Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

For en verden dette er. Sauer som bråker så fælt at til og med tigre blir skremt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BÆÆÆÆÆÆÆ!!!

*bare innom for å gjøre oppmerksom på at jeg fremdeles lever*

:daane:

Der var brekende ulldott tilbake ja :fnise:

God morgen :kaffekopp:

Henger meg på gjengen som liker rolige helger uten spesielle planer. Det er jo så deilig å bare slappe av, gjøre litt småtteri som man koser seg med, og generelt bare får ladet batteriene. Virker som du trenger litt ro nå, for å bli kvitt bassiluskene. Du har jammen hatt din andel av dem i høst/vinter! God bedring :klem:

Og 20% på parfymeri er jo en god deal da ;)

Ha en fin dag! :)

Tusen takk, PH!

Blir absolutt ikke feil med en rolig helg...

Tror jeg må utforske den dealen litt gitt :sjenert: Har 20% på en lokal sportsforretning i dag også *leter etter bankkortet som gjemmer seg for harde livet*

:plystre:

Noen som sa Luksusfellen neste? :klo:

:overrasket:

Faderrullan som den sauen bråker. Sarte tigre får angst av slikt!

Frøktelig bråkete ulldott...

For en verden dette er. Sauer som bråker så fælt at til og med tigre blir skremt :ler:

:ler:

Helt kræisi asså :overrasket:

:enig:

Skrevet

Auuuu...

S T Ø L :trene:

Blir visst bare verre og verre, og aner meg at det blir en solid "topp" i kveld og tidlig i morra. Herlig! Også selvforskyldt da gitt... :plystre:

PT'en hadde visst fått et par kommentarer etter forrige økt sammen (da jeg nesten hadde en nær-døden-treningsopplevelse) at jeg så sprek ut. Kan ikke HELT si at jeg tror på det, men velger allikevel å ta det som et kompliment :fnise: Ser en hoppende hvalross sprek ut? :klo:

Skrevet

Hvalross du gitt, din dumme fugl! Du ser ikke mye hvalross ut :nei:

Tipper du så ut som du ga jernet jeg - og det er bra det.

Skrevet

Roxette på Sørlandet til sommeren? Jatakk! :nigo:

Ække vanskelig å spørre...

Må bare finne ut når billettene legges ut, og prøve å sikre meg et par eksemplarer. Uka før The Boss... :fnise:

Skrevet

Flere gamle helter som blir som nye... :fnise:

Skrevet

Flere gamle helter som blir som nye... :fnise:

Jepp!

Er vel det som på "fagspråket" kaller resirkulering? :fnise:

Skrevet

Det er jo trendy :ler:

Og miljøvennlig! :opplyser:

Kanskje økologisk også? :klo:

Skrevet

Jeg vil tro at når man har vært så store stjerne som Roxette, har man vært borti litt for mye tvilsomt til å kunne kalles økologisk :fnise:

Skrevet

Jeg vil tro at når man har vært så store stjerne som Roxette, har man vært borti litt for mye tvilsomt til å kunne kalles økologisk :fnise:

:ler:

Du sier noe... Er vi mer inne på kategorien "Spesialavfall"??

*litt ondskapsfull nå...*

Vil anta at The Rolling Stones definitivt vil havne i en slik kategori i alle fall...

Skrevet

Rolling Stones er definitivt spesialavfall :ler:

Skrevet

Jeg trodde vi hadde enerett på snørrete nysing. Akkurat nysing synes jeg ikke er så ille da :sjarmor:

Skrevet

Jeg trodde vi hadde enerett på snørrete nysing. Akkurat nysing synes jeg ikke er så ille da :sjarmor:

Dere må gjerne ta patent på snørrenysinga altså, jeg føler meg litt forsynt med det hele. Sår i nesa og småfrossen, men ellers ingen grunn til å klage! Og nysinga er jo ikke det verste, bare litt slitsomt når det står på som verst :ler:

:veslejenta:

Sløv og fin ettermiddag, ikke gjort stort. Deilig det også! Har til og med glemt å sette på vaskemaskinen... :sjenert:

Snart Criminal Minds fra sofakroken :nigo:

Skrevet

Sløv ettermiddag er tingen! Har med meg en drøss med arbeid hjem, men vesken står i yttergangen fortsatt, så ble ikke noe av det idag. Har vasket kjøkkengolvet, ellers har jeg kun strikket litt på en babydress og spilt Wordfeud...

Du, litt nysgjerrig på den søknaden du nevnte tidligere her jeg. (Ja, har lest en god del sider her idag, hadde hopet seg opp litt ;) )

Skrevet

Chica jo! :klem:

Så koselig!

Og du? Virkelig imponert over at du har lest deg opp på boka her! :pls: Har fyrt avsted en liten PM så du får stilt nysgjerrigheten litt :nigo:

Har Chica det bra?

Lenge siden sist, så koselig med en liten oppdatering :jepp:

Nyt torsdagskvelden :veslejenta:

Skrevet

:overrasket:

Faderrullan som den sauen bråker. Sarte tigre får angst av slikt!

Pyse... : :sjarmor:

Du har vel hørt om ulv i fåreklær? :nigo:

Helt kræisi asså :overrasket:

BÆÆÆÆÆÆÆ!!!

Skrevet

God morgen!

Brekende ulldott slår til igjen gitt :daane: Ikke så mange ord som kommer ut av sauen, men de er ganske intense de som kommer :ler:

Trøtt i dag... :natti: Criminal Minds på tordag = vrakfredag. Meeeen, det er jo uansett FREDAG! :hoppendeglad: Så hvis vi da ser bort fra at håndballkampen går ufattelig sent i dag :sukk: (må kanskje gjøre som da jeg var liten, legge meg litt, for å så stå opp når moroa begynner?) så er fuggel'n ved godt mot tror jeg. Ubeskrivelig klar for helg, og øyner også sjansen for litt finvær i helgen. Knall! Det meldes om opphold, sol og nullføre, og det skal vi vel kunne omstille oss til :nigo:

Men først må arbeisdagen unnagjøres... Endel jeg må få gjort i dag, og møte i ettermiddag. Er det ikke litt amatør å legge møtet til fredag ettermiddag? (begynner kl 13). Da er det jo allerede helg... :plystre:

En rykende fersk :kaffekopp: er satt frem!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Kjedelig med sene møter på en fredag, men det varer kanskje ikke i timevis, får en håpe!

Du får ta deg en ettermiddagslur, så er du våken og klar til å heie på håndballjentene i kveld. Tror det blir veldig spennende! Så spennende at jeg ikke har godt av det, jeg engasjerer meg i overkant mye :sjenert:

God fredag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...