Daria Skrevet 6. januar 2012 #6701 Skrevet 6. januar 2012 At du har god hukommelse trenger vel ikke være noe dårlig tegn Hvilken konsert skal du på? Jeg har avbestilt snøen... og har tydeligvis mer makt enn Daria. Men yr sier det blir snø i morgen Et par kollegaer bare flirer når de får se meg
Chica Skrevet 6. januar 2012 #6702 Skrevet 6. januar 2012 Haha, tror det må litt verre tilstander til enn ditt kortbruk for å måtte tilkalle luksusfellen Men tenkte tanken istad jeg og, men turde ikke trykke bekreft før jeg hadde hentet kortet og dobbeltsjekket kortnummeret
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6703 Skrevet 6. januar 2012 Ingen dobbeltsjekking her, var overbevist om at alt stemte (hukommelsen er i grunn ikke allverdens til tider, men har visst litt sånn autist-tendenser når det kommer til tall...) Skal på en tribute-konsert for Pink Floyd I Sørlandets nye storstue
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6704 Skrevet 6. januar 2012 Tom Staavi på Nytt på nytt: funker!
vimse Skrevet 6. januar 2012 #6705 Skrevet 6. januar 2012 Jeg husker bare koden og at jeg har maange av et tall inni kortnr
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6706 Skrevet 6. januar 2012 Hakkespett-trøbbel- ler godt her!
vimse Skrevet 6. januar 2012 #6707 Skrevet 6. januar 2012 "Blir det lettere hvis du velger en annen type fugl?"
Roadrunner Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #6710 Skrevet 6. januar 2012 Da tenkte jeg at jeg skulle starte prosessen med å prøve å gjøre meg klar for senga. Hvordan jeg skal få av toppen og bh-en er en utfordring jeg prøver å ikke tenke på, får bare gyve løs på oppgaven uten å tenke. It's gonna hurt! Kanskje man burde forsøke å komme seg på treningssenteret i morra for å myke opp litt? "Hakkespert"
vimse Skrevet 6. januar 2012 #6711 Skrevet 6. januar 2012 "Deilig" å være støl da, selv om det skaper noen praktiske vansker
Gjest Purple Haze Skrevet 7. januar 2012 #6712 Skrevet 7. januar 2012 God morgen Håper stølheten har gitt seg litt, så du klarer å pusse tenner, i det minste God helg!
Roadrunner Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #6713 Skrevet 7. januar 2012 God morgen! Jeg innser til min forferdelse at jeg har tatt på meg treningstøy... Stølheten er ikke noe mindre, men jeg skal visst på trening Jaja, kanskje det kan hjelpe hvis noen av musklene blir litt varme? Ellers skal jeg gjøre litt i heimen i ettermiddag, før jeg får besøk av ei venninne i kveld ( vi skal prate litt tur - 28 dager igjen!) Nyt lørdagen!
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2012 #6714 Skrevet 7. januar 2012 Håper treninga har gått bra, og at du ikke sitter fast i et eller annet treningsapparat.
Roadrunner Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #6715 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er vel hjemme igjen! Ble 45 minutter på ellipsemaskinen i fint driv, litt tøying og så hjem igjen. Nå skal jeg få kokt meg litt egg til lunsj, ta en dusj og rydde litt her, og kanskje sette en bolledeig. Mer rydding og pusling, så middag og så venninnebesøk. Tror vi satser på en rusletur før vi setter oss til i sofaen Ellers kan det meldes det om 5 varmegrader, slushen er i ferd med å smelte så smått (ingen fare, det er fremdeles is under ), og været er slett ikke verst
Suzy Skrevet 7. januar 2012 #6716 Skrevet 7. januar 2012 Det hjelper alltid å bli varm igjen - smart plan! Ummm.. boller hørtes utrolig godt ut. Fader nå fikk jeg lyst på det Skal ikke bake! Skal ikke!! Koselig med turplaner - jeg må innrømme jeg er en liten tanke misunnelig...
Roadrunner Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #6717 Skrevet 7. januar 2012 Dusjen unnagjort, bollene står til stekning i ovnen (ikke sikker på om den tørrgjæren gjør jobben skikkelig, men vi får se...), vært over gulvet med tørrmopp og så smått ryddet litt. Nå er det litt sløvings, en nystekt bolle, etterhvert litt middag, og sånn går nå lørdagen Ja, og så er jeg LITT mindre støl!
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2012 #6718 Skrevet 8. januar 2012 KO-KO-KO-KO... Nei, det funker ikke for en Sau... BÆÆÆÆ!!! God morgen! Hvordan står det til med Fuggel'n i dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2012 #6719 Skrevet 8. januar 2012 God søndagsmorgen Kjekt å se at du er mindre støl og koser deg i helga
Suzy Skrevet 8. januar 2012 #6720 Skrevet 8. januar 2012 God formiddag fuglefrøken! Mer restituert i dag? Her er det Tour de Ski på tv og full ro på formiddagen Har fremdeles lyst på de bollene, men heldigvis er det ingen åpne butikker i dag, så da blir det ingen i dag heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå