Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2011 #6302 Skrevet 3. desember 2011 God morgen Deilig med helg og en rolig morgen, eller er du allerede på treningssenteret, kanskje? I dag starter håndball-VM, og du er en av de få dagbokvennene jeg deler den interessen med, så da kan vi vel heie sammen Ha en fin dag
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2011 #6303 Skrevet 4. desember 2011 God søndag Håper helgen har vært fin så langt
Sauen Shaun Skrevet 4. desember 2011 #6304 Skrevet 4. desember 2011 Gooood morgen. Håper du får en fin søndag. PM sendt i øst og vest Æh, du kunne vel ikke sende en PM nordover også?
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6306 Skrevet 5. desember 2011 PM sendt nordover og østover Mårnings! Helgen har vært fin! Rolig fredagskveld, slappet av i heimen. Lørdag dro jeg bortover til mine foreldre, fikk ordnet et par ærend og hjulpet litt der borte. Besøk av venninne på ettermiddagen, før vi alle reiste på julekonsert. Sløv kveld etterpå, med håndball på tv'en I går hjalp jeg paps med litt riving av skap og flytting av møbler, og ble nok litt overivrig... Ryggen er ikke mye tess i dag gitt Fakerten altså! Jeg lærer visst aldri... (men det er jo så gøy å rive! *demolition* ) Stiv og vond korsrygg, og litt isijas-trøbbel. Herlig... Dro hjemover i går ettermiddag/kveld, og ble en supersløv avslutning på søndagen i sofakroken. Har med treningstøy i dag, prøve å få myket opp litt kanskje... Ellers ingen store planer, tror ymse shoppingmuligheter utgår av ryggmessige og økonomiske årsaker. Det er vel det lureste... Ellers kan jeg jo fortelle at jeg endelig har fått meg "skikkelig" adventskalender, mams og paps kjøpte nemlig Kinder-kalender til meg Hæppi fuggel Blir aldri for gammel til sånt...
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2011 #6307 Skrevet 5. desember 2011 Heldige Hæppi-Fuggel'n! Ikke fullt så heldig med ryggen skjønner jeg. Du får stelle pent med ryggen nå da, slik at den blir fortest mulig bra igjen. For ryggtrøbbel er noe herk. Og lykke til med søknaden. Det hørtes veldig spennende ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #6308 Skrevet 5. desember 2011 God morgen Høres ut som en fin helg, bortsett fra ryggen, da. Fort gjort å bli litt for ivrig og glemme at man bør være forsiktig. God bedring Og så herlig med kalender, litt kos hver dag
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6309 Skrevet 5. desember 2011 Litt kos hver dag er ikke feil Men ryggen kan dere få billig i dag altså... Glad jeg kan stå ved pulten, ellers tror jeg at jeg hadde stivnet totalt. Men selv om jeg kan stå, så er det jo vondt, og kjenner det knyter seg godt... Blir en LANG mandag dette ser det ut til...
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6311 Skrevet 5. desember 2011 Kuuult (til PM)! God morgen!
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6312 Skrevet 5. desember 2011 Dukket opp en ny jobb jeg godt kunne tenkt meg.. Søknadsfrist i dag... Orker ikke tenke på sånt! Måtte ta valg... Tror stillingen hadde vært utrolig interessant... Søke etterpå? Too much on my mind... Og vondt... Argh!
Daria Skrevet 5. desember 2011 #6313 Skrevet 5. desember 2011 Det holder jo hvis du får søknaden avgårde i dag
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6314 Skrevet 5. desember 2011 Det holder dersom de får søknaden i ettermiddag/kveld, sant? Har ikke CV etc på jobb, så må nesten skrive den i ettermiddag...
Daria Skrevet 5. desember 2011 #6315 Skrevet 5. desember 2011 Elektronisk søknad? Da er det vel før midnatt som gjelder
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6316 Skrevet 5. desember 2011 Elektronisk søknad? Da er det vel før midnatt som gjelder Elektronisk ja (epost). Egentlig hadde de skjema som skal fylles ut, men det fungerte ikke. Så jeg ringte og spurte om det var for sendt, men fikk beskjed om at jeg bare kunne sende en epost. Så da håper jeg det holder
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #6317 Skrevet 5. desember 2011 Klart du må søke! Den som intet våger, osv. Og du har jo ingenting å tape på å sende en søknad
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6318 Skrevet 5. desember 2011 Søknad sendt Litt skommelt, men blir tøffere for hver gang Så nå får vi se hva som skjer (eller ikke skjer). Som det sies: den som intet våger, intet vinner! Ingen trening i dag heller Ryggen burde nok fått en god oppvarming, men formen er ikke helt tess. Ømme kjertler i nakke/hals, press i hodet og har det nok best på sofaen. Tenkte jeg skulle få gjort litt i heimen, bare småpusle litt. Ellers skjer det ikke stort... Kan ellers nevne at det ventet et helt kinderegg i kalenderen i dag - stor stas! E har bygga racerbil Burde støvsuget, men det har ikke ryggen lyst til.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #6319 Skrevet 5. desember 2011 Høres ut som det er best og mest fornuftig å slappe av i kveld, viktig å lytte til kroppen. Krysser fingre for positiv tilbakemelding på søknad. Det blir spennende! Også kan du jo leke med racerbil i kveld *ser for meg RR som durer bil på stuebordet og lager brum-brumlyder*
Roadrunner Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6320 Skrevet 5. desember 2011 Også kan du jo leke med racerbil i kveld *ser for meg RR som durer bil på stuebordet og lager brum-brumlyder* Jaaaa? Bilen funker som et uvær! Men brum-brum-lyder? Næh! Her er det Vrrrrooom!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå