Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huttetu, at noen vil seg så vondt! :ler:

Sånt er så vondt at det er godt det :ler:

Sant det fuglen!?

Skrevet

Huttetu, at noen vil seg så vondt! :ler:

Det var en stund i går at jeg tenkte de samme tankene ja... PT = Personlig Tortur... :jepp:

Men, man kommer seg heldigvis fort igjen!

Min helt :rodmer:

:strix:

Sant det fuglen!?

Jau! :fnise:

Vel, akkurat mens det stod på i går, så kan jeg ikke si at det var så veldig "godt", det var rett og slett pyton. Men så ruslet jeg litt på tredemølle for å få skrotten tilbake i vater, og da tør man opp litt igjen. Men var ikke mye saft igjen i skrotten gitt! :fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

En kjapp tur innom jobb i dag, før det blir litt seminar og en julelunsj med leverandør. Ikke feil med litt avbrudd! Vurderer sterkt å avspasere siste timen i dag (istedet for å dra tilbake på jobb), og heller trene litt tidlig og få unna litt julegaver. Og ikke minst gjøre litt i heimen, det MÅ støvsuges der nå...

Og så MÅ jeg bare dele

:hoho::skratte::fnise:

Jeg fikk helt totalt latterkick i går, noe av det beste jeg har sett!!!

Skrevet
:hoho: Takk for en latterfylt start på dagen. :klem:
Skrevet

Jeg så den da den gikk på tv og lo meg nesten skakk!! For en utrolig ide :skratte:

God morgen på seg :nigo:

:kaffekopp: ?

Skrevet

:hoho: Takk for en latterfylt start på dagen. :klem:

Bare hyggelig! :ler:

Har sendt den litt rundt på jobb nå, og flere og flere går flirende rundt. Rett og slett et fantastisk stunt fra Golden Goal-gutta!

Skrevet

Jeg så den da den gikk på tv og lo meg nesten skakk!! For en utrolig ide :skratte:

God morgen på seg :nigo:

:kaffekopp: ?

Ja takk! :nigo:

Skrevet

Sant det fuglen!?

*host*pervo*host*

Smerte er da aldri godt...

Og så MÅ jeg bare dele

:hoho::skratte::fnise:

Jeg fikk helt totalt latterkick i går, noe av det beste jeg har sett!!!

Pingle-Fjørtoft :rulle:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God formiddag :)

Kos deg på seminar og julelunsj i dag! Og elektrosjokkfotball så jeg da den gikk på tv, kjempeartig :ler:

Skrevet

:hallo:

God julelunsj, greit seminar, og finfin avspasering etterpå. Ruslet litt rundt i bygatene og bare kosa meg (og handlet resten av julegavene :hoppendeglad: ) før regnet kom. Glatt er bare fornavnet med frost i bakken, en liten cm is rundtom og regn på toppen :sukk: Ble ingen trening i dag, skrotten er inderlig støl etter i går, og jenta tidvis småkvalm (mistenker middagen i går for å være synderen...). Så nå har jeg i stedet pakket inn alle julegaver (mangler bare en liten ting til mormor, men den er enkel og grei, så den stresser jeg ikke med), og nå tenkte jeg at jeg skulle leke litt med støvsugeren. Det trengs!! Så blir det julekalender, pakking til julebordsovernatting og til slutt CSI.

:veslejenta:

Været er i ferd med å ta seg skikkelig opp igjen, regner i bøtter og spann og blåser i solide kast... Julevær?

Skrevet

:rulle:

Måtte jo bare dele annet sted, fantastisk :hoho:

Skrevet

Juleværet er her det. :opplyser:

Skrevet

Det meldes om økt nedbør, økt vind og sannelig litt lyn og torden også :sukk: Her er det rett og slett møe vær!!

Skrevet

Her også! Oppover i "innlandet" :tunge1::fnise: er det visst både snø og snø... Snakk om urettfeigt! :sur:

Skrevet

Haster ikke så veldig med :sno: for min del, men klarvær og tilnærmet vindstille hadde jo ikke gjort noe :sjenert: Storm og :regn: er jeg mer enn fornøyd med!

Snåle greier da, så bare ett lyn her og har bare hørt ett smell :klo: Sånn var det for et par dager siden også. En liten kortslutning? :fnise:

Skrevet

Det meldes om økt nedbør, økt vind og sannelig litt lyn og torden også :sukk: Her er det rett og slett møe vær!!

Her er det snøvær med litt lyn og torden......

Skrevet

Her er det snøvær med litt lyn og torden......

Fantastisk!

Så bare ett lyn her, og så kom det et smell rett etterpå, og så ble det stilt gitt :klo:

:natti:

Prøver å holde meg våken for å få sett CSI, men trøtt fuggel her gitt.. Og julebord i morra kveld... :sove:

Skrevet

Har sett to lyn og et smell. Nesten så jeg lurer på om ene lynset vare var gjenskinn....

Skrevet

CSI? Hvilken kanal.... og hvilken versjon er det? LA, NY eller Miami?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...