Roadrunner Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #6823 Skrevet 18. januar 2012 Men altså, vil bare slå et slag for appelsinen om dagen. De er SINNSYKT gode! *slurp* Kan virkelig anbefales! Her er det overtidsjobbing fra sofakroken... Ting tar tid, og jeg hadde håpet å være ferdig for en god halvtime siden, men dette tar visst sin tid. Jaja, håper jeg er ferdig i god tid før kl 22 i alle fall (og trøster meg med overtidsbetaling og at ting blir gjort). Dessuten har jeg fått sjekket nettbanken (der var det heftig, siden kredittkortregninga for turen ligger sammen med studielån, forsikring, NRK-lisens ++ Fy fader! Over 50.000 går ut i løpet av relativt kort tid ). Godt det finnes en sparekonto man kan låne litt fra
Suzy Skrevet 19. januar 2012 #6824 Skrevet 19. januar 2012 Ble du tilslutt feridg med all jobbinga i går? Skikkelig pyton å jobbe overtid hjemmefra da gitt. Håper du slipper altfor mye mer av det? I dag regner jeg med at du er psyket til PT-time igjen og forberedt på gansperre og pustebesvær på nytt T-dag? (For min del: JA!)
Roadrunner Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6826 Skrevet 19. januar 2012 Ble du tilslutt feridg med all jobbinga i går? Skikkelig pyton å jobbe overtid hjemmefra da gitt. Håper du slipper altfor mye mer av det? I dag regner jeg med at du er psyket til PT-time igjen og forberedt på gansperre og pustebesvær på nytt T-dag? (For min del: JA!) Jepp, kom i mål rett før kl 22. Så da var det bare å hive seg rundt og etterhvert komme seg i seng Lå ganske lenge før jeg fikk sove da, men faktisk ikke helt vrak i dag (i alle fall ikke ennå ). Egentlig helt greit å jobbe hjemmefra når man først MÅ jobbe overtid. Heller sofakroken enn å rusle rundt i gangene her alene Og deler av jobbingen bestod i litt venting, så da fikk jeg gjort litt annet innimellom (som nettbank, WF, håndball på tv etc ). Jeg er for-psyket for PT som bare det. Vet jo aldri helt hva som venter (når jeg endelig tror at jeg har "skjønt" tendensen, så skal vi plutselig gjøre noe HELT annet), men er så klar jeg kan bli Treningstøy står i bilen, og jeg har med Nutrilettbar til før treningen og banan til etter treningen Give it to me! Sjelden feil med uansett T-tilstand
Roadrunner Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6827 Skrevet 19. januar 2012 En av mine favorittsanger i en uvirkelig setting... Nydelig! (og rørende...) 1
Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2012 #6828 Skrevet 19. januar 2012 God morgen Litt av en påkjenning for nettbanken din, ser jeg! Det var sannelig mye ut. Håper det kommer en del inn igjen kjapt også da Lykke til på PT-time i dag! Ligger an til vrakfuggel i morgen, da. Jammen er det straks helg også, sånn kan man like Ha en super dag
Roadrunner Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #6829 Skrevet 19. januar 2012 Sliten skrott... Som vanlig på torsdag Men veldig god samvittighet!
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6830 Skrevet 20. januar 2012 God morgen! Shangala Bangala - det er FREDAG! Fuggel'n er ubeskrivelig trøtt (etter to kvelder i seneste laget), men dermed også helt ubeskrivelig klar for helg Ingen store planer for helga annet enn å få gjort litt i heimen (ikke blitt så mye av det i uka gitt - vi er flinke til å skyve ting foran oss...), trene litt og slappe av. Og ikke minst SOVE!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2012 #6831 Skrevet 20. januar 2012 God morgen Ser ut til at du går en svært etterlengtet helg i møte! Du får slappe av og lade batteriene som best du kan God fredag
Suzy Skrevet 20. januar 2012 #6832 Skrevet 20. januar 2012 Jeg er også sjeleglad det er fredag i dag Denne kom ikke et sekund for sent altså!
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6833 Skrevet 20. januar 2012 Tror jeg hadde mistet motet om det bare hadde vist seg å være onsdag eller torsdag i dag... Men heldigvis er det FREDAG! 18 minutter til lunsj... *counting*
vimse Skrevet 20. januar 2012 #6834 Skrevet 20. januar 2012 Heeeeeeeeelg Hva skjer i helgen for noe spennende da??
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6835 Skrevet 20. januar 2012 Det skjer itte'no! Skal pusle i heimen, trene litt, slappe av og kose meg. Rett og slett. Gleder meg stort til å finne senga i kveld, er trøtt. Skikkelig trøtt!
vimse Skrevet 20. januar 2012 #6836 Skrevet 20. januar 2012 Deilig! Satt på jobb tidligere i uken og klaget min nød over at det hadde vært så mye som har skjedd de siste mnd at jeg ikke føler jeg har fått hentet meg inn i helgene. Men den som satt og trommet med fingrene i dag i lunsjen og sutret litt over en relativt rolig helg(sett bort fra trening i morgen og stevne og middag med svigers på søndag)... Blir aldri fornøyd jeg tror jeg!
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6837 Skrevet 20. januar 2012 Deilig! Satt på jobb tidligere i uken og klaget min nød over at det hadde vært så mye som har skjedd de siste mnd at jeg ikke føler jeg har fått hentet meg inn i helgene. Men den som satt og trommet med fingrene i dag i lunsjen og sutret litt over en relativt rolig helg(sett bort fra trening i morgen og stevne og middag med svigers på søndag)... Blir aldri fornøyd jeg tror jeg! Det svinger fort skjønner jeg. Eneste jeg har småsutret litt over denne helga er vel at det er meldt skikkelig drittvær. Men kanskje jeg ENDELIG kan få gjort noe i heimen? Burde også vært en liten svipp i byen i morra... Vi får se. Er stevnesesongen i gang for fullt?
vimse Skrevet 20. januar 2012 #6838 Skrevet 20. januar 2012 Ja, her har de meldt snø visstnok, jeg er spent på hva det kommer som. Det hadde egentlig vært veldig kjekt om det kom så vått at det smeltet isen som er absolutt over alt Dere får regn eller? Ja, burde brukt helgen til å få gjort noe hjemme jeg også, men... Stevnesesongen er i gang for den ene grenen, de avveksler hverandre utover våren og sommeren. Første NM er om bare noen få uker, og det siste tidlig høst, så jeg er vel travelt opptatt de neste mnd Men det er morsomt, og jeg fikk meg en skikkelig opptur på første stevne, og det er bra Blir det noe trim i helgen da??
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6839 Skrevet 20. januar 2012 Har en plan om litt trim i helgen ja! Har som vanlig et litt anstrengt forhold til ymse muskler i dag (som vanlig etter PT ), men satser på at et er litt bedre i morra. Tenkte jeg skulle ha en liten treningsøkt og en liten tur i solarium i løpet av helga Må jo forberede et lite "grunnlag" Aner ikke hva vi får her av vær i helgen. Er vel redd for at vi får en kombinasjon, og at frosten i bakken holder seg slik at det blir KJEMPEGØY YR melder om 5 blå i natt og REGN, og videre regn i morra men 4 varme Hvis det slår til så ser jeg for meg at det blir hysterisk morsomt (og at man kanskje burde forskanse seg i heimen?). Om to uker blir de siste plaggene lagt i kofferten *ser lyset i det fjerne...* Opptur på første stevne er jo kjempebra!
Roadrunner Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #6840 Skrevet 20. januar 2012 Hva gjør man egentlig på Twitter? *treg sørlending tester ut...*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå