Roadrunner Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #6361 Skrevet 8. desember 2011 CSI? Hvilken kanal.... og hvilken versjon er det? LA, NY eller Miami? Øøøøhhhh... Mener selvfølgelig Criminal Minds
Skravla Skrevet 8. desember 2011 #6362 Skrevet 8. desember 2011 Øøøøhhhh... Mener selvfølgelig Criminal Minds Å ja......
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #6363 Skrevet 9. desember 2011 God morgen Det er fredag! Slett ikke feil det, vel? Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6364 Skrevet 9. desember 2011 God morgen! Det er fredag! Det er tid for julebord! Det er møtedag... Men størst blant disse er F R E D A G E N ! ! !
Roadrunner Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6366 Skrevet 9. desember 2011 Noe sier meg at det blir en hektisk og lang dag i dag... Møte kl 9 Møte kl 13 Avreise kl 15 Julebord, med siste organisering ++ Kaputt i seng... Sent i går, sent i dag, opp tidlig i morra (må jo få med seg lang hotellfrokost!), og trolig dagstur hit og dit imorra. Ferie anyone? Men jeg er våken og klager ikke så veldig Ikke ennå...
Sauen Shaun Skrevet 9. desember 2011 #6367 Skrevet 9. desember 2011 Lykke til med møtene. Og kos deg på julebord i kveld.
Roadrunner Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6369 Skrevet 9. desember 2011 Møte kl 13 ble utsatt, så da ble ettermiddagen litt roligere gitt. Deilig! Men fuggel'n blir bare trøttere og trøttere og trøttere Øynene svir og jeg går rundt meg selv. Vurderer igrunn en liten middagslur
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2011 #6370 Skrevet 9. desember 2011 En middagslur høres veldig lurt ut før julebord. Kos deg i kveld
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2011 #6371 Skrevet 10. desember 2011 Mårnings Håper julebordet var en suksess i går. Ha en fin dag, RR
Sauen Shaun Skrevet 10. desember 2011 #6372 Skrevet 10. desember 2011 God morgen. Håper julebordet var bra. Og at du er i såpass form i dag at du koser deg med den lange hotelfrokosten du gledet deg sånn til.
Roadrunner Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #6373 Skrevet 11. desember 2011 Vel tilbake i leiligheten etter en fin helg! Veldig koselig julebord på fredagen, virker som om det ble vellykket og folk var fornøyde. Og da er fuggel'n fornøyd! Lørdagen ble det lang og god frokost, skravlings og en rusletur på stranda før vi dro hver til vårt. Hjemme hos mams og paps fikk jeg skiftet litt før vi satte oss i bilen og dro på kjøretur til daltstrøka innafor. Kjempefin tur i vinterkledd landskap, galleribesøk og litt penger brukt. Koselig med en sånn tur før jul! Lørdagskvelden var gjøken trøtt, så da ble det stille og rolig i sofan hos mams og paps, og senga før 23. Sovet nesten 10 timer i natt, og fremdeles trøtt.. Litt hodepine, litt feber og litt redusert, men ellers ved godt mot tror jeg. Fikk hjulpet paps litt med litt rydding, ellers sløv søndag... Innom jobb en tur i ettermiddag, fikk jobbet en times tid, og nå er det for resten. Deilig! Håndballkamp i kveld, HEIA NORGE!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2011 #6374 Skrevet 11. desember 2011 Høres ut som du har hatt en koselig helg Håper formen stiger til ny arbeidsuke som ubønnhørlig kommer i morgen! God bedring Og henger meg på HEIA NORGE
Suzy Skrevet 11. desember 2011 #6375 Skrevet 11. desember 2011 Høres ut som du har fått hvilt litt i helga også - tross festing Håper du er i form og ikke blir sjuk. Og det er håndball her og gitt
Sauen Shaun Skrevet 11. desember 2011 #6376 Skrevet 11. desember 2011 Her er det ikke noe håndball gitt. Det er knapt så jeg får med meg resultatene. Koselig at Gjøken har hatt en fin helg.
Roadrunner Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6377 Skrevet 12. desember 2011 Mårnings! Litt trøtt fuggel, og smått forkjøla, men heldigvis litt lettere i toppen i dag enn jeg var i går. Ser ut til å variere litt fra dag til dag den formen gitt. Jaja! Tar en dag av gangen Så ferdig håndballkampen i går, før jeg stupte i seng. Sovet ganske godt i natt (SÅ godt med sin egen seng igjen!), og kom meg opp i morges (selv om det var tungt å forlate senga...). Treningstøyet ligger klart i bilen, så jeg håper skrotten er enig i at det er tid for en liten treningsøkt etter jobb. Får se ann formen litt, men LITT trening kan det jo bli
Suzy Skrevet 12. desember 2011 #6378 Skrevet 12. desember 2011 God morgen! Så flink du er som kommer deg avgårde på den treninga.. Jeg har helt lagt inn åra om dagen og har prioritert vekk i dag også Har så mye annet og har lyst på en fredelig kveld. Rart med den søvnen. Det er så mørkt om dagen at jeg nesten ikke syns jeg våkner i løpet av dagen. Litt virtuell ?
Roadrunner Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #6379 Skrevet 12. desember 2011 God morgen! Så flink du er som kommer deg avgårde på den treninga.. Jeg har helt lagt inn åra om dagen og har prioritert vekk i dag også Har så mye annet og har lyst på en fredelig kveld. Rart med den søvnen. Det er så mørkt om dagen at jeg nesten ikke syns jeg våkner i løpet av dagen. Litt virtuell ? De siste par ukene har jeg vel TENKT tanken på trening mye oftere enn jeg har kommet meg på trening Sliten og smått ruskete i formen, det er ikke det beste grunnlaget for en treningsøkt. Men jeg tenkte at jeg kanskje kunne få meg en liten økt i dag, litt er tross alt bedre enn ingenting. Og så heller evt ta treningsfri i morra, før PT på onsdag. Og ryggen (og skrotten) trenger jo treninga... Og du? Du har da vitterlig fått brukt skrotten den siste tida, med pakking, rydding, bæring og vasking! Ingen grunn til å ha dårlig treningssamvittighet!
Gjest Purple Haze Skrevet 12. desember 2011 #6380 Skrevet 12. desember 2011 God morgen Enig med Suzy, du er flink som drar på trening til tross for dårlig form og en rygg som ikke er god! Håper forkjølelsen forsvinner kjapt, så du får igjen overskuddet. Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå