Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvordan de klarer å få trøkka den ballen inn på strek? Er jo fullt av folk der inne! Og Lunde-Haraldsen er bra med i mål! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke sag (skrevet) noe....

Fader altså, etter en KNALLSTART på kampen har de rotet det SKIKKELIG til :murvegg:

Skjerpings damer! :flagg:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håndballkampen gikk veien, så nå er det bare å se fram til en spennende finale i morgen. Tipper den blir verre for nervene enn kampen i går!

Håper du får en fin lørdag, søta :klem:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen!

Kjempemoro med håndballfinale, sånn bortsett fra at jeg tviler på at jeg kommer meg hjem tidsnok til å se den. :duskedame:

Håper du får en fin lørdag. :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Hatt en veldig fin lørdag! En sløv start på dagen, god frokost og litt sofatid. Så ble det en dusj før jeg tok turen til byen. Ingen ærend som skulle gjøres annet enn å kose meg. Ruslet først langs bryggekanten og NØT solen som prikket i kinnene. Etter uker med regn, vind, sludd og torden var det rett og slett HIMMELSK med blå himmel, sol, vindstille og rett rundt 0 grader. Terapi... Etterhvert ruslet jeg rundt i gatene i byen, kikket på folk og liv, kjøpte meg noen truser og en ny NYDELIG orkidè (8 - ÅTTE greiner pluss sidegreiner!). Nå har jeg akkurat spist middag (fullkornspasta og hjemmelaget pastasaus) og tenkte jeg skulle få vasket litt på badet etc. Ellers bare ta det rolig og kose meg i heimen. Og krysser fingrene for finfint vær i morra også :jepp:

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

For en herlig lørdag du har hatt så langt :strix: Kos deg i kveld :klem:

Skrevet

Høres ut som du lader batteriene av alle krefter gitt. Deilig :jepp:

Skrevet

Håper du koser deg like godt idag! :strix:

Skrevet

En rolig start på dagen i dag også, før venninna kom bortover. Drøye 3 timer rusling i Dyreparken - kjempekoselig! :sol:

Nå har jeg akkurat spist litt middag, og tenkte jeg skulle slappe av og kose meg litt i kveld. Kommer til å gå unna de nærmeste dagene, med aktiviteter etter jobb nærmest hver dag, så greit å lade så godt man kan når muligheten er der.

:veslejenta:

Skrevet (endret)

Snart VM-finale! :duskedame: Norge :duskedame:

Veldig klar!

:duskedame: Heia :flagg: Norge! :duskedame:

Endret av Roadrunner
Gjest Purple Haze
Skrevet

Ser ut som Danskene får den sure 4.plassen, så da må Norge sørge for gull :)

Skrevet

MÅ bli gull dette altså! Orker ikke et superjevn kamp som ender med tap (ser ikke på det som et alternativ egentlig). Synes i grunn det er slitsomt å se reportasjen fra finalen i '99 igjen jeg :sjenert: 4. ekstraomganger er IKKE bra for helsa!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Finalen i `99 er vel det mest spennende jeg har sett noen gang. Mener å huske at jeg sto på bordet og hoiet :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Finalen i `99 er vel det mest spennende jeg har sett noen gang. Mener å huske at jeg sto på bordet og hoiet :sjenert:

Den var helt forferdelig... Og kanonspennende! Husker jeg skulle ha eksamen dagen etter, og skulle bare se kampen før jeg skulle lese litt mer... Ble ikke mer lesing den dagen for å si det slik :sjokkert: Altfor sent ble det også :sjenert: Men overlevde begge deler, både kampen og eksamen :ler:

Skrevet

Riktig så underholdende de franske timeout'ene begynner å bli! :fnise:

Skrevet

Fantastisk moro!!!!!!!

:hoppendeglad:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...