Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Ikke noe dårlig uttrykk det heller gitt (tror kanskje jeg skal tipse mams og paps om det uttrykket, der står vel både en ellipsemaskin og en ergometersykkel hjemme som stumtrenere :fnise: ).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ethvert møblert hjem burde ha en stumtrener :nigo:

Ble jeg en burdist nå?

Skrevet

Ethvert møblert hjem burde ha en stumtrener :nigo:

Ble jeg en burdist nå?

:jepp:

Noe sier meg at du har vært en burdist lenge... Akkurat som alle oss andre :plystre:

Skrevet

Dagen har gått fort! :bond:

Har rukket ganske mye, men kanskje ikke HEEEEELT så mye som jeg burde. Jaja, kommer da i mål til slutt :nigo:

Gidder ikke sitte over i dag, så nå tusler jeg snart, uansett status her gitt! :jepp: Handle litt, hjem og lage middag, vaske klær og rydde. :husarbeid:

Torsdag i morgen! (halvveis i uka allerede jo!)

Skrevet

Uff, det er sikkert ikke lett å sitte på sidelinjen og se på mamsen sin sånn, men det er godt hun prøver å ta tak i det! :nigo::klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

:vinke:

Jeg har også to stumtrenere, men jeg har lånt de bort, så slipper jeg å ha vondt av at de står der så alene og forlatt :ler:

Planen er å få rumpa mi avgårde på et treningssenter, men jeg vil vente til det verste nyttårsrushet gir seg. Har uansett nok å holde på med akkurat nå.

Kjedelig å lese om bekymringer for mams. Vet akkurat hvordan det føles, for jeg har en far som bare blir mer og mer passiv og trillrund. En blir rett og slett ikke bedre av å bare sette seg til! Men så var det å få sagt det på en ok måte, da. Det er jo egentlig ikke min sak.

Endret av Purple Haze
Skrevet

Nei det er ikke lett...

Synes det er vanskelig, spesielt med tanke på helsetilstanden hennes de siste årene. Hun har hatt mange utfordringer (blant annet et fall som holdt på å gjøre henne lam, et brukket halebein + endel utfordringer rundt arveoppgjør, dødsfall, sykehjem til mormor etc), og dermed har vekta krabbet oppover og formen nedover. Hun var på skikkelig god vei til et sunnere og mer aktivt liv, men så kom fallet, og etterpå har det stort sett bare ballet på seg. Og jeg skjønner det er tungt og vanskelig. Jeg har FULL forståelse, og jeg vet selv hvor utrolig vanskelig dette kostholdet er (vi har felles sjokoladesug...). Og jeg vil så gjerne hjelpe, støtte, oppmuntre og være der. Samtidig som jeg er veldig redd for å si eller gjøre noe feil sånn at hun mister motet. Vil bare hennes beste! Og jeg savner en mor som orker mer og klarer mer...

Håper virkelig det kan gå rette veien nå, hun fortjener det! Paps fortjener det, barn og barnebarn fortjener det. Rett og slett!

På den annen side, det er vel ikke så helgalt at det ikke er godt for noe... Jeg bruker det for alt det er verdt i MIN motivasjonskampanje for å klare mine egne mål. Litt til "skrekk og advarsel" rett og slett (huff, synes det høres så brutalt ut å si sånt om en som er nær og kjær, men det er jo ikke HENNE jeg mener det om, kun den tilstanden som har oppstått. ) Er ubeskrivelig glad i både mams og paps, de er virkelig verdens beste foreldre! :strix:

Skrevet

Det du gjør er jo bare å bruke din mors erfaringer og bruke de til noe bra for deg selv, og det synes jeg ikke du skal tenke så mye over, hun vil nok bare det beste for deg også :jepp:

Skrevet

Det du gjør er jo bare å bruke din mors erfaringer og bruke de til noe bra for deg selv, og det synes jeg ikke du skal tenke så mye over, hun vil nok bare det beste for deg også :jepp:

Du har helt rett!

Hun har vært klart på at hvis hennes erfaringer kan være til hjelp for meg slik at jeg slipper å gå i samme "fella", så må jeg bruke det for alt det er verdt. :jepp:

Skrevet

Så bra at hun ser det sånn! Det er ikke alle som gjør det gitt...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det går jo begge veier dette, en vil det beste for sine barn, og barna vil det for sine foreldre. Jeg tror bare at det blir mer og mer vanskelig med store endringer i livet når man blir eldre, og helsa ikke helt spiller på lag heller. Fort gjort å resignere, rett og slett. Godt hun har slik en flott datter i deg da :)

Skrevet

God morgen fuglen!

Hvordan står det til på ukas siste t-dag? I form? Klar for PT i dag??

Burde du hatt litt virtuell :kaffekopp: ?

:fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Fasinert hvor dårlig det er mulig å sove i løpet av drøye 7 timer! :klo: Har vært våken ØRTEN ganger i løpet av natten, og holdt på å stå opp og gå i dusjen før midnatt (var sikker på at det var morgen :plystre: ). Har vel kikket på klokka ca 15 ganger i løpet av natten, og da snakker vi virkelig kvalitetssøvn :sukk: Jaja, godt det er fredag i morgen!

PT etter jobb i dag, og så hjem til klesvask (utsatte det i går, fant ut at jeg heller kunne få med litt treningsklær fra i ettermiddag også), og Criminal Minds.

:natti:

Skrevet

Åh sånne netter er skikkelig dritt!!

Skrevet

Skikkelig herk!

Var på badet og i ferd med å gå i dusjen da jeg heldigvis sjekket klokka en gang til... 23:05 :sukk: Hadde jo knapt rukket å sovne! Var bare å tusle i seng igjen, og fortsette søvn-forsøket. Jaja, får kanskje sove godt til natta da? :klo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen (eller ikke så god, ser jeg). Litt :kaffekopp: kan kanskje hjelpe litt på trøttheten, i hvert fall. Det er så kjedelig å våkne mange ganger i løpet av natta! Jeg har også holdt på sånn i det siste. Våkner og ser på klokka sånn annen hver time. Frustrerende! Godt det snart er helg. Og en dag nærmere varme strøk ;)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Dagen har gått greit, timene har flydd!

Ganske mye å gjøre, og plutselig er klokka nesten "hjem-tid". Hurra!

Spist litt frukt her, og tenkte jeg skulle trøkke inn litt niste før jeg drar på treningssenteret. Skifte og så god oppvarming, før ei solid PT-økt :trene:

Men altså, hvem har bestilt :sno: ??

Skrevet

Men altså, hvem har bestilt :sno: ??

:goodbye:

Men den skulle jo ikke leveres hos deg... #fail

Skrevet

:goodbye:

Men den skulle jo ikke leveres hos deg... #fail

:balltre:

Nei, det må definitivt være en feillevering! :opplyser:

Dessuten startet det som regn i morges, og det er fremdeles rundt 0 grader, så noe sier meg at dette kan bli morsomt... :sukk:

Skrevet

Kom en feillevering her også i går. Så det må være noe galt med bestillingene til Daria. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...