Suzy Skrevet 14. desember 2011 #6421 Skrevet 14. desember 2011 Syns det er fredagsstemning på en onsdag her inne
Roadrunner Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6422 Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor føler jeg at sarkasmen ligger tykt her... Her?? Syns det er fredagsstemning på en onsdag her inne Det er en overlevelsesteknikk... Et desperat forsøk på å holde ut et konstant mørke, øsregn og stiv kuling. Bare en ting å gjøre, slå ann tonen på KG
Suzy Skrevet 14. desember 2011 #6423 Skrevet 14. desember 2011 Glimrende plan!! Jeg har mistet helt fokus og har egentlig bare lyst til å rømme kontoret jeg... Og ute er det driiiitvær
Roadrunner Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6424 Skrevet 14. desember 2011 Utfordringen er når morgendagen kommer, og det blir lørdagsstemning på en torsdag Itte'no fokus her heller, kikker bare på klokka og håper den skal bli "gå-hjem-tid" snart...
Suzy Skrevet 14. desember 2011 #6425 Skrevet 14. desember 2011 Utfordringen er når morgendagen kommer, og det blir lørdagsstemning på en torsdag Itte'no fokus her heller, kikker bare på klokka og håper den skal bli "gå-hjem-tid" snart... Fnis! I morra er det sikkert fredag da og - og på fredag. Dette skal gå fint
Roadrunner Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6426 Skrevet 14. desember 2011 Fnis! I morra er det sikkert fredag da og - og på fredag. Dette skal gå fint Liker tanken! Men hvorfor kommer det ikke lørdag etter den første fredagen? Må vi virkelig ha tre fredager for å komme i mål? Og fredagsstemning på en onsdag - som egentlig er lille-lørdag? Blir helt forvirra jeg... Men vi får vel bare ta en (fre)dag av gangen Ukens PT-økt unnagjort, og smått fremgang i dag også. Me like! Holder på å dø på disse intervalløktene på tredemølle (altså, 15 km/t, 2,5% stigning = TUNGT selv om det bare er snakk om 10-15 sek ). Men gjør godt! Så nå kan jeg lene meg godt tilbake og heie Norge til seier i kvartfinalen i kveld
Gjest Purple Haze Skrevet 14. desember 2011 #6427 Skrevet 14. desember 2011 Braker snart løs! Dette blir nok mer spennende enn jeg har godt av.
Roadrunner Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6428 Skrevet 14. desember 2011 Braker snart løs! Dette blir nok mer spennende enn jeg har godt av. Jepp, er redd for det jeg også... Synes ikke de har vært veldig stabile i mesterskapet så langt, gjør tidvis mye rart... Så er redd dette kan gå på psyken løs. Hvis de bare kan ta seg sammen og gjøre som de skal.. Men krysser fingrene! HEIA NORGE!!
Roadrunner Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #6429 Skrevet 14. desember 2011 Akkurat nå er håndball GØY!!! Krysser fingrene for at det fortsetter!!
Gjest Purple Haze Skrevet 14. desember 2011 #6430 Skrevet 14. desember 2011 De virker solide i dag. Har trua nå!
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #6432 Skrevet 15. desember 2011 God morgen! Trøtt, men ved godt mot. Forlot senga kort tid etter at klokka hadde ringt, og fikk dermed en litt roligere start på dagen enn gårsdagen. Gjør godt med litt god tid om morgenen! Nærmer seg helg, og kjenner det skal bli veldig godt. Ingen store planer i helgen, gleder meg til litt avslapning! Tror det trengs gitt... Ellers smått støl etter gårsdagens økt, og regner med at det bare blir verre...
Suzy Skrevet 15. desember 2011 #6433 Skrevet 15. desember 2011 (endret) En helg uten planer høres da egentlig superdigg ut Og kanskje akkurat et osm er påkrevd for å få slått ned bassilusker og kommet seg helt ovenpå igjen Støl ja - har glemt hva det er jeg... Endret 15. desember 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #6434 Skrevet 15. desember 2011 En helg uten planer blir helt himmelsk! Helt uten planer er den ikke, for mulig det blir et lite venninnebesøk og en tur i Dyreparken, men det er bare på grublestadiet foreløpig. Og er jo uansett bare lystbetont og koselig. Men ingen kveldsplaner, ingen planer om farting hit og dit, og skal sove godt i min egen seng. Gleder meg! Og er temmelig lei basiller nå, så synes godt de kunne stikke sin vei (de siste dagene har det gått i snørring og nysing (av alle ting), holder på å bli småsprø!).
vimse Skrevet 15. desember 2011 #6435 Skrevet 15. desember 2011 Stille helger er luksus, og viktig å ta vare på og nyyyyte Til våren tror jeg sannelig jeg skal slenge meg på en Dyreparken-tur med deg Mye basiller her også, jeg har hanglet siden fredag kveld og begynner å bli rimelig lei, særlig når jeg aller helst burde gjort fornuftige ting på jobb i stedet for å ligge hjemme og sove
Roadrunner Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #6436 Skrevet 15. desember 2011 Stille helger er luksus, og viktig å ta vare på og nyyyyte Til våren tror jeg sannelig jeg skal slenge meg på en Dyreparken-tur med deg Mye basiller her også, jeg har hanglet siden fredag kveld og begynner å bli rimelig lei, særlig når jeg aller helst burde gjort fornuftige ting på jobb i stedet for å ligge hjemme og sove Det hadde jo rett og slett vært helt usannsynlig koselig! Hangling er utrolig slitsomt.. Blir ikke ordentlig syk, ei heller skikkelig frisk. Bare gruff... Gikk greit på treninga i går, men merket at hosten kom da jeg anstrengte meg skikkelig. Urgh! Har en rabattkupong på parfymeri som går ut i dag... TRENGER jo egentlig endel, men har satt det på ønskelista til jul og håper jeg får da... Men 20% er jo 20%
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2011 #6437 Skrevet 15. desember 2011 BÆÆÆÆÆÆÆ!!! *bare innom for å gjøre oppmerksom på at jeg fremdeles lever*
Gjest Purple Haze Skrevet 15. desember 2011 #6438 Skrevet 15. desember 2011 God morgen Henger meg på gjengen som liker rolige helger uten spesielle planer. Det er jo så deilig å bare slappe av, gjøre litt småtteri som man koser seg med, og generelt bare får ladet batteriene. Virker som du trenger litt ro nå, for å bli kvitt bassiluskene. Du har jammen hatt din andel av dem i høst/vinter! God bedring Og 20% på parfymeri er jo en god deal da Ha en fin dag!
vimse Skrevet 15. desember 2011 #6439 Skrevet 15. desember 2011 Du får bruke rabattkupongen på noe du ikke satt opp på listen, men som du likevel har lyst på *et oppkomme av gode ideer*
Suzy Skrevet 15. desember 2011 #6440 Skrevet 15. desember 2011 BÆÆÆÆÆÆÆ!!! *bare innom for å gjøre oppmerksom på at jeg fremdeles lever* Faderrullan som den sauen bråker. Sarte tigre får angst av slikt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå