Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sløve ettermiddager og kvelder er gull verdt innimellom!

NYT!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Fant til slutt frem litt lys og duker i går, så nå er det hint av julestemning hjemme. Fikk kastet en halvdød plante, ryddet litt og sløvet i sofaen. Deilig!

I dag blir det derimot full fart... En kjapp tur hjem etter jobb, så PT-time og så innom en kollega for å hjelpe til litt. Hjem til leggetid tenker jeg... I morra regner jeg med at det blir en liten treningsøkt, før det blir klesvask, og endelig ny sesong av Criminal Minds. Fredag kveld: Ingen store planer :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Tenker det var greit med en rolig ettermiddag i går, du tar det tydeligvis igjen resten av uka! Og midt i uka allerede, drar seg kjapt mot helg igjen. Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Går fort mot helg her ja!

1. desember i morra, snålt! Bare en måned igjen av 2011! Hva skjedde? :klo:

Skrevet

God morgen!

Mangler du helgeplaner kan du være med østover og sjaue tigermøbler :nigo:

:fnise:

Ha en fiiin og travel dag!

Skrevet

God morgen!

Mangler du helgeplaner kan du være med østover og sjaue tigermøbler :nigo:

:fnise:

Ha en fiiin og travel dag!

:nigo:

Har nok dessverre planer både lørdag og søndag, er bare fredagskvelden som skal nytes i ro og fred :jepp: Ja, også er det jo en bitteliten kjøretur fra meg til deg da :fnise: Men håper du har funnet noen brukanes sjauere!

Skrevet

Jeg ELSKER artikler der overskriften står i solid forhold til innholdet... DENNE for eksempel :murvegg:

Skrevet

Jeg ELSKER artikler der overskriften står i solid forhold til innholdet... DENNE for eksempel :murvegg:

:overrasket:

Er det MULIG??

Det der er jo helt feil bruk av språket, rett og slett. Makan :roll:

Skrevet
:kaklehone: <-- vil også ha marsjordre i julen (les: 2 uker ferie) :jepp:
Skrevet

Jeg kan ikke gi deg ferie, men en kopp fjøskaffe kan du få. :kaffekopp:

Håper du får en fin dag. :klem:

Skrevet

:kaklehone: <-- vil også ha marsjordre i julen (les: 2 uker ferie) :jepp:

Jeg skal ha to uker juleferie, men frivillig da. :nigo:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Sovet dårlig i natt - lagt og hørt på vinden som har laget spetakkel utenfor. Tenkte jeg skulle ringe byggelederen for oppussingen litt senere, for å høre om de har mulighet til å feste et par ting som virkelig lager støy gjennom natta (og dagen). Jeg er TRØTT!!! :natti:

Skrevet

Jeg kan ikke gi deg ferie, men en kopp fjøskaffe kan du få. :kaffekopp:

Håper du får en fin dag. :klem:

Tusen takk, litt kruttsterk fjøskaffe trengs definitivt i dag! *slurp* :kaffekopp:

Jeg skal ha to uker juleferie, men frivillig da. :nigo:

Jeg skal kanskje ha en dag juleferie... :sukk:

Meeeeen, skal ha to uker ferie i februar da :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Her blåser det også voldsomt i dag. Tror det var varslet full storm! Det er neimen ikke lett å få sove i slik vær, så jeg skjønner godt at du er trøtt i dag. Trøsten er at det snart er helg nå! :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

God morgen!

Det blåser skikkelig her også - både dag og natt - men jeg syns det er deilig m,ed vind rundt hushjørnene og sover godt. MEN nå har jeg ikke plank, stillaser og div annet rundt husveggene heller.... :roll:

Syns helt klart du kan høre med dem om ikke noe kan settes unna, eller pakkes skikkelig - det er jo uholdbart. Fuglen trenger å sove vel :opplyser:

Mer? :kaffekopp:

Skrevet

Jeg har ringt! Og de skulle fjerne årsaken til nattens spetakkel umiddelbart, så da håper jeg på en MYE roligere natt til natta... Det hadde gjort seg! Fuggel'n er virkelig trøtt i dag... :natti:

Men altså... Er det ikke litt dårlig gjort å komme med masse tilbud nå rett før jul? Sånne tilbud som egentlig ikke er direkte julegavepreget, men som går rett i "har lyst på"-genet mitt? Treningstøy for eksempel? 25% her, halv pris der, eksklusiv handlekveld her og der, medlemstilbud +++ Lommeboka er utrydningstruet! :daane: Men for eksempel en Nike 3/4 tights nedsatt fra 499 til 200 - det er jo bare "LØP OG KJØP" i mitt lille gen... :wow:

Skrevet

Jeg blir alltid så fristet av sånne julepakninger av ting jeg, så jeg ser den gitt :ler:

Og bra de kunne fikse bråket :jepp:

Skrevet

Jeg blir alltid så fristet av sånne julepakninger av ting jeg, så jeg ser den gitt :ler:

Helt håpløst... Men så er jeg jo nesten ferdig med julegavene da :nigo: (jada, til meg selv også, både konsert, hotell og fly neste sommer må vel kunne kalles solid julegave til seg selv), og så er det jo veldig bra tilbud... Men jeg TRENGER jo ikke nytt treningstøy akkurat nå. Jeg har tights, topper, bh'er og sko.. :plystre: Fornuft? Næh, den er vel kanskje på juleferie? :opplyser:

La meg se:

I kveld er det "medlemskveld" hos Home & Cottage (tror jeg styrer unna gitt)

Mandag er det "medlemskveld" hos Intersport

Onsdag og torsdag har vi bedriftstilbud på annet treningstøy

I tillegg kjører 24 (Twentyfour) kalender med nye tilbud hver dag..

Jeg vil ikke..Jeg vil..Jeg vil!! Jeg VIL!! :fnise:

Skrevet

Åh jeg hadde ikke tålt en time hos Home & Cottage gitt (sånne butikker er det morsomste jeg vet!)

Treningstøy er nesten like ille.... :roll:

Vær sterk fuglen! Vær sterk! :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...