Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6322 Skrevet 6. desember 2011 God morgen! Tirsdag, foreløpig ikke vraktrøtt, litt bedre i ryggen (ser det ut til), og foreløpig litt bedre i toppen. Ikke verst! Håper tendensen fortsetter! Har store planer om en tur på treningssenteret etter jobb i dag, i det minste få myket opp resten av ryggrotet litt. Blir nok ingen hard økt (siden jeg har PT i morra), men en god ellipseøkt for eksempel. Det bør være overkommelig!
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2011 #6325 Skrevet 6. desember 2011 God morgen søte Gjøk! Godt å høre at ryggen er bedre. Håper du blir helt bra etter en treningsøkt i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 6. desember 2011 #6326 Skrevet 6. desember 2011 God morgen Godt at ryggen er litt bedre, så satser vi på at litt trening myker opp resten! Også håper jeg at forkjølelsesbassiluskene forsvinner helt. Kjipt med både ryggvondt og forkjølelse på en gang. Da blir det liksom litt ekstra synd på en. God tirsdag
Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6327 Skrevet 6. desember 2011 God morgen søte Gjøk! Godt å høre at ryggen er bedre. Håper du blir helt bra etter en treningsøkt i dag. Krysser fingrene for det God morgen Godt at ryggen er litt bedre, så satser vi på at litt trening myker opp resten! Også håper jeg at forkjølelsesbassiluskene forsvinner helt. Kjipt med både ryggvondt og forkjølelse på en gang. Da blir det liksom litt ekstra synd på en. God tirsdag *er ikke feil med medlidenhet altså...*
Scorpina Skrevet 6. desember 2011 #6328 Skrevet 6. desember 2011 <overhooooooodet-ikke-så-nysgjerrig-at-jeg-sender-pm-nei-for-tenk>
Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6329 Skrevet 6. desember 2011 <overhooooooodet-ikke-så-nysgjerrig-at-jeg-sender-pm-nei-for-tenk>
Roadrunner Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6330 Skrevet 6. desember 2011 Håndball på tv'en og skrotten i sofakroken! Heia Norge! En liten treningsøkt etter jobb i dag, fikk varmet opp ryggen litt i det minste. Gjør godt! Håper ryggen er enda bedre i morra, og at PT-timen går som en drøm Nevnte jeg at det var 60 dager til sol og varme?
Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2011 #6331 Skrevet 7. desember 2011 God morgen. Uvanlig at Fuggel'n ikke har vært her før kl 9 på morran. Lykke til med PT i dag. *overser alle kommentarer om sol og varme*
Suzy Skrevet 7. desember 2011 #6332 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Where's the birdy?? Håper dagen er bra RR og at ryggen fremdeles oppfører seg som snille rygger skal. Og var det 60 dager til varme i går er det vel 59 i dag da...? Rettet ufattelige mengder skrivefeil.... Endret 7. desember 2011 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #6333 Skrevet 7. desember 2011 God morgen Er fuggel'n syk i dag? Håper ikke det, altså!
Roadrunner Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6334 Skrevet 7. desember 2011 Fuggel'n er på plass! Men hektisk start på dagen, og ikke så mye tid foran pc'en. Plutselig er jo klokka nesten 1030! Her går det unna Smått forkjøla (nyser og snørrer i vei), og ryggen/hofter er ikke helt i vater i dag heller. Endel verking.. Men hjelper når jeg holder meg litt i bevegelse, så får bare ta litt hensyn på treninga i dag og ta det som det kommer. Er uansett for sent å avlyse uten å måtte betale for timen, og da kan jeg like gjerne bevege skrotten litt. Rett og slett Oppdaget plutselig at jeg hadde meldt meg på en julelunsj hos en leverandør, så i morra blir det noen timer utenfor kontoret. Ikke dumt! Satser på et par timer på jobb FØR lunsjen, og en drøy time på jobb etter lunsjen. Greit med kort dag ??
vimse Skrevet 7. desember 2011 #6335 Skrevet 7. desember 2011 PT har kanskje noen gode treningsideer når rygg og hofter er vonde, som kan være greit å ha med seg til senere?
Roadrunner Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6336 Skrevet 7. desember 2011 PT har kanskje noen gode treningsideer når rygg og hofter er vonde, som kan være greit å ha med seg til senere? Satser på det! Får uansett bare gjøre så mye jeg kan gjøre, og ta resten som det kommer rett og slett. Sånn er det når fuggel'n blir litt overivrig i rivingsprosessen...
Roadrunner Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6338 Skrevet 7. desember 2011 Takk takk! Forbereder meg på tilstand "vrakfuggel" i morra....
Roadrunner Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6339 Skrevet 7. desember 2011 V R A K . . . Skal snart i dusjen hvis jeg er i stand til å flytte skrotten. Evt løfte armene over hodet for å vaske håret... Fy fader så tungt!!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #6340 Skrevet 7. desember 2011 Huttetu, at noen vil seg så vondt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå