Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan ikke se fargen på trærne rett utenfor vinduene, de er bare en sort silhuett mot en mørk grå himmel. Temperaturen har gått ned et par grader, og det regner og blåser. Julestemning :ironi:

Men jeg trøster meg med at det (foreløpig i alle fall) ikke er glatt! Selv om litt hvitt dekke og :sol: hadde gjort godt for skrotten og psyken nå!

53 dager igjen :sol:

Ellers, snart lunsjtid! :spise:

Lussekattene har så langt vært en suksess, bare noen få igjen :nigo: Me like!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært ute i lunsjen i regnet - skikkelig julestemning her og ja :ler:

Men jeg har kjøpt meg lussekatter :nigo:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Ooooooo herlige julevær! :ironi:

Lyn og torden i går kveld, og sannelig en runde lyn og torden i morges også. Legg til stiv kuling og solide mengder vann, så burde vi nærme oss. På den positive siden: jeg sovnet momentant etter å ha kvalt vekkerklokka imorges... Våknet nesten 40 minutter senere, av et skikkelig tordenskrall. Ergo: uten tordenværet hadde jeg vel sovet ennå... Men kom meg da opp i en faderlig fart! Jaja, trøsten får være at det ikke er glatt/frost i alle fall!

Småfrysen, og lader opp til PT i ettermiddag. Ellers planer om å få gjort litt i heimen (tror jeg - tralala) og heie Norge videre! :flagg:

Hadde kjempekoselig middagsbesøk av ei venninne i går, vi fikk skravlet og kosa oss. Nydelig mat (om jeg får si det selv!), lussekatter til dessert (kjenner det skal bli godt med en dag uten safransmak i munnen...) og sløve timer i sofakroken. Ikke dumt!

Næh, komme igang her kanskje? :klo:

Skrevet

Hjelpe meg - torden faktisk :overrasket:

Røff start på dagen må man si.

Jeg er drittlei av dette hålkeføret må jeg innrømme. Det er livsfarlig glatt på veien ned til banen og jeg kjenner jeg blir svett og sint av å slite meg nedover. Sukk... Det er noe herk.

Kan det ikke enten bare fryse på og forbli sånn, eller smelte alt samma så det blir mulig å gå uten livet som innsats, eller å blåse vekk, eller regne vekk????

Flinka med PT - jeg bare later som jeg ikke kan trene jeg nå...:roll:

Skrevet

Hvis det er noen trøst, Suzy:

Hadde det ikke vært for PT-timene så hadde jeg lagt DÅRLIG ann treningsmessig altså! Ligger forsåvidt dårlig ann uansett, for blir ikke skrekkelig mye mer enn PT for tida, men...

"Bekymringen" min nå er hvordan jeg skal klare å slutte med PT en vakker dag... :sjokkert:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ser ut til at vi har samme været, her var det også tordenvær i går kveld, og i dag blåser det stikker og strå! Må si jeg håper det blir en hvit og rolig jul på østlandet.

Gleder meg til håndballkamp i kveld, jeg også! Håper veldig at de går videre! :duskedame:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Tusen takk PH, du også!

Krysser fingrene for en spennende og bra kamp i kveld, med ønsket resultat selvfølgelig :nigo: Jeg er klar!

Ser ut til at vi deler på været ja... Hvit jul? Ser visst ikke sånn ut her gitt... Men akkurat nå trøster jeg meg med at det i alle fall ikke er speilglatt... Barmark, 6 plussgrader og regn er litt tryggere for helsa (den fysiske i alle fall, litt usikker på hva det gjør med den psykiske helsa...)

Skrevet

Suzy.... Skikkelige brodder er det eneste som funker på sånn føre.

Skrevet

Jeg fikk brodder av mamma et år, jeg bruker de MYE! Det er jo bare en helt genial oppfinnelse :jepp:

Deilig å få sove litt lengre i dag da, og flaks at været vekket deg :fnise: Jeg har våknet et par ganger av vinden, men kan ikke si jeg har fått med meg torden og sånt her :vetikke:

Skrevet

Suzy.... Skikkelige brodder er det eneste som funker på sånn føre.

Ja det tyder på at du har rett. I dag var jeg eitrande forbanna innen jeg kom meg til banen :fnise:

Skrevet

Jepp, fikk visst litt hjelp fra oven i dag til å komme meg opp av senga :ler:

Brodder ja... Har bare en igjen (den andre gikk jeg av meg på en rusletur her en vinter), så kanskje på tide med et par nye? Hører de skryter veldig av disse "joggebroddene" så vurderer en liten investering der etterhvert (kontoen er tom, så håper jeg ikke trenger brodder før over nyttår :sno: ).

Skrevet

Da får føttene dele på den ene til over nyttår :fnise:

Skrevet

Da får føttene dele på den ene til over nyttår :fnise:

:murvegg:

Vimse... *oppgitt tonefall*

Skrevet

To uker hinking på glatt føre må da være god trening for både benmuskler og balanse :fnise:

Skrevet

Høres ut som en perfekt tirsdagskveld! Hva serverte du til middag til venninne. Alltid glad for litt inspirasjon :):fnise:

Skrevet

To uker hinking på glatt føre må da være god trening for både benmuskler og balanse :fnise:

Jaaaaadaaaaaa *jatter med*

Nå er jeg heldigvis i den heldige situasjonen at det IKKE er glatt føre, så da slipper jeg jo hinkingen :nigo: Ergo blir vel kanskje ikke treningseffekten like god heller da...

:rulle:

:balltre:

:ler:

Høres ut som en perfekt tirsdagskveld! Hva serverte du til middag til venninne. Alltid glad for litt inspirasjon :):fnise:

Middagen ble veldig god (synes i alle fall jeg :jepp: ):

Baconsurret kyllingfilet med pesto (la litt pesto mellom indrefileten og resten av fileten, før jeg surret bacon rundt. Serverte med blomkål- og broccoligrateng (sånn pose fra frysedisken...) hvor jeg hadde hatt oppi litt oppklippet bacon, og ekstra ost oppå. I tillegg hadde jeg dampet asparges (i kokende vann sammen med godt med salt og en smøklump). En rømmeklatt og litt pesto ved siden av - NAM! Enkelt og godt (gratengen lager seg jo selv, kyllingen putrer i panna og aspargesen skal jo bare ha en dypp i vannet ). Suksess!

Skrevet

Jaaaaadaaaaaa *jatter med*

Her prøver man å være hjelpsom -du klaget over manglende trening og manglende brodde, jeg prøvde å finne en lur to-fluer-i-et-smekk-løsning -og det er takken man får :jolie:

Skrevet

Her prøver man å være hjelpsom -du klaget over manglende trening og manglende brodde, jeg prøvde å finne en lur to-fluer-i-et-smekk-løsning -og det er takken man får :jolie:

Sorry!!! :sjenert:

Retter reaksjonen til:

:hoppendeglad::strix::hoppendeglad:

Et F A N T A S T I S K forslag, Daria!!! :duskedame:

Skrevet

Hvorfor føler jeg at sarkasmen ligger tykt her... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...