Roadrunner Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6941 Skrevet 3. februar 2012 Jo, var vel i grunn en god morgen på sitt vis. Trøtt som en sokk, mer og mer støl (selv om treningsøkta i går var relativt slækk) og litt småstressa i toppen. Løper litt i ring på jobb i dag, men satser på at jeg kommer i mål på et eller annet vis. Rett og slett. Om 24 timer sitter vi på flyet - gleder meg! Sol og varme - here I come!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2012 #6942 Skrevet 3. februar 2012 Hvordan gikk jobbintervjuet? Helg og ferie for deg, jo Og sol og varme like rundt hjørnet! Håper du får en fantastisk tur
vimse Skrevet 3. februar 2012 #6943 Skrevet 3. februar 2012 Bare 1 døgn igjen, fantastisk! Ha en strålende tur og kos deg masse, masse, masse!
Chica Skrevet 3. februar 2012 #6944 Skrevet 3. februar 2012 God tur!!!!! Setter snuten sørover når du kommer hjem omtrent jeg sikkert, ikke dumt med litt sol og varme for norske kropper i februar
Roadrunner Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6945 Skrevet 3. februar 2012 Hvordan gikk jobbintervjuet? Helg og ferie for deg, jo Og sol og varme like rundt hjørnet! Håper du får en fantastisk tur Tusen takk! Skal bli helt ubeskrivelig godt med sol og varme nå!! Føler i grunn at jobbintervjuet gikk bra Var en avslappet og hyggelig setting, og jeg følte jeg klarte meg bra. Men det gjenstår jo å se hvordan de andre kandidatene gjør det, og hvordan jeg kommer ut totalt sett. Trolig blir det en runde andregangsintervjuer når jeg er hjemme fra ferie igjen. Krysser fingrene! Bare 1 døgn igjen, fantastisk! Ha en strålende tur og kos deg masse, masse, masse! Tusen takk, vimse! Gleder meg masse, masse, masse! Selv om det er litt antiklimaks akkurat nå, og jeg sliter med å se om jeg klarer å få med meg det som trengs. Men pass, penger, nettbrett, kamera og mobil er klargjort, samt et par bikinier og solkrem, så da burde vi vel være sikret.. Helt kaputt her... God tur!!!!! Setter snuten sørover når du kommer hjem omtrent jeg sikkert, ikke dumt med litt sol og varme for norske kropper i februar Skal dere også på tur? Så deilig!! Ei eller to uker? Hvor? (har jeg spurt før forresten? *tomt i toppen*
Daria Skrevet 3. februar 2012 #6946 Skrevet 3. februar 2012 Så lenge du husker pass, penger og reisedokumenter, så ordner det meste seg... God tur!
Skravla Skrevet 3. februar 2012 #6947 Skrevet 3. februar 2012 God tur til sol og varme..... Ta med litt hjem til oss da.
Roadrunner Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #6948 Skrevet 3. februar 2012 Da er fuggel'n nydusja, epilatoren har tatt siste sveip over legger og armhuler, bikinilinja er striglet (too much information? ), kofferten full av klær, badetøy, toalettartikler, sandaler, lesestoff og solkrem, håndbagasjen er pakket full av pass, penger, billetter, mobil, nettbrett, kamera og bikini. Bør være klar for det meste da? Kose dere masse! Stikker plutselig innom, men lover itte'no
mocci Skrevet 6. februar 2012 #6951 Skrevet 6. februar 2012 Glemte helt å si GOOOOD TUUUUUR!! Kose seg!!
Roadrunner Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #6952 Skrevet 6. februar 2012 Nyyyyyyyyyter livet Drøye 30 grader, seig av solkrem, skjoldete av saltvann og har sand ymse steder. Herlig!! 1
Daria Skrevet 6. februar 2012 #6953 Skrevet 6. februar 2012 Her snør det tett, men jeg er ikke misunnelig Kos deg!
Suzy Skrevet 6. februar 2012 #6954 Skrevet 6. februar 2012 Nyyyyyyyyyter livet Drøye 30 grader, seig av solkrem, skjoldete av saltvann og har sand ymse steder. Herlig!! Ååååhhhhhhhhhh... høres helt himmelsk ut!!
Chica Skrevet 6. februar 2012 #6956 Skrevet 6. februar 2012 Høres herlig ut! Ikke så varmt/eksotisk dit vi skal da, men med småbarn på slep er kanariøyene eksotisk nok for meg
Roadrunner Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #6957 Skrevet 8. februar 2012 Kjempeflott tur i flotte omgivelser i dag. Ingenting er som en god båttur når varmen er på sitt mest solide. Slitne jenter tar nok en tidlig kveld i kveld ja... Går kraftig nedover med solkrembeholdningen, men det er jo heeeeelt greit Lengter IKKE hjem altså! Okei, savner dere litt da.... Og venner og familie... Men ikke så møe ennå
Gjest Purple Haze Skrevet 8. februar 2012 #6958 Skrevet 8. februar 2012 Høres ut som en deilig tur! Og du burde ikke sjenke gamlelandet en eneste tanke, men bare nyyyyyyte ferien
Suzy Skrevet 9. februar 2012 #6959 Skrevet 9. februar 2012 Det er så nydelig der dere er - og solkrem er det alltids mer å få kjøpt Koooooos deg videre!
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2012 #6960 Skrevet 10. februar 2012 Høres bra ut at du ikke lengter hjem. Bare kos deg du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå