Suzy Skrevet 3. januar 2012 #6641 Skrevet 3. januar 2012 Bælfeit da gitt Vimse - ikke tull! Faktisk om du er i veldig, veldig dårlig form, så kommer du til å merke mye større fremgang enn en som er i relativt god form - det er trøstemn. Dessuten merker du fort at det blir en bra følelse av det - tanken på hva du har gjort - følelsen i kroppen når den har jobbet hardt. Også syns jeg han Puls-treneren er bra for han sier det som det er - det er en jobb å trene til å begynne med. Det er ikke gøy - det er vondt. Men etterhvert blir det bra og det må til. Snakk trening så mye du gidder - vi er veldig gode på det vi som henger her inne
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6642 Skrevet 3. januar 2012 Så sant, så sant Suzy! Er tungt i starten, og man må gjerne gi det noen uker før det blir mer lystbetont og ikke like forbaska tungt. Men det GJØR godt! Og bælfeit? Hva i himmelens navn er jeg da?
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6643 Skrevet 3. januar 2012 Lekker du? Tungt å stå opp? Nå er det størrelsen som teller Fantastiske overskrifter! Jeg regelrett STYRTER inn for å lese lange og supre artikler om emner som virkelig engasjerer Ønsker du å kle deg i lysere farger, men føler at den bleke vinterhuden din ikke kler det spesielt godt? Unngå å bruke de lyseste fargene helt opp til ansiktet. En hvit singlet og en lys blazer eller cardigan er lekkert til sorte bukser eller jeans. Jada, jeg VET at jeg "klippet bort" setningen som nevnte at man kunne bryte opp med et smykke (faktisk et STATEMENT-smykke ) eller et skjerf, men jeg falt liksom litt av etter sitatet over... Er det bare meg, eller henger det ikke HELT på greip? (se nå bort fra det jeg ikke har med i sitatet, det kan da ikke være avgjørende? )
Daria Skrevet 3. januar 2012 #6644 Skrevet 3. januar 2012 Unngå de lyseste farget helt opp mot ansiktet -men bruk gjerne en hvt singlet. Nei, det er ikke bare deg... Og jeg lekker ikke (hva er det for et spørsmål?!) -jeg bare er lekker
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6645 Skrevet 3. januar 2012 Unngå de lyseste farget helt opp mot ansiktet -men bruk gjerne en hvt singlet. Nei, det er ikke bare deg... Og jeg lekker ikke (hva er det for et spørsmål?!) -jeg bare er lekker
vimse Skrevet 3. januar 2012 #6646 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Jo, jeg er det jeg kaller bælfeit, rett og slett. Men det er bare meg selv som får lov til å kalle meg det, og jeg kaller ingen andre det, for det er egentlig et veldig ufint ord Treningen i seg selv er egentlig ikke så negativ, jeg liker å bevege meg og synes det er ok å komme en plass hvor jeg treffer noen kjente og skravler litt, for så å gå videre og gjøre det jeg skal. En fordel er at jeg er sterk, og det var litt godt for selvtilliten Jeg har 90 i beinpress allerede nå, så jeg er spent på hvordan det vil bli etterhvert... Merker det godt i baken da, jeg har noen muskler på siden av rumpeballene som jeg driver og stifter bekjentskap med Over til været: Emil er på vei, så jeg får vel putte litt vann i ei bøtte og sørge for å ha den tilgjengelig... Kjempegøy at vannet forsvinner når strømmen går... Møkkavær Endret 3. januar 2012 av vimse
Skravla Skrevet 3. januar 2012 #6647 Skrevet 3. januar 2012 Jo, jeg er det jeg kaller bælfeit, rett og slett. Men det er bare meg selv som får lov til å kalle meg det, og jeg kaller ingen andre det, for det er egentlig et veldig ufint ord Treningen i seg selv er egentlig ikke så negativ, jeg liker å bevege meg og synes det er ok å komme en plass hvor jeg treffer noen kjente og skravler litt, for så å gå videre og gjøre det jeg skal. En fordel er at jeg er sterk, og det var litt godt for selvtilliten Jeg har 90 i beinpress allerede nå, så jeg er spent på hvordan det vil bli etterhvert... Merker det godt i baken da, jeg har noen muskler på siden av rumpeballene som jeg driver og stifter bekjentskap med Over til været: Emil er på vei, så jeg får vel putte litt vann i ei bøtte og sørge for å ha den tilgjengelig... Kjempegøy at vannet forsvinner når strømmen går... Møkkavær Kjenner til at vann og strøm har en tendens til å forsvinne samtidig ja. Håper dere slipper å miste strømmen og om den nå velger å forsvinne så håper jeg den kommer fort tilbake. Og bælfeit vet jeg ingenting om
Roadrunner Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #6648 Skrevet 3. januar 2012 Emil begynner å bli småfrustrert gitt... Men fremdeles både lys og varme her så klager ikke. Er vel fremdeles noen timer til det smeller "skikkelig" fra rakkerungen. Spinninga var beinhard i dag, men samvittigheten er bra da
vimse Skrevet 3. januar 2012 #6649 Skrevet 3. januar 2012 Så bra med god samvittighet! Håper hele Emil stikker en annen vei, møkk altså
Sauen Shaun Skrevet 3. januar 2012 #6650 Skrevet 3. januar 2012 Håper Emil er litt mildere stemt enn Dagmar var.
Roadrunner Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6651 Skrevet 4. januar 2012 Emil tok en litt annen rute enn først ventet, så det ble ikke så verst gitt. Hørte at vinden snudde rett før kl 21 i går, da stod den ikke rett på her lengre. Ikke dumt! Klar for ny dag, om enn noe trøtt... Kjøre til jobb nå kanskje?
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2012 #6652 Skrevet 4. januar 2012 God morgen Fuggel'n. Hørte på radioen at det var danskene som fikk det heftigste møtet med Emil ja.
Roadrunner Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6653 Skrevet 4. januar 2012 God morgen! Vel installert på jobb, og ganske klar for ny dag. Har endel jeg må få gjort i dag, og en plan om å få gjort litt i heimen i ettermiddag. Tror det kan være greit med litt treningsfri idag, som oppladning til PT'n i morra Småfrossen på morran, men nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje har kledd meg for godt... Ikke enkelt altså! Ellers fikk jeg tatt en god prat med mams i går, angående litt bekymringer som har plaget meg den siste tiden. Var veldig godt å få satt ord på det! Helsa hennes er ikke allverdens, og hun sliter med sterk overvekt. Hun blir mer og mer stillesittende, siden det skal lite til før rygg og knær protesterer. Men nå var hun klar på at det måtte gjøres noe skikkelig, og hun skulle også kontakte legen for å høre hvilke muligheter hun har der (hun var redd hun var for gammel for operasjon, men skulle uansett sjekke). Krysser fingrene! Kan bli småskrullete av alle sånne bekymringer... Mer ?
Sauen Shaun Skrevet 4. januar 2012 #6654 Skrevet 4. januar 2012 Sånne bekymringer stjeler energi. Men veldig bra at hun søker hjelp hos legen nå. Får håpe at hun kommer seg i aktivitet igjen og krymper litt.
Roadrunner Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6655 Skrevet 4. januar 2012 Har tatt endel energi ja... Hun har alltid vært stor, men det har vært vondt å se utviklingen de siste årene hvor hun med ryggskade + brukket halebein ++ har slitt med å komme tilbake i bevegelse. Nå må hun nok ned ganske mange kilo før hun vil klare å komme skikkelig i aktivitet... Men krysser fingrene for at det går veien nå, og at 2012 blir et år det går rette veien!
Suzy Skrevet 4. januar 2012 #6656 Skrevet 4. januar 2012 God morgen fuglen! Skjønner bekymringen din veldig godt. Det er ikke lett å se at foreldre ikke tar vare på helsa si og blir ekstra plaget. Pappa er dundertjukk og gjør rett og slett ikke noe for å gå ned i vekt og jeg merker at jo eldre jeg blir jo verre syns jeg det er. Han er veldig aktiv og veldig bevegelig, men han begynenr tross alt å dra på årene og det belaster kroppen hans alt-alt for mye å dra på alle den vekta... Også vet jeg han hadde gått ned om han bare gad å ha det litt ubehagelig Men nok om det.. det er ikke noe jeg kan få gjort noe med uansett Veldig bra moren din snakker med legen og kan få skikkelig hjelp til å ta tak i det. Overvekt hindrer så mye og gjør ting så mye vanskeligerer enn de må være. Tipper det er inspirerende å se at du trener såpass mye som du gjør og hvor bra det er for ryggen din f.eks. Spinning ja - jeg skal lete frem sykkelskoene mine (tror de ble med på flyttelasset inn til by'n et eller annet sted) og bli med på spinningtime jeg også, har jeg tenkt. De har nemlig spinning på senteret jeg har meldt meg på Det blir digg det! Gleder og gruer meg - men må altså til kjellerboden for å finne skoene først Litt ?
Roadrunner Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6657 Skrevet 4. januar 2012 Vært endel å gjøre i dag, og tiden har gått fort så langt. har dukket opp og jeg lengter vel i grunn litt ut. Men men, greit å få gjort litt på jobb også! Og det er jo bare EN måned igjen til bikini-sesongen starter Gleder meg! (sånn bortsett fra at jeg helst skulle vært NOEN kg lettere innen den tid ) Men, nytter ikke være "burdist" så får heller bare prøve å fokusere på det som er bra!
Roadrunner Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #6659 Skrevet 4. januar 2012 "Burdist" - herlig uttrykk!!! Er et genialt uttrykk synes jeg! Har hørt det brukt et par ganger tidligere, men det er aboslutt et ord jeg synes fortjener mer plass i det norske språket. Vi er jo en gjeng "burdister" i dagens samfunn! Burde ditt og burde datt...
Suzy Skrevet 4. januar 2012 #6660 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Herlig! Kusina mi har en treningsmaskin - sånn ellipsesak - stående på soverommet. Den har stort sett fått slengt klær over seg og ikke vært i bruk og den har hun dømt stumtreneren Den lo jeg lenge av Endret 4. januar 2012 av Suzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå