit opp av senga i morges, men kjenner det raskt knyter seg til i møre muskler i dag. Dette kan bli interessant! Tror kanskje jeg skal notere meg nummeret til hjelpemiddelsentralen mens jeg ennå klarer å løfte pennen Nevnte for PT-en at jeg helst skulle kunne gå i trapper, samt komme ut av senga etter PT-timen, men fikk til svar at "det stod det ingenting i kontrakten om" Shit! Meeeen, det er FREDAG!
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2012 #6686 Skrevet 6. januar 2012 God morgen! Hørte på radio mens jeg lagde frokost i dag. Der snakket de visst om deg. Men jeg tror ikke det var en reportasje som talte til din fordel. Blant annet ble Gjøken omtalt som parasitt. Så kanskje du burde vurdere en anmeldelse for ærekrenkelse...
Suzy Skrevet 6. januar 2012 #6687 Skrevet 6. januar 2012 God morgen fuglen!! Smart PT som snoker seg unna vanlige hensyn ved å vi se til kontrakten Hvordan går det - klarer du fortsatt å løfte armene??
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6688 Skrevet 6. januar 2012 Jammen 3 cm slush som fryser i løpet av natten er IKKE noe vi vil ha frivillig God morgen! Hørte på radio mens jeg lagde frokost i dag. Der snakket de visst om deg. Men jeg tror ikke det var en reportasje som talte til din fordel. Blant annet ble Gjøken omtalt som parasitt. Så kanskje du burde vurdere en anmeldelse for ærekrenkelse... Parasitt? Fuggel'n er ingen parasitt! Må sterkt vurdere en anmeldelse her ja! God morgen fuglen!! Smart PT som snoker seg unna vanlige hensyn ved å vi se til kontrakten Hvordan går det - klarer du fortsatt å løfte armene?? Nei....Ikke sjans! Klarer å løfte hendene opp til ørehøyde, men noe høyere, eller bredere "grep" er tilnærmet umulig... Fyttirakker'n!
Daria Skrevet 6. januar 2012 #6689 Skrevet 6. januar 2012 3 cm slush som fryser i løpet av natten er IKKE noe vi vil ha frivillig Jeg har da ikke bestilt frossen slush, jeg vil ha ordenlig snø *3 år*
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2012 #6690 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har da ikke bestilt frossen slush, jeg vil ha ordenlig snø *3 år* Ja, men da er det på tide at du sørger for at snøen blir levert på rett adresse. Jeg vil ikke ha den.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2012 #6691 Skrevet 6. januar 2012 Dere får ta turen hit, her er det nydelig vintervær. Akkurat passe med snø, fem blå og strålende sol for fredag!
Suzy Skrevet 6. januar 2012 #6692 Skrevet 6. januar 2012 Dere får ta turen hit, her er det nydelig vintervær. Akkurat passe med snø, fem blå og strålende sol for fredag! Her og! Hurra for østlandsvær og langfjella
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6693 Skrevet 6. januar 2012 Været i dag er ikke verst her heller, hadde det bare vært vinterføre og ikke frossen slush (les: is med snødryss oppå). og fint føre! Jeg prøver iherdig å ikke klage altfor mye, men AUUUUU!!!!! Nå vet jeg hva det vil si å ha gangsperre (skuldersperre? Armsperre? bedre ord?) fra livet og opp, og delvis gangsperre fra livet og ned
Skravla Skrevet 6. januar 2012 #6694 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har avbestilt snøen... og har tydeligvis mer makt enn Daria.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2012 #6695 Skrevet 6. januar 2012 Været i dag er ikke verst her heller, hadde det bare vært vinterføre og ikke frossen slush (les: is med snødryss oppå). og fint føre! Jeg prøver iherdig å ikke klage altfor mye, men AUUUUU!!!!! Nå vet jeg hva det vil si å ha gangsperre (skuldersperre? Armsperre? bedre ord?) fra livet og opp, og delvis gangsperre fra livet og ned Herlighet, du er en vandrende gangsperre, med andre ord!
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6696 Skrevet 6. januar 2012 Herlighet, du er en vandrende gangsperre, med andre ord! Et par kollegaer bare flirer når de får se meg
Suzy Skrevet 6. januar 2012 #6698 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har avbestilt snøen... og har tydeligvis mer makt enn Daria. Takk og lov!!!
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6699 Skrevet 6. januar 2012 Meldes om nærmere 5 varme i morra, håp om smelting da? Nok tid til at alt smelter? Neppe... Kaldt igjen på søndag, men mildere til uka. Har en plan om å holde ut i 29 dager til, uansett vær
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6700 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Nok et sett konsertbilletter er bestilt Men si meg, burde man søke Luksusfellen nå man kan all kredittkortinformasjon i hodet? *litt skeptisk* Betalte billettene med kortet, uten å ta det frem fra veska... Ellers småfrysen og trøtt, så tror jeg skal finne et par solide tøfler, og krølle meg sammen under pleddet på sofaen og se Hodejegerne Endret 6. januar 2012 av Roadrunner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå