mocci Skrevet 29. november 2011 #6241 Skrevet 29. november 2011 (endret) I dag er det visst Kurt Nilsen som står på planen Vi er en gjeng på rundt 10 stykker som skal ut og spise først, og så på konsert. Blir koselig! Gled deg!! Jeg var på julekonsert med han på søndag, veldig bra! Endret 29. november 2011 av mocci
Roadrunner Skrevet 29. november 2011 Forfatter #6242 Skrevet 29. november 2011 Mårnings! Finfin konsert i går! Mye engelske/amerikanske sanger i starten, men etterhvert også litt norske. Må innrømme at det trengs noen norske sanger for at jeg skal få litt god julestemning... Men han synger godt, det var kjempestemning i lokalet og vi var godt fornøyde. Fryktelig irriterende med en "moroklump" på raden bak oss som satt og kommenterte og forsøkte å være morsom... Kunne gitt han en rett høyre, men siden vi var i kirken så holdt jeg tilbake Fantastisk middag før konserten, dog litt sløvt personell der i går (litt skuffende, siden de pleier å være skikkelig på hugget). Glemte kuvertbrød (som alle andre fikk før maten..), glemte å fylle opp vannkaraffel, glemte deler av desserten ++. Kjipt... Men maten var fantastisk, så da kan vi glemme service-blemmene tenker jeg I dag blir det spinning, og kanskje litt huslige sysler?
Sauen Shaun Skrevet 29. november 2011 #6243 Skrevet 29. november 2011 Morn-morn! Jeg er veldig enig med deg om at det må litt norsk til for å få den skikkelig gode julestemningen. Og sånne moroklumper kan du gjerne gi en kilevink for min del altså. Det må da gå an å holde kjeft når man er på konsert...
Suzy Skrevet 29. november 2011 #6244 Skrevet 29. november 2011 Ahhh moroklumpenes forbannelse. Du kunne jo tatt ei salmebok og stappet den inn, så hadde han kanskje tidd stille Jeg syns forresten julesanger på engelsk gir maks julestemning, men det har en helt spesiell årsak. Jeg har nemlig pleid å gå på et arrangemnet med julesangsynging av engelske julesanger rett oppunder jul hvert år og det er liksom ikke helt jul før vi har vært der. Det er så trivelig og ett av de få stedene jeg får sunget nå til dags. Men det blir jo noe annet enn konsert. Flinke trenefuglen - jeg få'kke gjort noe denne uka jeg...
Daria Skrevet 29. november 2011 #6245 Skrevet 29. november 2011 Jeg er tilhenger av gapestokk og offentlig avstraffelse for folk som ikke vet å holde kjeft på konsert. Samt inndragelse av mobiltelefoner i døra, og håndjern til de som alltid klapper fullstendig i utakt og ikke skjønner det selv. *streng* Det er forøvrig en av fordelene ved å sitte på første rad -færre andre publikummere/irritasjonsmomenter i umiddelbar nærhet
Skravla Skrevet 29. november 2011 #6246 Skrevet 29. november 2011 Jeg er tilhenger av gapestokk og offentlig avstraffelse for folk som ikke vet å holde kjeft på konsert. Samt inndragelse av mobiltelefoner i døra, og håndjern til de som alltid klapper fullstendig i utakt og ikke skjønner det selv. *streng* Det er forøvrig en av fordelene ved å sitte på første rad -færre andre publikummere/irritasjonsmomenter i umiddelbar nærhet (i takt selvfølgelig)
Daria Skrevet 29. november 2011 #6248 Skrevet 29. november 2011 Og dørkontrollør Daria stenger døra presis (eller litt før...) -det kan du banne på. Kommer du for sent, er det synd for deg...
Suzy Skrevet 29. november 2011 #6249 Skrevet 29. november 2011 Og dørkontrollør Daria stenger døra presis (eller litt før...) -det kan du banne på. Kommer du for sent, er det synd for deg... Jeg tror jeg vil ansette deg
Daria Skrevet 29. november 2011 #6250 Skrevet 29. november 2011 (endret) Bare et problem -hvis jeg skal være streng i døra, kan jeg jo ikke sitte som et tent lys på plssen min ti minutter før det begynner... Jeg kan holde kurs for de faktiske kontrollørene på forhånd Konsultentoppdrag er vel dessuten bedre betalt -og jeg får råd til enda flere billetter... Endret 29. november 2011 av Daria
Roadrunner Skrevet 29. november 2011 Forfatter #6254 Skrevet 29. november 2011 *hyrer inn Daria som konsert-konsulent* Støtter forøvrig salmebok-løsningen Meeeeen, nå har jeg altså fått ordnet meg billetter til Bruce Springsteen neste sommer, og er lykkelig! Klar for en solid konsert igjen Bra pris på hotell også, så nå gjenstår bare en liten flybillett eller to, så er sommerens lille ferietur i boks
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2011 #6255 Skrevet 29. november 2011 Så herlig med konsertopplevelse i går, til tross for dustemikler som ikke klarer holde kjeft! Og konsert med The Boss blir en opplevelse for livet, det er jeg sikker på. Jeg var på konsert med han i Gøteborg på midten av 80-tallet, i hans glansdager, og det var fantastisk! Håper alt står bra med deg, snuppa
Roadrunner Skrevet 29. november 2011 Forfatter #6256 Skrevet 29. november 2011 Alt vel her! Psyker meg opp til en spinningøkt i ettermiddag, og kjenner at det akkurat nå sitter litt langt inne. Frister VELDIG med en rolig kveld i heimen altså... Så får vel kanskje gruble litt, men PRØVE å komme meg på trening... Kjempefornøyd med billetter til The Boss! Tok over en time med frustrert fuggel før billettene var i boks, men kunne endelig senke skuldrene Og klarte å kuppe et rom på hotell som jobb har avtale med, så kommer i grunn ganske greit ut av det Nå gjenstår bare billige flybilletter fra Norwegian, så er vi i boks tenker jeg. Ikke veldig effektiv på jobb i dag da Trøtt!
Sauen Shaun Skrevet 29. november 2011 #6257 Skrevet 29. november 2011 OI! Billett til konsert med THE BOSS!!! Da vil jeg tro du har noe stort i vente. Ellers lurer jeg på om Fuggel'n er på spinning eller ikke. *holder sofaen varm til Fuggel'n kommer hjem*
Roadrunner Skrevet 29. november 2011 Forfatter #6260 Skrevet 29. november 2011 Blitt en ganske sløv ettermiddag er jeg redd (men tror jeg trengte det rett og slett...) Fikk handlet litt etter jobb (blant annet et par julegaver, et ærend for paps og litt middag), har ordnet hotell, flybilletter og bare sløvet litt. Kjaset i telefonen, og tenkt tanken på å finne frem litt jul (er tanken som teller, er det ikke? )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå