Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2011 #6461 Skrevet 16. desember 2011 God morgen. Tar en hos deg jeg. Og jeg er igrunnen veldig glad for at håndballkampen går sent i dag. Synes det er kjekt med alle de håndballkampene som går etter at spennende prosjekt er ferdig for dagen. I fjor var det et par tilfeller hvor prosjekt og håndball gikk samtidig, og det merket vi faktisk på antall frammøtte... Håper dagen går fort, selv om du skal ha møte sent på dagen. Brekende ulldott slår til igjen gitt Ikke så mange ord som kommer ut av sauen, men de er ganske intense de som kommer
Daria Skrevet 16. desember 2011 #6462 Skrevet 16. desember 2011 Har ikke fått med meg en eneste håndballkamp i år Det har vært så mye annet som skal gjøres og lages og ses og høres og nytes, så vm har blitt litt borte for meg. I kveld skal jeg i operaen, så da spørs det vel om det blir noe i dag heller. Men finalen bør man vel få tid til...
vimse Skrevet 16. desember 2011 #6463 Skrevet 16. desember 2011 Fordelen med fredagsmøter må vel være at alle(forhåpentligvis) er like ivrige på å komme seg hjem, så man slipper alt utenomsnakket
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6464 Skrevet 16. desember 2011 Krysser fingrene for at møtet er kjapt unnagjort ja! Det skal uansett avsluttes før arbeidsdagens slutt (det er i alle fall planen etter agendaen), men tanken om å kanskje rusle litt tidlig utgår... Kampen ja... Tror også det kommer til å bli skrekkelig spennende, så det spørs nok om jeg ikke sitter spikra foran tv'n (les: lettere henslengt, hinsides trøtt ). Synes det er helt greit med kampene som har startet 20:15, perfekt tidspunkt, men når klokka bikker 23:00 synes jeg det er smådrøyt altså.. Enda godt det er fredag!
Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2011 #6465 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er såpass interessert, at jeg må få med meg både Danmark - Frankrike også, så her blir det håndball i hele kveld! Ikke så populært hos resten av gjengen her, men i kveld regjerer jeg over fjernkontrollen
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6466 Skrevet 16. desember 2011 Jeg er såpass interessert, at jeg må få med meg både Danmark - Frankrike også, så her blir det håndball i hele kveld! Ikke så populært hos resten av gjengen her, men i kveld regjerer jeg over fjernkontrollen Bra! Stå på krava!
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6467 Skrevet 16. desember 2011 *dytter innpå og virtuell - blodsukkeret og energien må opp* Jeg skal holde meg våken til håndballen i kveld Jeg skal klare å holde meg våken Jeg vil se håndballkampen Jeg vil heie Norge til seier Jeg tror jeg klarer Jeg tror Jeg
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6469 Skrevet 16. desember 2011 Du kan spille wordfeud med meg Hva er wordfeud?
vimse Skrevet 16. desember 2011 #6470 Skrevet 16. desember 2011 Vet jeg noe som du ikke vet?!? Scrabblelignende spill til androidtlf
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6471 Skrevet 16. desember 2011 Vet jeg noe som du ikke vet?!? Scrabblelignende spill til androidtlf Har lasta ned gratisversjonen nuh! Men har aldri spilt scrabble engang...
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6473 Skrevet 16. desember 2011 Har sendt svar på PM'en, så slipper jeg å ta stilling til språk og sånt
vimse Skrevet 16. desember 2011 #6474 Skrevet 16. desember 2011 Det ser visst ut som om du har tenkt til å vinne, jeg får jo #(¤==&"! ikke en eneste vokal
vimse Skrevet 16. desember 2011 #6475 Skrevet 16. desember 2011 Takk for spilling, skikkelig morsomt! Håper du ler enda Får finne senga med han kjekkasen som fant meg noe pent og lade opp til morgendagen. Da skal jeg til de indre skoger du er bekjent av og "se" etter dyr
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6476 Skrevet 16. desember 2011 Det ser visst ut som om du har tenkt til å vinne, jeg får jo #(¤==&"! ikke en eneste vokal Vi delte greit da Manglet en haug vokaler til slutt jeg også.... Takk for spilling, skikkelig morsomt! Håper du ler enda Får finne senga med han kjekkasen som fant meg noe pent og lade opp til morgendagen. Da skal jeg til de indre skoger du er bekjent av og "se" etter dyr Var moro! Jeg ler enda, den tråden var jo bare ubetalelig! Savner senga...
Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2011 #6477 Skrevet 16. desember 2011 Jeg skal ihvertfall ikke se håndball.
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6478 Skrevet 16. desember 2011 (endret) Jeg sitter her fremdeles, men er faretruende nær Helt skutt... Kanskje ta med mobilen på nattbordet slik at jeg kan sjekke via nettet etterhvert? Så kan jeg lese litt på senga (les: sove - orker vel knapt å lese to setninger... Hjelper ikke at Jan Guillou-boka jeg leser er TUNG i starten heller...). Evt bare sovne, og sjekke i morra... Det betyr jo INGENTING for resultatet om jeg sitter oppe eller ei (har bare lyst til å se, men er usigelig trøtt!). Alle disse valgene... Vil gjerne ha et mesterskap med litt "riktigere" tidssone neste gang. Alle de foregående kampene har vært perfekt i forhold til sendetid, men dette funker ikke altså! Godt finalen ser ut til å gå i høvelig tid på søndag... Sånn, det var kveldens klaging Endret 16. desember 2011 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #6480 Skrevet 16. desember 2011 Holder du deg våken? Jobber med saken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå