Roadrunner Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #6901 Skrevet 30. januar 2012 Krysser fingrene for at leketøyet er i hende i dag. Åh, ikke lite misunnelig på deg som skal slikke sol i nærmeste fremtid. Krysser for harde livet her jeg også Og gleder meg stort til tur! Litt ivrig etter nytt leketøy...? Jeg? Ikke i det hele tatt.... Du gleder deg en smule til den dingsen...? Høres ut som det blir ei hektisk uke gitt, men himmel og hav så herlig å tenke på at det bare er dager igjen så er du i paradiset. Åh jeg skulle ønske det var meg! Koselig med venninnebsøk også, selv om det kanskje ikke er så velplassert... men det blir sikkert supertrivelig uansett. Litt mer på morran? Blir helt sikkert trivelig med besøk ja, gleder meg! Selv om det blir litt smått styr og stell. Men får bare ta det som det kommer. Og gleder meg stort til tur! Litt uvirkelig at vi reiser til lørdag faktisk... Dingseguri-Gjøken... *overser alle kommentarer om sol, varme og vann* Jepp, er litt moro med dingser....
Suzy Skrevet 30. januar 2012 #6902 Skrevet 30. januar 2012 Det er virkelig temmelig snodig at du drar på lørdag. Jeg syns ikke det er så lenge siden du begynte nedtellinga jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2012 #6903 Skrevet 30. januar 2012 Enig med Suzy, nedtellinga har gått fort! Tenk, under en uke til ferie for din del. Så herlig
Suzy Skrevet 31. januar 2012 #6905 Skrevet 31. januar 2012 God morgen! Ser du har fått dingsebomsen din - er det mulig å få deg på jobb i dag da...?
mocci Skrevet 31. januar 2012 #6906 Skrevet 31. januar 2012 God morgen! Ser du har fått dingsebomsen din - er det mulig å få deg på jobb i dag da...? Hun ligger nok i senga med dingsebomsen sin, den er hendig slik.
Roadrunner Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #6907 Skrevet 31. januar 2012 Jepp, fuggel'n er på jobb (og dingsebomsen ligger hjemme!) Og du har helt rett mocci, det er hendig med leketøy som man kan kose seg med i senga Mårnings! Trøtt tirsdag, og litt mos i toppen, men ellers ved godt mot. Koselig med en tur hjem til mams og paps i går, god middag og litt skravlings. Og pakkeåpning Var hjemme igjen i 20-tiden, og fikk sløvet litt på sofaen før jeg stupte i seng. Trøtt... I dag kommer venninna etter jobb, og så skal vi videre på jentekveld litt senere. Venninna blir i to netter, reiser igjen på torsdag. Så blir det pakking og ordning før kursen settes mot . Uvirkelig, men godt! Men når skal jeg få utforsket leketøyet igjen da? Ikke lett når man har besøk
Daria Skrevet 31. januar 2012 #6909 Skrevet 31. januar 2012 Men når skal jeg få utforsket leketøyet igjen da? Ikke lett når man har besøk Sukk, harde verden Du får trrøste deg med at leketøyet ikke går noe sted -og ikke blir utdatert helt ennå...
Roadrunner Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #6910 Skrevet 31. januar 2012 Sukk, harde verden Du får trrøste deg med at leketøyet ikke går noe sted -og ikke blir utdatert helt ennå... Så du tror den er moderne når jeg kommer hjem fra tur også? Veldig usikker på om den blir med på ferie eller ei, får gruble litt de neste par dagene. Sikkert veldig kjekk å ha med, men kommer helt sikkert til å bekymre meg for at den blir ødelagt, stjålet etc... Bare en ting, i know, men en heeeeelt ny ting...
Daria Skrevet 31. januar 2012 #6911 Skrevet 31. januar 2012 Ville lagt den igjen hjemme -et stresselement mindre. Og ja, jeg er ganske overbevist om at det fortsatt er nye og moderne og fin når du kommer hjem også -du skal da ikke være borte så lenge...
vimse Skrevet 31. januar 2012 #6912 Skrevet 31. januar 2012 Og jeg hadde tatt den med Du har da forsikring??
Gjest Purple Haze Skrevet 31. januar 2012 #6913 Skrevet 31. januar 2012 God formiddag Gratulerer med nytt leketøy! Kan tenke meg det er stas Og jeg hadde tatt den med på ferie, for jeg klør alltid i fingrene når jeg har fått noe nytt Og bare fire små dager til sol og varme!
Roadrunner Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #6914 Skrevet 31. januar 2012 Klør i fingrene jeg også... Veeeeldig lang arbeidsdag i dag?
Suzy Skrevet 1. februar 2012 #6917 Skrevet 1. februar 2012 Suzy, er vi i samme koffert?? God morgen fuggel! Har du venninnet deg helt bort eller er det dingsebomsen som holder deg opptatt Tenker det var fint med visitt i går. Det blir jommen full rulle med folk og pakking og opplegg hele denne uka. Trøsten er at tiden går fort til avreise og du ikke rekker å få reisefeber (tipper jeg). Litt ?
Roadrunner Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #6918 Skrevet 1. februar 2012 Mårnings! (eller god formiddag, snart ettermiddag eller hva det nå blir) Fikk sove en liten time ekstra i dag, siden jeg skulle rett på frokostseminar. Nå har jeg vært der og fått litt faglig påfyll (tror jeg? ), og har kommet meg på jobb til det som måtte vente der. Kjempekoselig jentekveld i går, masse skravling og nydelig mat. var i seng rundt 2230 (sent til fuggel å være...), men fungerer foreløpig sånn tålig i dag. Ikke verst. Rett til byen etter jobb i dag, for å treffe overnattingsvenninna til en liten restaurantmiddag. Gleder meg! Ellers venter jeg på at telefonen skal ringe, og de neste par dagene avhenger litt av hva som skjer i forbindelse med den telefonen. Ikke så mye fokus på ferie akkurat nå, er så mye annet som skjer, men kjenner det er veldig godt med den i bakhodet! Tror jeg kommer til å kollapse på ei solseng på søndagen... *overser vimsekopper og tigerpuser som herjer verre i kofferten* Mye i hodet, mye som skjer og litt armer og bein. Leketøyet har jeg så vidt tatt i det siste døgnet..
Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2012 #6919 Skrevet 1. februar 2012 Håper du har fått tid til å leke litt med den nye dingsen din (uff, hvorfor må jeg litt når jeg skriver det der?) Og bare tre små dager til du kan kollapse på en solseng
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå