Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho:

Føler du konkurransen i pelsdyrriket?

Men trenger ikke fugler vinterpels? :klo:

Dere skal da ha dun til vintervarme - og ja - det er jeg som har pelsen her :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fugler får vel ekstra tykt underdun om vinteren? Litt som en bærbar dundyne :fnise:

Pommes Anna -poteter til ære for en prostituert :klo:

MontereRøre kaldt smør i en saus like før servering.

Darias opplysningstjeneste til Deres disposisjon :fnise:

Endret av Daria
Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Du verden, poteter til ære for en prostituert?! :overrasket: Hvor tar de det fra? :ler: Godt å lese om herlig venninnekveld og deilig mat! I kveld er det min tur til å ha damenes aften på restaurant :)

Snart litt juleferie nå. Kan tenke meg det blir deilig! Skal du jobbe i romjula, eller blir det noe fri?

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Pels, dun, ull... Det kommer vel på det samme, bare man holder varmen... :jepp:

Skrevet

Dere skal da ha dun til vintervarme - og ja - det er jeg som har pelsen her :snurt:

Okei - I surrender!

I dagens politisk korrekte samfunn endrer vi da dagens gjøremål fra avpelsing til fjørplukking...

Men du? Hvis fugler ikke har pels, hvorfor pusser tigeren fjøra? :klo:

Fugler får vel ekstra tykt underdun om vinteren? Litt som en bærbar dundyne :fnise:

Pommes Anna -poteter til ære for en prostituert :klo:

MontereRøre kaldt smør i en saus like før servering.

Darias opplysningstjeneste til Deres disposisjon :fnise:

:pls:

Da var den lille firkanten på tallerknen altså pommes anna :nigo: Lærte noe nytt i dag også!

Bestilte ikke denne monterte rødvinssjyen, men kanskje neste gang?

God morgen :kaffekopp:

Du verden, poteter til ære for en prostituert?! :overrasket: Hvor tar de det fra? :ler: Godt å lese om herlig venninnekveld og deilig mat! I kveld er det min tur til å ha damenes aften på restaurant :)

Snart litt juleferie nå. Kan tenke meg det blir deilig! Skal du jobbe i romjula, eller blir det noe fri?

Her blir det nok jobbing i romjula.. Har satt opp en fridag fredag 30.des, og får se om jeg kanskje avspaserer litt småtimer de øvrige dagene. Tar det litt som det kommer, med tanke på arbeidsmengde etc. Skulle gjerne hatt fri, men får vel spare litt fridager til det er tid for sol og varme :sol:

God morgen! :kaffekopp:

Pels, dun, ull... Det kommer vel på det samme, bare man holder varmen... :jepp:

Nettopp! :jepp:

Er forøvrig helt nydelig ute nå!

Sola er på vei opp over tretoppene, himmelen er lys blå med hint av orange, og vi snakker rundt 6 blå grader. Trærne har fått et fint melisdryss av snø, og bakken er dekket. Lyst og fint! Men meldes om 8 røde grader og :regn: på fredag, så det er vel ingen fare for hvit jul... :sukk:

Skrevet

Jeg støtter Sauen (plutselig) - samma hva det er bare det blir stelt og man holder varmen :ler:

Skrevet

:natti:

Kaputt fjørkre...

Skrevet

:kaffekopp:

Bare så dere er advart, det blir nok litt klaging i dag... Jeg er så inn i granskauen trøtt! Det kan vel ikke helt beskrives med ord tror jeg. Legg til en treningsøkt fra helvete (sorry ordbruken... :sjenert: ) så tror jeg at summen skulle ligne det som sitter på kontorstolen i dag. Fy søren!

Gårsdagens treningsøkt ja... Følte meg ganske pigg, men hadde nok klart å spise litt for mye før jeg dro på trening. Legg til en smått skranten skrott (forkjøla og tufs i formen), og en vilje som var sterkere enn skrotten, og man er dømt til å møte veggen. Tok i fra start, og ble etterhvert bare kvalmere og kvalmere, og mer og mer sliten. Det kan virkelig ikke beskrives! PT'en fikk etterhvert bare stygge blikk, og underveis spurte h*n sågar om vi burde avbryte serien vi holdt på med og heller gjøre noe litt mindre krevende. Men staheten min seiret, vi fullførte serien, og jeg krabbet nærmest hjem. Sliten ja! Utrolig surt når kvalmen og skrotten protesterer lenge før JEG vil gi meg! Men var vel bare en ulidelig tung time i går, rett og slett... Begynner allerede å bli støl i ymse muskler, og skrotten føles i grunn ganske mørbanka. Fuggel'n er oppbrukt!

Legg til tidenes trøtthet, så burde man ha en viss ide om hvilken tilstand som eksisterer i fugleriket i dag :natti:

Men ellers er :kaffekopp: servert, minusgradene har gått over til plussgradene, snø i luften har gått over til duskregn, og snøen er våt graut. Ingen fare for hvit jul med andre ord!

Sånn på den positive siden:

1. Sola "har snudd" - Det går mot lysere tider!!! :hoppendeglad:

2. Det er bitte lille julaften

3. Det er torsdag - noe som betyr FREDAG i morgen (takk og lov...)

Skrevet

God morgen fuglen.

Om felles skjebne er noen slags trøst, så kan jeg melde om komatiger i dag også. Så da kan vi sitte her og stirre tomt fremofor oss til litt utpå dagen :ler:

Veldig trøtt... nå begynte jeg å skrive her som om det er min dagbok, men klarte å ta meg i det før det ble for langt :roll:

Skrevet

God morgen fuglen.

Om felles skjebne er noen slags trøst, så kan jeg melde om komatiger i dag også. Så da kan vi sitte her og stirre tomt fremofor oss til litt utpå dagen :ler:

Veldig trøtt... nå begynte jeg å skrive her som om det er min dagbok, men klarte å ta meg i det før det ble for langt :roll:

Ingen grunn til å ta seg i det, Suzy, her er det bare å øse på :jepp:

Skrevet

Det er kanskje ikke nå jeg skal fortelle at det er min fredag i dag. :nigo:

Skrevet

Kanskje ikke.... :forvirret:

Skrevet

:balltre:

Øhhh, kanskje litt brutal den der... :troest:

Men henger såvidt med i dag kjenner jeg (jeg er på jobb, men jeg fungerer ikke...)

Skrevet

:balltre:

Øhhh, kanskje litt brutal den der... :troest:

Men henger såvidt med i dag kjenner jeg (jeg er på jobb, men jeg fungerer ikke...)

Næh. Fysjom altså - hovere slik når dyra omkring er i koma :sur:

:fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Litt mer :kaffekopp: :til den komatrøtte. Du har min fulle medlidenhet, det er fysisk vondt å være så trøtt! :troest:

Imponert over treningsviljen din altså! :pls:

Ellers, fin liste du hadde :nigo:

Håper dagen blir litt bedre etter hvert :klem:

Endret av Purple Haze
Skrevet
:kaffekopp::kaffekopp: :kaffekopp: Fjøskaffe pleier å hjelpe når man er trøtt. Så jeg pøser på med litt ekstra til fuggel'n jeg. :kose:
Skrevet

Takk takk for :kaffekopp:

Trengs! (men virker ikke ser det ut til...)

Julegrøt til lunsj i dag, og ellers er det bare snakk om å holde ut time for time. Pakke litt i kveld, pusle litt i heimen og bare slappe av. Kjenner at Criminal Minds går skrekkelig sent i dag... Får se hvordan det går seg til utover ettermiddagen. Men skal slite hardt i helga tror jeg, med en trøtthet som dette allerede nå. Kan trolig sove ganske lenge på lørdag (hvis jeg får sove lenge), men søndag og mandag blir det nok ikke mye latmannsliv. Og tirsdag er det jobb igjen... Hurra...

:kaffekopp:

Skrevet

:veslejenta:

Tror jeg blir akkurat her i dag...

Middagslur kanskje??

Gjest Purple Haze
Skrevet

En liten powernap gjør sikkert godt for en trøtt og sliten fuggel :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...