Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Koooooooooooser meg!!!!!

:strix:

Men bare to hele dager igjen.. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!!!! :sol:

Nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyt - og det er en ordre! :opplyser:

Skrevet

Nyter så godt jeg bare kan!! Massasje, dessert etter lunsjen, sløve timer ved vannet (basseng eller strand), båttur imorra og lokalt marked på ettermiddagen. Knall! Masse frisk frukt nytes ( har blitt ananasavhengig) og vi koser oss skikkelig! Søndag er det slutt.. Men det vil vi ikke tenke på nå...

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Holder med deg i å fortrenge tanken på søndagen. Nyt de siste dagene i fulle drag. :klem:

Skrevet

Åh, kos deg videre de siste dagene!!

:klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nyt de siste dagene i sol og varme! Godt å høre at ferien er vellykket :klem:

Skrevet

Ferien har vært knall! Nå er siste kvelden her og vi skal snart få i oss en matbit. Så skal kofferten pakkes og vekkerklokka stilles til vekking 03:45 (hva slags tid er det??)

Plutselig hverdag snart jo!!

Skrevet

Hurra for fin Fuggel-Ferie!! :strix:

Velkommen tilbake til Moderlandet, forhåpentligvis full av energi!

:hoppe:

:klem:

Skrevet

Velkommen hjem igjen. :klem:

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Håper døgnvill Gjøk har kommet seg på jobb til rett tid.
Gjest Purple Haze
Skrevet

Velkommen hjem :). Venter spent på referat fra deilig tur! :popcorn:

Skrevet

Tipper du har hatt en tøff start på dagen, så jeg setter inn noe virtuell koffein og håper du har det bra :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Skrevet

:hallo:

Mårnings!

Døgnvill fuggel våknet 10 minutter FØR vekkerklokka i dag, og er foreløpig tålig våken. Men aner meg at akkurat det kan endre seg utover dagen, så tar ting litt som de kommer... :sjenert:

Lang reise i går, ble nesten 24 timer fra vi stod opp til jeg stupte i seng igjen (manglet vel ca 20 minutter på 24 timer totalt...). :natti: Men ellers ved ganske godt mot (sånn bortsett fra det kaoset som venter meg hjemme i leiligheten i ettermiddag.).

Litt styr på jobb i dag, og ser ut til at det kan bli en hektisk uke jobbmessig, med overtid torsdag (ikke frivillig eller veldig planlagt, men ser ut til at jeg må... Urgh!). Jaja, sånn er nå hverdagen... *lengter tilbake*

Men godt å være innom KG på litt mer skikkelig pc igjen, skal snart få tatt meg en liten runde i bøkene :jepp:

Skrevet

Hardt og brutalt tilbake i hverdagen? :fnise:

Skrevet

Hardt og brutalt tilbake i hverdagen? :fnise:

Veldig! :opplyser:

Skrevet (endret)

:sleep:

:sove:

:omg:

:sprettoy:

:sovne:

:sleeping:

:blink:

:natti:

:veslejenta:

Hmmm... Hjem nå kanskje?

Endret av Roadrunner
Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Håper du har fått deg en god natts søvn, og snart er over på normal tid igjen. Så temmelig :kaklehone: ut det siste innlegget ditt :ler:

Men du lever vel en stund på den ferien der, skulle jeg tro :)

Håper tirsdagen blir bra! Oooops, glemte jo :kaffekopp: . Det kan vel trenges i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...