Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6141 Skrevet 18. november 2011 Var en rar brett.... Kanskje noe feil med brettemaskinen?
Suzy Skrevet 18. november 2011 #6142 Skrevet 18. november 2011 Husk, det er bare en "billigtiger". Æ'kke sikkert batteria varer så lenge vettø! Mobbing!!! Duracelltiger!
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6143 Skrevet 18. november 2011 Hva!? Og boka handler om...? Beklager, men om du ikke viser hva du selger ogeller boka handler om, lurer jeg og flere på om noen gidder å sjekke den ut.. lyst på kaffe? Hvis du tar en titt innom de siste 307 sidene, så skal du ikke se bort fra at du får en viss peiling på hva boka handler om
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6144 Skrevet 18. november 2011 Hvis du tar en titt innom de siste 307 sidene, så skal du ikke se bort fra at du får en viss peiling på hva boka handler om
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6145 Skrevet 18. november 2011 Huff, stakkars... Kanskje ikke rette kvelden å stupe inn i boka og kommentere første innlegget? Ikke mye seriøse svar å få fra denne kanten er jeg redd, bare fnis og fjas (og kan ikke skylde på alkohol engang!)
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6146 Skrevet 18. november 2011 Kanskje det er et forsøk på å sjekke deg opp? *hjelpsom*
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6147 Skrevet 18. november 2011 Kanskje det er et forsøk på å sjekke deg opp? *hjelpsom* Ikke fornøyd med "nappet" hos Suzy altså? Og så vidt jeg kan se, en kvinne? Tja, man vet jo aldri
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6148 Skrevet 18. november 2011 Var det en dame? Ikke rette kvelden å komme inn her og prøve å være seriøs, nei.
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6149 Skrevet 18. november 2011 Latterhikstene har roet seg litt i gjøkeredet, så kanskje på tide å henge opp klesvasken?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6150 Skrevet 18. november 2011 Ferdig? Måtte ha en liten latterpause jeg, rett og slett
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6151 Skrevet 18. november 2011 Jepp, klesvasken er unnagjort
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6152 Skrevet 18. november 2011 Kan jeg snart få lov til å legge meg nå?
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6154 Skrevet 18. november 2011 Klart du kan. Sove godt Tusen takk! Tror jeg snart skal finne dyna, for etter latteren hadde lagt seg så merket jeg at jeg fremdeles er GANSKE trøtt ja... *gnir seg i øynene på 4-årings vis *
vimse Skrevet 19. november 2011 #6155 Skrevet 19. november 2011 Hvis du tar en titt innom de siste 307 sidene, så skal du ikke se bort fra at du får en viss peiling på hva boka handler om Makan til skravling, skikkelig underholdende i mens jeg spiser frokost
Roadrunner Skrevet 19. november 2011 Forfatter #6156 Skrevet 19. november 2011 Var morsomt i går! KG-pærty! Men glad jeg kom i seng i høvelig tid... For da klokka passerte 07 i morges var håndverker'ne igang igjen *stønn* Ingenting er som mannfolk på verandaen tidlig en lørdag morgen Har heldigvis dekket til vinduene litt, så jeg får et snev av privatliv. Frokost unnagjort, snart på tide med en tur på treningssenteret kanskje? Orker ikke sitte hjemme i hele dag når de skal holde på utenfor her, så da blir det litt evakuering. Trening og julegaveshopping burde vel være overkommelig?
Sauen Shaun Skrevet 19. november 2011 #6157 Skrevet 19. november 2011 Snille, teite, tåkepratende, hoppende og kaklende. Må bli bra det! Det manglet bare dette i går kveld: BÆÆÆÆ!!! Makan til skravling, skikkelig underholdende i mens jeg spiser frokost Vi var heldige med frokostunderholdninga i dag ja. Var morsomt i går! KG-pærty! Men glad jeg kom i seng i høvelig tid... For da klokka passerte 07 i morges var håndverker'ne igang igjen *stønn* Ingenting er som mannfolk på verandaen tidlig en lørdag morgen Har heldigvis dekket til vinduene litt, så jeg får et snev av privatliv. Frokost unnagjort, snart på tide med en tur på treningssenteret kanskje? Orker ikke sitte hjemme i hele dag når de skal holde på utenfor her, så da blir det litt evakuering. Trening og julegaveshopping burde vel være overkommelig? Tydelig at dere hadde det moro i går kveld. Og det passet utmerket å få dette til frokost i dag. Du får kose deg med trening og shopping i dag.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2011 #6158 Skrevet 19. november 2011 God morgen, frøken Det ble et sånn spontant KG-party her i går, ja. Artig Godt vi kan glede flere også Ha en fin dag med trening og julegaveshopping
Roadrunner Skrevet 19. november 2011 Forfatter #6159 Skrevet 19. november 2011 Okei, bare så det er sagt: Bh'er fra Marlies Dekkers er en fantastisk forbannelse Forhandleren her i byen hadde tatt inn min størrelse i en enkel sort modell, og som den forrige (og første) Marlies Dekker bh'en min, så satt den som et skudd. Snakk om F A N T A S T I S K E bh'er!! Forbannelsen kommer inn når prisen blir nevnt... Men sånt snakker man jo ikke høyt om (og det var jo tross alt lønningsdag i går ), så da er det jo egentlig ikke noe problem. Og nå regner jeg med at jeg har bh'er for en stund (savner bare en treningsbh eller to, men får ta det litt over langs. Dessuten er sportsbh som sitter skikkelig nesten et enda mer håpløst prosjekt enn vanlig bh... *stønn* ). Ikke mye julegaver med andre ord (to bodyer til lille niese på tilbud), men super treningsøkt, kjempekoselig kafebesøk med venninne og litt vimsing i byen. Ikke dumt! resten av lørdagen!
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2011 #6160 Skrevet 20. november 2011 Det er fantastisk når man finner BH-er som passer perfekt. God morgen! Håper du får en flott søndag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå