Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg klarer ikke alltid motstå sånne tilbud, så jeg skjønner godt at du er fristet! Om fornuften din har tatt juleferie, så tror jeg min er på permanent ferie stort sett hele året :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:romeo: Hold on, hold on, be strong :romeo:

:fnise:

H&C skal jeg nok klare å holde meg unna (tror jeg... :sjenert: ), men treningstøytilbudene sliter jeg litt mer med... :sukk:

Skrevet

Jeg gikk på en smell på cdon (igjen) :sjenert: For hver ting du bestiller, dukker det jo opp nye tilbud, og så baller det bare på seg -for det er jo så billig...

Skrevet

Jeg har holdt meg HELT unna ymse salg og tilbud i dag (NB! I dag...) :nigo: Meeeen, istedet endte jeg opp med å kjøpe en ny topp/tunika/kjole i rødt som jeg falt pladask for. Til full pris :sjenert: Akk ja... Led meg ikke inn i fristelse - jeg går selv... :murvegg:

:husarbeid: og :veslejenta: resten av kvelden!

Skrevet

Grattis med ny tunika :fnise:

Takk :flau:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Tenker Gjøken blir julefin i ny rød tunika. :tommel:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Satser på det, Sauen!

Skikkelig tungt å stå opp i morges, men har i det minste sovet godt i natt. Ingen ulyder utenfra, kun velsignet stillhet. Deilig! :jepp: Nå er jeg klar for fredagen, ukens absolutt beste dag! :danse:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bare noen små timer til helg nå. Tenker det skal bli deilig! Ha en fin dag, søta :klem:

Skrevet

:sjenert:

Nå har jeg sendt en søknad som jeg har veldig blandede følelser for. Det ikke snakk om jobb, det er snakk om et helt annet prosjekt. Innerst inne vil jeg veldig gjerne være en av "vinnerne", mens en del av meg absolutt ikke vil vinne. Jeg TROR ikke jeg vinner, men nå er i alle fall søknaden sendt. Jeg har ikke sagt det til noen venner/familie/jobb, og kommer nok ikke til å si det før jeg eventuelt får resultatet før oppunder julaften. Har ikke lyst til å si så mye her heller, siden det kan bli veldig avslørende om jeg skulle "vinne". Men kan evt ta det på PM (hvis noen skulle være litt nysgjerrige :lur: ), og skulle det slå til vil nok folket også legge merke til det andre steder :flau: Litt spenning i tilværelsen rett og slett!

Ellers er det fredag, nærmer seg lunsj og jeg er superklar!

Får gjort litt på jobb, nyter at det det er hint av blå himmel ute (og nesten vindstille!), og sola er på vei over heia. MYE lysere i dag enn i går! :sol: Treningstøyet ligger i bilen, så regner med at det blir en liten økt etter jobb. Ellers ingen store planer for fredagskvelden, bare slappe av og kose meg. Deilig!

Kollega kom innom med en nydelig svibel-oppsats til meg i dag, etter at jeg hjalp h*n med litt på privaten på onsdag. Synes det er litt for galt, men den er helt nydelig!

:kaffekopp: ?

Skrevet

Innrømmer gjerne... *nysgjerrig*

Skrevet

Innrømmer gjerne... *nysgjerrig*

Nok en nysgjerrig! *sender PM*

PM sendt i øst og vest :nigo:

Skrevet

Masse lykke til! Dette blir spennende :)

:jepp:

Skrevet

:ler:

Gjenstår å se hva som skjer da...

Men nå er det øyeblikkelig helg! Gå litt før i dag kanskje? Hadde jeg hatt med meg jakke hadde jeg nok vurdert en liten rusletur. Men skal jeg hjem og hente jakke etc, så er det jo nesten mørkt før jeg rekker å snu meg :sukk: Eller? Kunne jo fartet nuh, hentet jakke og feks tatt en tur i Dyreparken? Litt frisk luft hadde vært godt tror jeg... *grubler*

Skrevet

*kremter*

:sjokkert: Du??? Nysgjerrig??? :daane:

:fnise:

Fyrer av en PM!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...