Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper formen er blitt bedre utover kvelden!

:kose: <- på avstand ;)

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Torsdag, :regn: , :trene: og relativt våken så langt. Magen føles bedre, heldigvis. Litt smågrums igjen, men ikke det helt store. Skal nok gå bra! Sikkert bare noe jeg har spist som har skapt litt ekstra jobb for systemet. Håper det går seg til utover dagen, slik at jeg er god som ny før PT-timen (for jeg er uansett ikke god som ny ETTER timen...). :ler:

Skrevet

God morgen!

Bra det rettet seg og at det ikke var noe langvarige greier. Tipper det blir så vondt alle andre steder i kveld at du ikke trenger tenke mer på det :ler:

Skrevet

God morgen!

Bra det rettet seg og at det ikke var noe langvarige greier. Tipper det blir så vondt alle andre steder i kveld at du ikke trenger tenke mer på det :ler:

Du er vel inne på noe der ja :ler:

Om ikke i kveld, så i morra tenker jeg. Blir interessant å skulle baksere seg opp i tannlegestolen i morra :daane:

Skrevet

Aj... :fnise:

Om det er noen trøst så er jeg lemster hele jævla tiden nå. Var ute en tur i gårkveld og kikket i butikker og da var jeg et skritt bak kjæresten og måtte ta meg på tak for å ikke klynke hele tiden :roll:

Og i dag er det yoga igjen så da blir det vel helt håpløst til kvelden, tenker jeg....

Skrevet

:ler:

Høres veldig kjent ut med klynkinga ja... Gleder meg! Men selv om det er vondt å være så støl, så er det jammen godt også. Kjenne at kroppen blir brukt på en god måte, at det bygges muskler og at man klarer/orker mer etterhvert.

Mørkt og vått ute i dag, men det plager meg ikke i det hele tatt. Så lenge det er bart og plussgrader så skal jeg være fornøyd tror jeg, savner ikke de holkedagene vi har hatt den siste tida! Vil ikke ha gips eller hjernerystelse før jeg reiser...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Er redd det blir mye stølhet og klaging for min del også framover. :ler: Jeg har et solid treningsarbeid foran meg, etter at jeg avslørte drømmer i bloggen min i går. Det har sannelig strømmet på med tilbud om å bli med på tur. Så da er det bare å trene så godt som mulig fram mot sommeren. :trene:

Skrevet

Er jo kjempebra at du har fått så mye fin respons på blogginnlegget ditt, Sauen! Skal se det blir noen overkommelige turer etterhvert :jepp: Du får si i fra om du kommer nedover til disse trakter en gang, så skal vi nok få tuslet litt :nigo:

Lunsjen er unnagjort, og magen ser ut til å være nogenlunde i vater. Så nå lader jeg opp til :trene: for harde livet. Kjenner jeg gleder meg til dagens økt, etter to treningsfri dager skal det bli godt med litt fysiske utskeielser igjen!

Etter en natt og morgen med :regn: har skyene stukket av og vi ser hint av sol. Deilig! Skulle gjerne hatt fri i morra for å kunne ruslet tur i finværet som er meldt, men det blir nok noen timer på jobb før tannlegen. Jaja, blir i alle fall litt lysere rundtom med dette været!

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at det kan bli en tur eller flere til Fuggelland framover. Min yngste søster vurderer å flytte dit. Og da må jo tante nedover for å hilse på gullungene innimellom. Og da vil jeg selvsagt være med Gjøken på rusletur. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper treningsøkta gikk fint og ikke tok helt knekken på deg! Blir spennende å se stølhetsnivået i morgen ;)

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Våken og på plass, og klar for HELG!!

Treningsøkta var skikkelig tung i går :trene: , var helt gele etterpå (og fremre lårmuskler ristet). Men hadde fin progresjon fra forrige gang, og er godt fornøyd med utviklingen. Knall! Ble rolig kveld på sofaen, pluss litt pakking og blomstervanning. Hadde mer enn nok med å navigere rundt i leiligheten med disse gele-beina :fnise: Og ja, de begynner allerede å bli ganske ømme, disse musklene... Dettane blir moro! :kaklehone:

Ellers lades det opp til tannlegen i ettermiddag, før en tur hjem til mine foreldre (har beholdt tannlegen på de trakter, sparer litt penger på det...). Blir koselig :jepp:

Mer :kaffekopp: ??

Skrevet

Men tror du virkelig at lårmuskulaturen blir bedre av å stå slik å dingle på ett bein? :kaklehone:

Skrevet

God morgen forresten. :kaffekopp:

Skrevet

Men tror du virkelig at lårmuskulaturen blir bedre av å stå slik å dingle på ett bein? :kaklehone:

Du sier noe, Sauen...

Men på jobb er det ikke så gode muligheter for :veslejenta: , så sliter litt :ler:

Har satt bordet i stå-posisjon for å forsinke stivne-prosessen litt (tør ikke sitte for lenge tror jeg.. :sjenert: ), og trøster meg med at det er kort dag på jobb i dag (regner med å gå ca 13:15 :nigo:

Ellers litt i akutt grublemodus. Er en jobb jeg vurderer å søke på igjen... Men det er mer i samme gate som jobben jeg har i dag (og som jeg er usikker på om jeg egentlig kunne tenke meg videre), og dermed settes tankeprosessen ekstra igang. Meeeen, ser ut til at det eventuelt kan bety mer i lønn (hvis anslagene som står i utlysningen er korrekte betyr det fort MINST 50.000 mer i lønn :sjokkert: ), og det vil jo allikevel ikke bli en kopi av jobben min i dag. Uansett nye utfordringer og nytt miljø... Søknadsfrist til søndag, derfor litt "akutt" grublings. :murvegg:

Skrevet

God formiddag - har ikke rukket innom deg før nå :goodbye:

Søk på jobben!

Det er bedre å søke, evt komme på intervju og føle litt på det og bestemme deretter - enn å bestemme seg på forhånd. Søk og se åssen det går. Femti høvdinger til å året gjør jo virkelig nytte!!

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Enig med Suzy, søk på jobben! Du trenger jo ikke ta den hvis du finner ut at du ikke vil ha den likevel. Da har du friheten til å velge, og så mye i lønnsøkning er ikke å forakte!

Håper det gikk bra hos tannlegen :)

Ha en fortsatt fin fredag :klem:

Skrevet

Tannlegen gikk finfint! :nigo:

10 minutter, to bilder og et ønske om god helg. Sånt liker vi!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Håper resten av helga har vært fin også :klem:

Skrevet

Her har det vært stille i helga??

Deilig med slike tannlegebesøk, tipper lommeboka jublet ;)

Ny jobb, i nærheten av der du er i dag, eller en annen vei i landet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...