Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:veslejenta:

Solid treningsøkt :trene: , god middag (svinefilet med grønnsaker), et par runder med vaskemaskinen og nå er sofaen inntatt. Godt fornøyd!

Nytt program med PT-en idag, og jeg er spent på hva morgendagen bringer av muskelsperrer. Fy fader, det er tungt altså!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet
:duskedame: Du er flink, altså! Trent og fortjent :veslejenta: nå! Og jammen er det straks helg :danse:
Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Her er jeg mest fristet til å starte dagen med: Auuuuu.... :sukk:

Kom meg greit opp av senga i morges, men kjenner det raskt knyter seg til i møre muskler i dag. Dette kan bli interessant! :sjokkert: Tror kanskje jeg skal notere meg nummeret til hjelpemiddelsentralen mens jeg ennå klarer å løfte pennen :fnise:

Nevnte for PT-en at jeg helst skulle kunne gå i trapper, samt komme ut av senga etter PT-timen, men fikk til svar at "det stod det ingenting i kontrakten om" :ler: Shit!

Meeeen, det er FREDAG! :danser:

Skrevet

God morgen! :)

Hørte på radio mens jeg lagde frokost i dag. Der snakket de visst om deg. Men jeg tror ikke det var en reportasje som talte til din fordel. Blant annet ble Gjøken omtalt som parasitt. Så kanskje du burde vurdere en anmeldelse for ærekrenkelse...

Skrevet

God morgen fuglen!!

Smart PT som snoker seg unna vanlige hensyn ved å vi se til kontrakten :ler: Hvordan går det - klarer du fortsatt å løfte armene??

:popcorn:

Skrevet

Jammen :sukk:

3 cm slush som fryser i løpet av natten er IKKE noe vi vil ha frivillig :opplyser:

God morgen! :)

Hørte på radio mens jeg lagde frokost i dag. Der snakket de visst om deg. Men jeg tror ikke det var en reportasje som talte til din fordel. Blant annet ble Gjøken omtalt som parasitt. Så kanskje du burde vurdere en anmeldelse for ærekrenkelse...

Parasitt? :daane:

:regler: Fuggel'n er ingen parasitt! :opplyser:

Må sterkt vurdere en anmeldelse her ja!

God morgen fuglen!!

Smart PT som snoker seg unna vanlige hensyn ved å vi se til kontrakten :ler: Hvordan går det - klarer du fortsatt å løfte armene??

:popcorn:

Nei....Ikke sjans! :daane:

Klarer å løfte hendene opp til ørehøyde, men noe høyere, eller bredere "grep" er tilnærmet umulig... :fnise: Fyttirakker'n!

Skrevet

3 cm slush som fryser i løpet av natten er IKKE noe vi vil ha frivillig :opplyser:

Jeg har da ikke bestilt frossen slush, jeg vil ha ordenlig snø :sur: *3 år*

Skrevet

Jeg har da ikke bestilt frossen slush, jeg vil ha ordenlig snø :sur: *3 år*

Ja, men da er det på tide at du sørger for at snøen blir levert på rett adresse. Jeg vil ikke ha den. :sur:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dere får ta turen hit, her er det nydelig vintervær. Akkurat passe med snø, fem blå og strålende sol :)

:hoppe: for fredag!

Skrevet

Dere får ta turen hit, her er det nydelig vintervær. Akkurat passe med snø, fem blå og strålende sol :)

:hoppe: for fredag!

Her og!

Hurra for østlandsvær og langfjella :ler:

Skrevet

Været i dag er ikke verst her heller, hadde det bare vært vinterføre og ikke frossen slush (les: is med snødryss oppå). :sol: og fint føre! :jepp:

Jeg prøver iherdig å ikke klage altfor mye, men AUUUUU!!!!!

Nå vet jeg hva det vil si å ha gangsperre (skuldersperre? Armsperre? bedre ord?) fra livet og opp, og delvis gangsperre fra livet og ned :kaklehone:

Skrevet

Jeg har avbestilt snøen... og har tydeligvis mer makt enn Daria. :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Været i dag er ikke verst her heller, hadde det bare vært vinterføre og ikke frossen slush (les: is med snødryss oppå). :sol: og fint føre! :jepp:

Jeg prøver iherdig å ikke klage altfor mye, men AUUUUU!!!!!

Nå vet jeg hva det vil si å ha gangsperre (skuldersperre? Armsperre? bedre ord?) fra livet og opp, og delvis gangsperre fra livet og ned :kaklehone:

Herlighet, du er en vandrende gangsperre, med andre ord! :daane:

Skrevet

Herlighet, du er en vandrende gangsperre, med andre ord! :daane:

:jepp:

Et par kollegaer bare flirer når de får se meg :fnise:

Skrevet

Jeg har avbestilt snøen... og har tydeligvis mer makt enn Daria. :nigo:

Takk og lov!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Meldes om nærmere 5 varme i morra, håp om smelting da? :klo: Nok tid til at alt smelter? Neppe... :sukk:

Kaldt igjen på søndag, men mildere til uka. Har en plan om å holde ut i 29 dager til, uansett vær :nigo:

Skrevet (endret)

Nok et sett konsertbilletter er bestilt :nigo:

Men si meg, burde man søke Luksusfellen nå man kan all kredittkortinformasjon i hodet? *litt skeptisk* Betalte billettene med kortet, uten å ta det frem fra veska... :sjenert:

Ellers småfrysen og trøtt, så tror jeg skal finne et par solide tøfler, og krølle meg sammen under pleddet på sofaen og se Hodejegerne :jepp:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...