Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God formiddag - har ikke rukket innom deg før nå :goodbye:

Søk på jobben!

Det er bedre å søke, evt komme på intervju og føle litt på det og bestemme deretter - enn å bestemme seg på forhånd. Søk og se åssen det går. Femti høvdinger til å året gjør jo virkelig nytte!!

:jepp:

Søknad sendt (og fuggel'n får en litt sånn småguffen klump i magen, som dukker opp i slike sammenhenger). Vi får se hvordan det går og hva som skjer! :jepp:

:vinke:

Enig med Suzy, søk på jobben! Du trenger jo ikke ta den hvis du finner ut at du ikke vil ha den likevel. Da har du friheten til å velge, og så mye i lønnsøkning er ikke å forakte!

Håper det gikk bra hos tannlegen :)

Ha en fortsatt fin fredag :klem:

:klem:

Håper resten av helga har vært fin også :klem:

Det har den! :jepp:

Koselig helg hos mine foreldre. Sløv fredagskveld i sofakroken, litt handling og ordning på lørdag, samt fikk hjulpet paps litt med løft og annen hjelp rundt oppussingen av huset de har overtatt. Godt for alt som er gjort! Han var i alle fall kjempefornøyd, og fuggel'n fikk brukt et par muskler :trene: Fikk hjelp med litt hårfarging etterpå, før jeg dro til byen for å møte bestisen til en god middag. Kjempekoselig!

I dag har jeg hjulpet mams og paps litt mer med ymse småting, samt hjulpet ei venninne med litt Ikea-montering. Og sendt jobbsøknad... :bond: Gruer meg litt til å snakke med en veldig god kollega i morra, må fortelle at jeg har satt han opp som referanse... Ergo også fortelle at jeg har søkt. Jaja, får ta det som det kommer :jepp:

Her har det vært stille i helga??

Deilig med slike tannlegebesøk, tipper lommeboka jublet ;)

Ny jobb, i nærheten av der du er i dag, eller en annen vei i landet??

Lommeboka jublet, den liker i grunn sånne tannlegebesøk :jepp:

Jobben er litt nærmere der du holder til, men i litt mer sentrale strøk (hvis jeg tenker riktig nå). Jobben kan nok ligne litt det jeg driver med i dag, så er ganske relevant i forhold til utdannelse og erfaring. Jeg er fremdeles veldig usikker på om jeg egentlig vil ha en slik jobb igjen (vurderer jo liksom å "bytte beite", men kan jo ikke skade med et bytte for å se hvordan det blir... Blir i alle fall småsprø av all denne grublingen! :sukk:

:veslejenta:

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Travel PH her, så jeg sier bare god mandag :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag morgen, masse tankevirksomhet i toppen, litt klein søvn i natt, men ellers ved godt mot tror jeg. :fnise:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp: :kaffekopp: Setter igjen dobbel dose fjøskaffe til deg. Håper Fuggel'n får en fin dag. :klem:

Skrevet

God morgen fuglen.

Ikke gruble for mye nå - det løser antagelig ikke noe uansett. Ta det når det kommer ;)

Godt mot er forøvrig bra :nigo:

Skrevet

Fikk snakket med min gode kollega etterhvert (satt h*n opp som referanse), og det gjorde godt kjenner jeg. Fikk gode ord med meg, uansett hva et eventuelt utfall blir. Senka skuldrene litt da ja!

Nå lades det opp til en treningsøkt, før en tidlig kveld i senga. Trøtt!

:trene:

Skrevet

God morgen RR!

Er det T-dag i dag, eller fikk du sovet skikkelig ut i natt?

Vi følger med på den nye serien på NRK "Broen" og den er så spennende at vi bare må se - og da blir jo klokka over elleve hver gang, så jeg er litt på T i dag gitt... :roll:

Hva bringer dagen?

Og vil du ha noe småvarm tigerbrygg? :kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Det er nok litt T-dag i dag, selv om jeg har sovet bedre i natt :jepp: Skal nok mer til før vi slipper unna T'en... Men jeg er da på jobb, og har så smått begynt å fungere

Dagen bringer vel litt av hvert på jobb, og så har jeg booket spinning i ettermiddag. Tror det skal bli bra! :trene: Og så spørs det om det ikke kanskje bør ryddes litt i heimen og kjøres en vaskemaskin... :plystre:

Tigerbrygg gjør godt, takker! :kaffekopp:

Skrevet (endret)

God morgen! En kopp fjøskaffe i tillegg til tigerbrygget, så tenker jeg at T-dagen blir bra. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Onsdag og allerede midt i uka, dagene flyr! Kjekt for deg som teller ned til varmere strøk. Bare drøye to uker til jo - gosj, så fort tiden går!

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Heisann Bippe!

Spennende med jobbsøking. :) Håper du får en alle tiders dag! :)

Skrevet

God morgen!

Litt uggen i formen i dag, men satser på at timene på jobb skal gå tålig greit. Tror det ble litt mye ananas og appelsin i går kveld (fikk besøk av ei venninne og vi koste oss med frisk frukt, men egentlig var jeg nok litt sulten...). Og kanskje litt psykisk reaksjon på mye tankevirksomhet de siste dagene? Vet at sånt fort kan slå seg på magen (og gjerne litt hodepine også - check..). Men men, det går nok bra :jepp:

Ingen treningsplaner i dag, kun en plan om å få handlet litt i en matbutikk, samt pusle litt i heimen. Trengs visst det også. Samt lade opp til hardtrening i morra :trene:

Ellers lurer jeg på om det kanskje er litt hormoner i sving om dagen, for har litt kort lunte når det kommer til mas på jobb... I går hadde jeg bare lyst til å dra hjem, etter at et par kollegaer hadde frekventert kontorplassen min hele dagen. Argh! Lei...

Men ny dag gir nye muligheter! :jepp:

Skrevet

God morgen! :klem: Hormoner er noe dritt. Håper det går seg til snart.

Skrevet

God morgen!

Fruktmage er ikke digg... :tristbla: Men frisk anannas er supergodt da ;)

Håper hormonene legger seg litt i dag og du slipper å irritere deg helt grønn. Det er ikke morsomt å føle seg irritabel og utålmodig og helst ville være i fred når det er folk mer eller mindre oppå en hele tiden.

Pusling høres fint ut - litt tigerbrygg i dag og kanskje? :kaffekopp:

Skrevet

:jepp:

Dagen har nå gått greit så langt, masekoppene fra i går har lagt lavt og jeg har surret med mitt. Fått gjort litt av hvert, og forberedt en liten arbeidsøkt til i kveld. Og vurderer hjemmekontor på fredagen.. Tror kanskje jeg må spørre sjefen om det er greit. Skulle satt litt i ro med litt oppgaver som krever litt konsentrasjon, og da er ikke dette stedet nødvendigvis. Samtidig er det en annen kollega som skal ha fri på fredag, så jeg bør nok være på kontoret.. Urgh, alle disse valgene...

Ellers venter jeg smått utålmodig på pulsklokka.. Sendte den inn på mandag (altså ingen grunn til å være utålmodig ennå, det er tross alt bare onsdag, meeen...), siden reima røk før helga. Fikk epost i går om at de hadde mottatt klokka, og fikk epost noen timer senere at den var ferdig og ble sendt tilbake. Så nå er jeg spent på om den faktisk gikk med posten i går, og dermed kanskje er her i dag :daane: Jeg sendte jo min etter jobb på mandag, og den kom frem dit i går *full av imponade* Men trening uten pulsklokke er ikke det samme altså!

Skrevet

Kom til å tenke på en gammel kaffereklame med slagordet "Hva vil du by på hvis du får uventet besøk?", med bilde av en kjempebåt fortøyd ved siden av et lite fyr...

Spent på hva promilletesten sier...

Skrevet

Var ikke det Løfsberg lilla eller var det Gevalia....

Skrevet

Kaffe er ikke bare kaffe gitt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...