Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har fått tid til å leke litt med den nye dingsen din (uff, hvorfor må jeg :fnise: litt når jeg skriver det der?)

Og bare tre små dager til du kan kollapse på en solseng :danse:

:fnise: er fort gjort når det er dingser inne i bildet :jepp:

Telefonen ringte ikke i dag, krysser fingrene for at den ringer imorra i stedet...

Rettelse, den ringte NÅ!!!???

:bond:

Så da skal jeg på en liten samtale/jobbintervju imorra... :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI! Lykke til!!! :duskedame:

Skrevet

OI!!! :overrasket:

Dægger'n så spennende - og hva er det med denne uka her da?? Alt skal stappes inn på fem dager for fuggel'n :ler:

:hoppe: Spent!!!

Krysser alle fingre og venter spent på rapport. Dette kommer helt sikkert til å gå bra. Du er dyktig og dessuten en tiltalende type menneske, så de kommer til å falle pladask. Garra :fnise:

Litt :kaffekopp: før praten?

Skrevet

Tenker altid på A-ha Lifelines når jeg ser denne tråd...

Skrevet

:kaklehone:

Ja, hva ER det med denne uka? Fem dager, hundre planer, besøk, tankekaos, dingser, jentekveld, utemiddag, PT-time, jobbintervju, pakking og reise. Kjenner jeg rett og slett flyr lavt på adrenalin om dagen, og egentlig ikke må kjenne etter om jeg er sliten for da tror jeg at jeg kanter. Er vel unødvendig å si at jeg ikke har sovet sånn altfor godt i natt :plystre: Lå et par tre timer før jeg i det hele tatt sovnet i går, og har eltet litt rundt i senga i natt. Kanskje like greit med kort varsel før sånt møte?

Jeg VIL virkelig ha denne jobben, samtidig som det er et hav av følelser som herjer rundt i kroppen. Frem og tilbake, fordeler og ulemper, trygt og ukjent, kjedelig og spennende. Blir det ny jobb blir det også flytting i løpet av sommeren/høsten...

Gleder meg STORT til jeg sitter på flyet på lørdagen, og vet at nå er det ingen vei tilbake - FERIE! :sol: Bilen er trygt parkert, bagasjen er trygt sjekket inn, og jeg er på vei bort fra alt sammen. Tror det skal bli VELDIG godt rett og slett!

Uggen i magen, stress i toppen - hurra for torsdag! :ler:

:kaffekopp: anyone (fuggel'n trenger ikke....)

Skrevet

Kort varsel var kanskje like greit ja :ler:

Egentlit helt perfekt å reise bort rett etter en sånn prat da - for da er det tid til å roe ned og slappe av . Og tid til å tenke skikkelig gjennom hele greia.

Dette blir fint!

Skrevet

Åssen jobb er det?

Holder en litt anonym tilværelse i boka, men det er en tilsvarende stilling som jeg har idag, men med litt andre oppgaver og annet firma. Er spent...

Kort varsel var kanskje like greit ja :ler:

Egentlit helt perfekt å reise bort rett etter en sånn prat da - for da er det tid til å roe ned og slappe av . Og tid til å tenke skikkelig gjennom hele greia.

Dette blir fint!

Satser på at du får rett og at dette blir fint :jepp:

Skrevet

OII og wow!Hurra meg hei for jobbintervju, masse LYKKE TIL! :duskedame: :duskedame:

Det blir spennende å høre hvordan det gikk. :)

Skrevet

Tusen takk!

Et par timer til jeg sitter i bilen på vei avsted, og kjenner på mye tanker og følelser gitt. Prøver å ikke tenke altfor mye da, men litt enklere sagt enn gjort gitt :sjenert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Oi, oi, hva er det man leser her?! Masse lykke til i dag. Signerer bare Suzy, du er dyktig og likandes, så dette har jeg tro på :)

:klem:

Skrevet

Du er vel på vei til intervjuet nå da... Lykke til!!! :klemmer:

Skrevet

:kaklehone:

Da var dagens møte unnagjort. Fuggel'n kaver fremdeles rundt i litt adrenalinkaos, men kjenner at trøttheten kommer sigende..

Føler intervjuet gikk bra, vi hadde en hyggelig og fin dialog, avslappet og hyggelig. Virket som en spennende og interessant jobb, med nye utfordringer. Ser ut til at det vil bli en runde andregangsintervjuer etterhvert (når fuggel'n har kommet hjem igjen fra tur eventuelt), og så får vi se hva som skjer. De hadde som mål å bli ferdig i løpet av februar, slik at mars-mai evt vil bli oppsigelsestid for den det måtte gjelde.

Nå lades det opp til dagens PT-økt, og så litt pakking og klesvask i kveld. Trengs! Regner med at venninnebesøket reiser i kveldinga.

:veslejenta: <-- antiklimaksfuggel

Skrevet

:kose:

Ikke rart fuggel'n lider av antiklimaks :fnise:

Nå blir det digg med PT og kjør - og ei skikkelig god natts søvn :jepp:

Skrevet

Da er sofaen inntatt sammen med nettbrettet. Klær er vasket og blomster vannet. Prøver å se litt på Criminal Minds, men øyelokkene er tunge!! Senga snart???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...