Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var en rar brett.... :sjenert:

Kanskje noe feil med brettemaskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk, det er bare en "billigtiger".

Æ'kke sikkert batteria varer så lenge vettø! :sjenert:

Mobbing!!! :kjefte:

Duracelltiger!

Skrevet

Hva!? Og boka handler om...? Beklager, men om du ikke viser hva du selger ogeller boka handler om, lurer jeg og flere på om noen gidder å sjekke den ut..;) lyst på kaffe? ;)

Hvis du tar en titt innom de siste 307 sidene, så skal du ikke se bort fra at du får en viss peiling på hva boka handler om :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis du tar en titt innom de siste 307 sidene, så skal du ikke se bort fra at du får en viss peiling på hva boka handler om :nigo:

:skratte:

Skrevet

Huff, stakkars...

Kanskje ikke rette kvelden å stupe inn i boka og kommentere første innlegget? Ikke mye seriøse svar å få fra denne kanten er jeg redd, bare fnis og fjas (og kan ikke skylde på alkohol engang!)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kanskje det er et forsøk på å sjekke deg opp? *hjelpsom*

Skrevet

Kanskje det er et forsøk på å sjekke deg opp? *hjelpsom*

Ikke fornøyd med "nappet" hos Suzy altså?

Og så vidt jeg kan se, en kvinne?

Tja, man vet jo aldri :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Var det en dame? :flau:

Ikke rette kvelden å komme inn her og prøve å være seriøs, nei. :kaklehone:

Skrevet

Latterhikstene har roet seg litt i gjøkeredet, så kanskje på tide å henge opp :husarbeid: klesvasken?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ferdig?

Måtte ha en liten latterpause jeg, rett og slett :)

Skrevet

Jepp, klesvasken er unnagjort :nigo:

Skrevet

Kan jeg snart få lov til å legge meg nå? :sjenert:

Skrevet

Klart du kan. Sove godt :klem:

Tusen takk! :klemmer:

Tror jeg snart skal finne dyna, for etter latteren hadde lagt seg så merket jeg at jeg fremdeles er GANSKE trøtt ja... *gnir seg i øynene på 4-årings vis :fnise: *

Skrevet

:hoho::rulle:

Makan til skravling, skikkelig underholdende i mens jeg spiser frokost :ler:

Skrevet

:ler:

Var morsomt i går! KG-pærty! :duskedame:

Men glad jeg kom i seng i høvelig tid...

For da klokka passerte 07 i morges var håndverker'ne igang igjen *stønn* Ingenting er som mannfolk på verandaen tidlig en lørdag morgen :murvegg: Har heldigvis dekket til vinduene litt, så jeg får et snev av privatliv.

Frokost unnagjort, snart på tide med en tur på treningssenteret kanskje? Orker ikke sitte hjemme i hele dag når de skal holde på utenfor her, så da blir det litt evakuering. Trening og julegaveshopping burde vel være overkommelig? :klo:

:natti:

Skrevet

Snille, teite, tåkepratende, hoppende og kaklende. Må bli bra det! :jepp:

Det manglet bare dette i går kveld: BÆÆÆÆ!!!

:hoho::rulle:

Makan til skravling, skikkelig underholdende i mens jeg spiser frokost :ler:

Vi var heldige med frokostunderholdninga i dag ja. :skratte:

:ler:

Var morsomt i går! KG-pærty! :duskedame:

Men glad jeg kom i seng i høvelig tid...

For da klokka passerte 07 i morges var håndverker'ne igang igjen *stønn* Ingenting er som mannfolk på verandaen tidlig en lørdag morgen :murvegg: Har heldigvis dekket til vinduene litt, så jeg får et snev av privatliv.

Frokost unnagjort, snart på tide med en tur på treningssenteret kanskje? Orker ikke sitte hjemme i hele dag når de skal holde på utenfor her, så da blir det litt evakuering. Trening og julegaveshopping burde vel være overkommelig? :klo:

:natti:

Tydelig at dere hadde det moro i går kveld. Og det passet utmerket å få dette til frokost i dag. :hoho:

Du får kose deg med trening og shopping i dag. :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen, frøken :)

Det ble et sånn spontant KG-party her i går, ja. Artig :ler: Godt vi kan glede flere også ;)

Ha en fin dag med trening og julegaveshopping :klem:

Skrevet

Okei, bare så det er sagt:

Bh'er fra Marlies Dekkers er en fantastisk forbannelse :opplyser:

Forhandleren her i byen hadde tatt inn min størrelse i en enkel sort modell, og som den forrige (og første) Marlies Dekker bh'en min, så satt den som et skudd.

Snakk om F A N T A S T I S K E bh'er!!

Forbannelsen kommer inn når prisen blir nevnt... :sukk:

Men sånt snakker man jo ikke høyt om (og det var jo tross alt lønningsdag i går :nigo: ), så da er det jo egentlig ikke noe problem. Og nå regner jeg med at jeg har bh'er for en stund (savner bare en treningsbh eller to, men får ta det litt over langs. Dessuten er sportsbh som sitter skikkelig nesten et enda mer håpløst prosjekt enn vanlig bh... :murvegg: *stønn* ).

Ikke mye julegaver med andre ord (to bodyer til lille niese på tilbud), men super treningsøkt, kjempekoselig kafebesøk med venninne og litt vimsing i byen. Ikke dumt!

:veslejenta: resten av lørdagen!

Skrevet

Det er fantastisk når man finner BH-er som passer perfekt. :bolledeig:

God morgen! Håper du får en flott søndag. :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...