Roadrunner Skrevet 25. november 2011 Forfatter #6222 Skrevet 25. november 2011 Hvilken kommune da? The one which name should not be mentioned, maybe?
Roadrunner Skrevet 25. november 2011 Forfatter #6224 Skrevet 25. november 2011 Ah, tenkte kanskje det ja Hva tror du om det? Duganes?
vimse Skrevet 25. november 2011 #6225 Skrevet 25. november 2011 Jeg tror jeg å ha misforstått?? Sener en pm
Roadrunner Skrevet 25. november 2011 Forfatter #6226 Skrevet 25. november 2011 En liten treningsøkt etter jobb (ikke veldig lang og ikke veldig effektiv, men trening er trening ), en tur innom butikken og så endelig hjem for å nyte fredagskvelden! Eller... To håndverkere puslet med sitt i stua, og jeg ble litt i villrede... Liten leilighet, så følte det var litt dumt å sette seg i sofaen 1,5 meter unna. I stedet ble det rydding, vask av badet, litt mat på kjøkkenbenken og en kjapp prat med håndverker'ne (var et par ting jeg ville de skulle se på). De dro rundt 1830, og etterpå har jeg slækket i sofaen gitt Nå har jeg så smått pakket litt, og er veldig klar for et nytelsesdøgn Tror jeg snart skal finne senga, siden det blir tidlig opp i morra. Lite julestemning her, leiligheten er fremdeles kaotisk i forbindelse med renovering/oppussing, men håper kanskje jeg kan få lagt på et par røde duker til uka (må kjøpe inn litt lys også, har bare telys...). Jul blir det nok uansett! Nyt helgen! *har laget ny spilleliste i Wimp - JUL!!
Chica Skrevet 26. november 2011 #6228 Skrevet 26. november 2011 Har du prøvd bh'er fra Change? Eneste jeg finner i min str som duger, og de er bra kvalitet for prisen syns jeg. Rasket med meg tre tidligere i høst, og fant i tillegg flere sett i London sist helg, så nå er plutselig undertøy skuffen full, deilig! Julespilleliste, der sa du noe! *skrur av tv'n og setter på Spotifyjulelisten fra i fjor mens jeg finner fram adventspynt*
Suzy Skrevet 27. november 2011 #6229 Skrevet 27. november 2011 Jeg handlet bh i går faktisk - fikk en ny i julegave av mammaen min Tre genereasjoner handler undertøy på samme butikken. Jeg anbefaler ikke Change. Syns de blir feil på et eller annet vis og at selv om de passer godt ved innkjøps blir de vonde ganske fort og gnager alltid et eller annet sted. Men det er nå meg da
Roadrunner Skrevet 27. november 2011 Forfatter #6230 Skrevet 27. november 2011 Home! Hatt et par fantastiske dager i spa, kosa meg maksimalt!!! Og toppet det hele med å bade i sjøen i formiddag (behagelige 8 gader i sjøen...). Litt stolt! Lengter tilbake til oooooooo fantastiske hotellet... Smått interessant tur hjemover i blåsten, men gikk da bra Rene treningsøkten å holde bilen på veien Ellers, bh ja.. Har forsøkt et ganske stort utvalg hos Change, men ikke funnet noe som har passet. Alltid noe som gnager eller sitter feil på denne skrotten...
vimse Skrevet 28. november 2011 #6231 Skrevet 28. november 2011 Mistet du strømmen? Jeg overnattet hos søs, orket ikke sitte hjemme aleine i mørket... *overser glatt info om spa og finnes overhodet ikke misunnelig i det hele tatt*
Roadrunner Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6232 Skrevet 28. november 2011 Mistet du strømmen? Jeg overnattet hos søs, orket ikke sitte hjemme aleine i mørket... *overser glatt info om spa og finnes overhodet ikke misunnelig i det hele tatt* Mårnings! Jeg hadde strøm Men var smått interessant å kjøre hjemover i går ettermiddag... Sand, kvister, blader og søppel flakset gjennom lufta (og traff alt på sin vei), markeringskjegler lå utover veien, og lysarmaturen på en bensinstasjon holdt på å falle ned da vi stoppet for å fylle tanken (heldigvis holdt ledningen, ellers hadde armaturen flakset avsted (og trolig truffet min bil..) ). Mye strømbrudd langs veien, og litt kleint med gatelys. Men kom da vel hjem til slutt! Ellers hatt en helt fantastisk helg! Ørten turer i utendørs jacuzzi, kildevannsgrotte, ymse saunaer, steam bath ++ Balsam for kropp og sjel! Fantastisk middag på lørdag (buffet med julemat), nydelig frokost på søndag og herlig lunsj før vi dro hjemover. Flere turer i kaldkulpen i går, og til slutt altså et bad i havet (badetrapp rett ned i sjøen gjør at man slipper å vasse ut). Mye understrømmer (så fikk noen svømmetak mer enn beregnet), og ikke så rent lite friskt. Men skrekkelig fornøyd etterpå! Adrenalinkick Må nevnes at det var årets første bad (var jo så kaldt og guffent i sommer )! Ny arbeidsuke er igang, og årets første julekonsert i kveld. Blir koselig! ???
mocci Skrevet 28. november 2011 #6233 Skrevet 28. november 2011 wow, du er tøff altså, bade på denne årstiden! Hvem skal du høre på julekonserten?
Roadrunner Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6234 Skrevet 28. november 2011 I dag er det visst Kurt Nilsen som står på planen Vi er en gjeng på rundt 10 stykker som skal ut og spise først, og så på konsert. Blir koselig! Senere i uka blir det konsert med Torstein Sødal ++
Suzy Skrevet 28. november 2011 #6235 Skrevet 28. november 2011 Høres ut som du har hatt en knallhelg - sjøl om det var en litt windy tur hjem. Det var noen rester av Berit innom Østlandet også i går kveld. Blåste noe skikkelig en liten stund, men sannsynligvis ikke noe i nærheten av kyststrøkene sitt vær. Konsert i dag er jo stas. Det drar seg liksom til mot jul med all verdens arrangementer.
Daria Skrevet 28. november 2011 #6236 Skrevet 28. november 2011 Senere i uka blir det konsert med Torstein Sødal ++ Julekonserter er stas Han har jo litt stemme å skilte med også...
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2011 #6237 Skrevet 28. november 2011 Her er de to første julekonsertene unnagjort allerede, og det står mange på programmet fram mot jul. Og Berit var jo innom vår landsdel også. Det morsomste hun sørget for må vel være dette. Håper du får en fin dag Fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6238 Skrevet 28. november 2011 Høres ut som du har hatt en knallhelg - sjøl om det var en litt windy tur hjem. Det var noen rester av Berit innom Østlandet også i går kveld. Blåste noe skikkelig en liten stund, men sannsynligvis ikke noe i nærheten av kyststrøkene sitt vær. Konsert i dag er jo stas. Det drar seg liksom til mot jul med all verdens arrangementer. Knallhelg er ordet ja Lengter allerede tilbake... Blir litt arrangementer fremover nå ja, med et par konserter, julebord etc. Koselig! Men går skrekkelig fort mot jul... Og jeg har IKKE kontroll! En kollega blir med hjem etter jobb idag, for å slippe å vente på jobb frem til vi skal ut og spise. Kaos hjemme, og hadde vært deilig med en time i fred og ro, men men. Shit heller, er jo greit å være snill også Julekonserter er stas Han har jo litt stemme å skilte med også... Sødal har absolutt litt stemme ja... Tror det kan bli ganske høytidelig og stas!
Roadrunner Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6239 Skrevet 28. november 2011 Her er de to første julekonsertene unnagjort allerede, og det står mange på programmet fram mot jul. Og Berit var jo innom vår landsdel også. Det morsomste hun sørget for må vel være dette. Håper du får en fin dag Fuggel'n. Blir vel litt konserter på deg i løpet av de neste ukene ja Koselig da!! Var ikke så mye å merke til Berit her (litt natt til fredag), men det lavtrykket som passerte i går ettermiddag var det skikkelig swung over gitt (var visst ei kusine av Berit eller no' ). Ikke så veldig langvarig (var nærmest vindstille etter kl 20), men veeeeldig effektiv mens det stod på...
Roadrunner Skrevet 28. november 2011 Forfatter #6240 Skrevet 28. november 2011 Krysser fingrene for at det kanskje blir et par Bruce Springsteen-billetter i løpet av uka Hadde vært moro! Rykker litt i konsertfoten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå