Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ikke hatt de bh`ene, stroppene er alt for tynne. Sånn går det med gigajur... :sukk::fnise:

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt de bh`ene, stroppene er alt for tynne. Sånn går det med gigajur... :sukk::fnise:

Ikke smått jur her heller :sjenert:

Men de sitter veldig godt rundt, og da er det ikke stroppene som bærer vekta :nigo: En bh som sitter dårligere får mye mer av "belastningen" på skuldrene, og da merkes det mer på stroppene. Jeg er i alle fall storfornøyd :jepp:

Skrevet

Skal sies at jeg ikke betalte heeeelt så mye da... Var nok et par hundrelapper billigere der jeg kjøpte den :sjenert:

Skrevet

Det gjør vel ingenting, er kjekt å spare litt :nigo:

Jeg synes ikke det er noe godt når bh`en er for stram rundt heller jeg da, uff- jeg er skikkelig bh-sær, det er det verste plagget jeg kan tenke meg :rodme::fnise:

Skrevet

Jeg syntes det var litt drøyt av meg å kjøpe to nye bh-er forrige uke. Men når jeg ser at jeg fikk begge til samme pris som du betalte for en, så føles det mye bedre. :nigo:

Den eneste bh-en jeg klarer å bruke er triumph minimizer (og kun en av de tre modellene som er å få kjøpt her i byen). *sær*

Skrevet

Det gjør vel ingenting, er kjekt å spare litt :nigo:

Jeg synes ikke det er noe godt når bh`en er for stram rundt heller jeg da, uff- jeg er skikkelig bh-sær, det er det verste plagget jeg kan tenke meg :rodme::fnise:

Jommen, den ække stram skjønner du! Ikke sånn ubehagelig stram, bare godt-stram :jepp: Men for all del, hver sin smak! Min bh skal helst sitte som støpt, og gjøre umulige underverker med disse to dingsene foran... Så vi er nok et par bh-sære snupper her :ler:

Jeg syntes det var litt drøyt av meg å kjøpe to nye bh-er forrige uke. Men når jeg ser at jeg fikk begge til samme pris som du betalte for en, så føles det mye bedre. :nigo:

Den eneste bh-en jeg klarer å bruke er triumph minimizer (og kun en av de tre modellene som er å få kjøpt her i byen). *sær*

Triumph minimizer fungerer! :jepp: Men bh'n fra MD er hakket hvassere i komfort og passform. Men har et par fra Triumph også, er godt fornøyd :jepp: Sist prøvde jeg vel rundt 20 bh'er før jeg tuslet ut med et par fra Triumph. Men nuh har jeg altså kjøpt nok bh'er for i høst (nesten... mangler et par treningsbh'er...)

Skrevet

Glad for å kunne gi deg godfølelse! :fnise:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Torsdag, våknet en halvtime før vekkerklokka i dag (og sovnet selvfølgelig rett før klokka ringte), men er smått våken og klar for en ny dag. Har en tanke om litt treningsfri idag, kjente i går at beina er smått slitne. Og jeg har endel smådill jeg burde gjort her og der (dessuten er det venners vennerfest hos XXL :sjenert: ).

God PT-økt i går, med skryt for teknikk og progresjon :nigo: En gang igjen på nåværende program, før det blir nytt program (kjører andre økter innimellom, men har i stor grad holdt oss til samme programmet i høst). :trene: Litt såre muskler og slitne bein i dag, ellers ved godt mot! Hæppi med det altså!

Skrevet

Mornings! :kaffekopp: I dag er fjøskaffen ekstra sterk, så den virker garantert. :fnise:

Og venners venner dag på XXL høres ikke dumt ut...

Skrevet

Mornings! :kaffekopp: I dag er fjøskaffen ekstra sterk, så den virker garantert. :fnise:

Og venners venner dag på XXL høres ikke dumt ut...

Nei, men det blir fort litt dyrt... Selv med rabatt i bøtter og spann :fnise:

Trenger egentlig ikke så mye, men tenkte jeg skulle se etter et par julegaver, samt ny treningsbh. Samt klage på en genser jeg har brukt kun få ganger, men som har raknet... *stønn* Men finner jeg kvitteringa? :sukk: Nope! Har tatt en liten utskrift fra nettbanken da, som viser transaksjonen (tid og sted), håper det holder...

Skrevet

Åhhh treningskleshandel - skumle greier. Jeg skulle definitivt hatt et par varmere løpetights og et par nye sko, men det blir ikke noe på denne siden av jul, tror jeg vi kan fastslå. Nå er det full rulle på så mye annet.

Det må da holde med utskrift av fra banken - det beviser jo greit når kjøpet ble gjort.

Skrevet

Håper utskriften holder ja! *krysser fingrene*

Sportsbutikk i tilbudsmodus er SKUMMELT... *psyker meg opp/ned/frem/tilbake*

Men vi får se! Konto'n er snart tom allikevel (MØE regninger har dukket opp gitt), så spørs om ikke det må lånes litt av sparekontoen når det nærmer seg... :sukk: Jaja, snart jul! (en måned til julaften :daane: )

Skrevet

Genser ble byttet enkelt og greit! :bolledeig: Ikke noe problem at kvitteringen ikke eksisterte, men de var veldig glade for utskriften fra nettbanken. Så alt ordnet seg for snille jenter. Fant i tillegg en GOD sportsbh, fikk 25% rabatt og løp ut av butikken. Kom altså relativt greit fra det :ler: Fikk kjøpt et par julegaver på vei hjem (nevø og niese er i boks :duskedame: ), samt litt middagsmat. Fant en himla god lakse-greie på Rema 1000, og da blir fuggel'n fornøyd!

Nå jobber vaskemaskinen :husarbeid: mens gjøken ikke helt kommer i gir... Deilig med en rolig/sløv kveld uten det helt store som skjer.

:veslejenta:

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Det er FREDAG! :bolledeig:

Sovet utrolig dårlig i natt, har våknet stadig vekk. Vinden har herjet utenfor, og medført masse spetakkel og vas. Var halvveis våken da klokka ringte, men langt fra opplagt! Hjalp litt med en dusj, men noe sier meg at dette blir en laaaaaang dag... :sove:

Treningstøyet ligger i bilen, og jeg satser på en økt etter jobb. Så kan jeg gå inn i helgen med GOD samvittighet, og bare nyte sløve timer i spa. Deilig! Eneste ulempen er at jeg må opp tidlig i morra også da... *trøtt* Jaja, kan småslumre hele dagen omtrent, så bør vel gå bra :nigo:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Dagen går sikkert fortere enn du tror. :jepp:

Skrevet

Litt feeeling av langdag sjøl - trøtt og litt grumpy i dag, rett og slett :fnise:

Men i morgen er det jo ren og skjær luksus og kos - så du har jo noe å se frem til :jepp:

Litt mer :kaffekopp: ?

Skrevet

Absolutt noe å se frem til! :nigo:

Jatakk, mer :kaffekopp: trengs!

Får ikke helt til det jeg vil i dag, og blir litt småhissig her. Tror snart jeg finner en annen liten arbeidsoppgave, for dette var ikke noe gøy :jolie:

Dessuten har det dukket opp en liten jobb jeg vurderer å søke på... Kommunal jobb denne gangen (bør man være litt skeptisk, eller er kommunale jobber gode som andre? Kommunen det gjelder har bra økonomi så vidt meg bekjent). :klo: Er en 100% stilling, som jeg tror kan være interessant. Ikke søknadsfrist før om et par uker, så har gooood tid til å gruble.. Usj...

Nei, vil heller tenke på HEEEELG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...