Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hallo:

Jo, var vel i grunn en god morgen på sitt vis. Trøtt som en sokk, mer og mer støl (selv om treningsøkta i går var relativt slækk) og litt småstressa i toppen. Løper litt i ring på jobb i dag, men satser på at jeg kommer i mål på et eller annet vis. Rett og slett.

Om 24 timer sitter vi på flyet - gleder meg! Sol og varme - here I come! :daane:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Hvordan gikk jobbintervjuet?

Helg og ferie for deg, jo :hoppe: Og sol og varme like rundt hjørnet! Håper du får en fantastisk tur :klem:

Skrevet

Bare 1 døgn igjen, fantastisk! :hoppendeglad:

Ha en strålende tur og kos deg masse, masse, masse! :strix:

:klemmer:

Skrevet

God tur!!!!!

Setter snuten sørover når du kommer hjem omtrent jeg sikkert, ikke dumt med litt sol og varme for norske kropper i februar :hoppe:

Skrevet

:vinke:

Hvordan gikk jobbintervjuet?

Helg og ferie for deg, jo :hoppe: Og sol og varme like rundt hjørnet! Håper du får en fantastisk tur :klem:

Tusen takk!

Skal bli helt ubeskrivelig godt med sol og varme nå!! :hoppendeglad:

Føler i grunn at jobbintervjuet gikk bra :jepp: Var en avslappet og hyggelig setting, og jeg følte jeg klarte meg bra. Men det gjenstår jo å se hvordan de andre kandidatene gjør det, og hvordan jeg kommer ut totalt sett. Trolig blir det en runde andregangsintervjuer når jeg er hjemme fra ferie igjen. Krysser fingrene! :jepp:

Bare 1 døgn igjen, fantastisk! :hoppendeglad:

Ha en strålende tur og kos deg masse, masse, masse! :strix:

Tusen takk, vimse!

Gleder meg masse, masse, masse!

Selv om det er litt antiklimaks akkurat nå, og jeg sliter med å se om jeg klarer å få med meg det som trengs. Men pass, penger, nettbrett, kamera og mobil er klargjort, samt et par bikinier og solkrem, så da burde vi vel være sikret.. :fnise:

Helt kaputt her... :veslejenta:

God tur!!!!!

Setter snuten sørover når du kommer hjem omtrent jeg sikkert, ikke dumt med litt sol og varme for norske kropper i februar :hoppe:

Skal dere også på tur? Så deilig!!

Ei eller to uker? Hvor? (har jeg spurt før forresten? *tomt i toppen*

:klem:

Skrevet

Så lenge du husker pass, penger og reisedokumenter, så ordner det meste seg...

God tur! :sol:

Skrevet

God tur til sol og varme..... Ta med litt hjem til oss da.

Skrevet

:veslejenta:

Da er fuggel'n nydusja, epilatoren har tatt siste sveip over legger og armhuler, bikinilinja er striglet (too much information? :klo: ), kofferten full av klær, badetøy, toalettartikler, sandaler, lesestoff og solkrem, håndbagasjen er pakket full av pass, penger, billetter, mobil, nettbrett, kamera og bikini. Bør være klar for det meste da? :nigo:

Kose dere masse!

Stikker plutselig innom, men lover itte'no

Skrevet

God tur Fuggel'n! Kos deg! :klem:

Skrevet

Litt sen, men likevel:

God tur!!!! :klemmer:

Skrevet

Glemte helt å si GOOOOD TUUUUUR!! Kose seg!! :klemmer:

Skrevet

Nyyyyyyyyyter livet :hoppendeglad:

Drøye 30 grader, seig av solkrem, skjoldete av saltvann og har sand ymse steder. Herlig!!

:sol:

• Liker 1
Skrevet

Her snør det tett, men jeg er ikke misunnelig :fnise: Kos deg! :sol:

Skrevet

Nyyyyyyyyyter livet :hoppendeglad:

Drøye 30 grader, seig av solkrem, skjoldete av saltvann og har sand ymse steder. Herlig!!

Ååååhhhhhhhhhh... høres helt himmelsk ut!!

Skrevet

Høres herlig ut!

Ikke så varmt/eksotisk dit vi skal da, men med småbarn på slep er kanariøyene eksotisk nok for meg :)

Skrevet

Kjempeflott tur i flotte omgivelser i dag. Ingenting er som en god båttur når varmen er på sitt mest solide. Slitne jenter tar nok en tidlig kveld i kveld ja...

Går kraftig nedover med solkrembeholdningen, men det er jo heeeeelt greit :jepp:

Lengter IKKE hjem altså!

Okei, savner dere litt da.... Og venner og familie... Men ikke så møe ennå :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Høres ut som en deilig tur! Og du burde ikke sjenke gamlelandet en eneste tanke, men bare nyyyyyyte ferien :sol:

Skrevet

Det er så nydelig der dere er - og solkrem er det alltids mer å få kjøpt :nigo:

Koooooos deg videre!

Skrevet

Høres bra ut at du ikke lengter hjem. Bare kos deg du. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...