Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler:

Kanskje ikke verdt å si høyt at den nye pc'en trolig ikke har diskettstasjon :fnise:

Nei hyyysj!! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for det, Sunshine

:strix:

Koselig svar etter å ha hjulpet PL med litt småtteri :nigo:

(slapp av, ingen stor oppblomstring av håpløse følelser, bare litt hverdagsglede :jepp: )

Gjest Purple Haze
Skrevet

:rodmer: Alltid koselig med slike tilbakemeldinger!

Og kult nettbrett. Jeg er veldig fornøyd med min iPad, hvert fall :)

Kos deg med middagsbesøk i kveld :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Ikke helt i form i dag, og litt spent på hvordan dette eventuelt utivkler seg... Uggen i magen :sukk: Våknet litt smått redusert, men hadde en plan om at det skulle hjelpe med litt frokost. Gikk greit å få i meg litt mat, men nå er jeg litt usikker på fortsettelsen. Får vel bare ta en time av gangen og se hvordan det går. Har ikke tid eller lyst til dette nå altså (men hvis jeg først SKAL ha en runde med et eller annet, så vil jeg heller ha det nå enn om tre uker...)!

Treningsplanen i dag ser ut til å ryke uansett, siden jeg får besøk av ei venninne etter jobb. Hun ringte i går og lurte på om hun kunne ta turen bortover, og da kan man jo ikke annet enn å si ja. Er jo koselig! Selv om jeg gjerne skulle trent også... Men, det kommer da ny uke med nye treningsmuligheter, samt at det er tid for ny PT-time i morra :jepp:

Skrevet

Syk Fuggel vil vi ikke ha nå. :riste: God bedring vennen. :klem:

Skrevet

Syk Fuggel vil vi ikke ha nå. :riste: God bedring vennen. :klem:

Tusen takk!

Vil ikke bli syk heller... Og i alle fall ikke magesyk (er noe herk!). Småkvalm og uggen, men ikke verre foreløpig enn at jeg fungerer sånn nogenlunde.

Skrevet

Usj ikke bli syk! På jobben min sender jeg til stadighet folk hjem med omgangssyken nå om dagen. Gjett hvem som går rundt og lukter som reine spritfabrikken på jobb :fnise:

Skrevet

Hører det går endel omgangssyke ja... *nekter å tenke tanken*

Nei, frisk som en fisk er mottoet :jepp:

I alle fall en time til *små steg*

Denne synes jeg faktisk var utrolig kul!

Nøytral men allikevel effektfullt

Skrevet

God morgen fuglen.

Syk i magen vil vi ikke ha noe av - usj. Få tak i litt ingefærte og nipp i veg. Det hjelper faktisk.

Det er nok mye omgangssjuke som går, så det kan være det, men uansett er det jo bra det kommer nå og ikke når du er på tur, eller på tur til å være på tur :fnise:

Den tapeten var utrolig stilig! Sånn vil jeg ha i kjellerstua (som jeg ikke har, men likevel :ler:).

Så på Tid for hjem på TV2 i går og de fikset opp en svær stue på ganske festlig vis. Litt for spesielt for meg med alt sammen, men endel av det hadde jeg virkelig likt å hatt - plassbygget bokhylle med innebygget sofa for eksempel. Det var kult det! :jepp:

Koselig med venninnebesøk og helt enig i prioriteringen. Trene kan man gjøre hele tiden (og det gjør du jammen også), så det er greit å ha tid til andre ting også.

God bedring -> :kaffekopp: *ingefærte*

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bidrar med mer sykdomsforebyggende brygg ------> :kaffekopp:

Håper virkelig ikke du blir syk nå! Men som du selv sa, så er det faktisk bedre om du skulle få noe nå, framfor om tre uker!

God bedring :klem:

Skrevet

Den tapeten var stilig ja. :jepp:

Skrevet

Ser ut til at vennninnebesøket i dag er avlyst, siden formen min er smålaber og hun hadde litt tvil selv også forstod jeg. Så da er vi tilbake til grublingen rundt trening i dag. Men tror rett og slett jeg får se hvordan det går utover ettermiddagen, og ta ting derfra. Foreløpig er det greit med et toalett innen rekkevidde, selv om jeg ikke flyr sånn skrekkelig mye. Litt tung i toppen og smått redusert... Herk!

Prøver å få unna litt epost og dill som jeg har skjøvet foran meg lenge nok, greit å komme litt i rute. Ellers lite mas her, noe som passer meg fint i dag :jepp:

Skrevet

Høres ut som kroppen har bedre av en kveld i sofaen enn på treningssenteret...

Hangler selv jeg, vondt i halsen og tett i nesa. holdt på over ei uke, og hjalp ikke særlig med treningsøkt midt oppe i alt dette kjenner jeg. Ble hjemmedag idag, for lillesnuppa er ikke i form. Kjenner at det ikke var så dumt med en halv dag på sofaen sammen henne ;) MEn snart kommer mannen hjem og tar over så jeg får ta siste halvdelen av arbeidsdagen på kontoret...

Skrevet

Satser nok på en litt rolig kveld i kveld ja, tror skrotten trenger det (selv om det ikke akkurat har vært ei hard uke :sukk: ) Men litt god middag, litt huslige sysler, og så lader jeg opp til PT i morra! :jepp:

Skrevet

Håper det roer seg og du føler deg litt friskere snart :kose:

Skrevet

Tror det er mye luft i omløp gitt

Satser på at det gir seg utover kvelden :jepp:

Nå har jeg startet vaskemaskinen og oppvaskmaskinen, og tenkte jeg skulle kose meg litt i sofakroken. Ingen planer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...