Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2011 #6061 Skrevet 16. november 2011 PL eller PT går for det samme, liksom? Jeg vil tippe at en time med PL hadde gitt helt annen input enn PT
Suzy Skrevet 16. november 2011 #6062 Skrevet 16. november 2011 PL eller PT går for det samme, liksom? Jeg vil tippe at en time med PL hadde gitt helt annen input enn PT Annen input ja!! Du får jammen sagt det
Roadrunner Skrevet 17. november 2011 Forfatter #6068 Skrevet 17. november 2011 God morgen! Smått støl, øm her og der, men ellers igang med torsdagen! Sovet litt dårlig i natt, men foreløpig ikke helt vrak, heldigvis. Trenger at skrotten fungerer! Sykt effektiv (oiii, er ikke "sykt" et skikkelig fjortisuttrykk når det er brukt i en sånn setting? ) PT-økt i går! Var så inn i granskauen sliten, og det etter bare ca 15 minutter effektiv trening. Helt rått! Tre øvelser, et gitt antall repetisjoner, kjør så mange serier du klarer innenfor 15 minutter. Pauser og tempo styrte jeg selv, men var jo et mål å klare så mye som mulig. Oooooo SHIT! Tungt! Var helt gåen etterpå, og dermed utgikk intervallene på tredemølle. Men tok en rusletur på mølla for å gå litt syre ut av beina, og fikk totalt en times treningsøkt med oppvarming og nedkjøring. Hjem til sofaen og en rolig kveld Fikk mye skryt av PT'en da, at jeg var flink til å gi 100% og virkelig kjøre på. Bra teknikk og bra tempo. Fornøyd! I dag satser jeg på spinning sammen med ei venninne, og i morra får vi se hva det blir. Men nå:
mocci Skrevet 17. november 2011 #6069 Skrevet 17. november 2011 PL eller PT går for det samme, liksom? Jeg vil tippe at en time med PL hadde gitt helt annen input enn PT Priceless!
Sauen Shaun Skrevet 17. november 2011 #6070 Skrevet 17. november 2011 God morgen Fuggel'n. Håper du får en fin dag.
Suzy Skrevet 17. november 2011 #6071 Skrevet 17. november 2011 (endret) God morgen! Deilig med ei skikkelig økt som virkelig tar da gitt - og jeg vedder på at du gir alt ja. Jeg syns liksom jeg ser det bestemte glimtet i øyet og at du gir full gass Deilig å være støl etter god innsats - og sikkert godt å varme det litt opp igjen med aktivitet i dag Lit varmt tror jeg er veldig greit nå - i dag var det kaldt her i byen Endret 17. november 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 17. november 2011 Forfatter #6072 Skrevet 17. november 2011 Lurer på hva det blir til middag i dag? Kanskje bare gjøre det enkelt og kjøpe litt grillkylling? Skal jo avsted på trening igjen ganske raskt, så trenger noe som ikke gulpes (ergo utgår fisk), tar superkort tid å lage (ergo utgår gjennomfrossede ting i fryseren) og som ikke ligger som en klump i magen. Tja, mat blir det vel uansett I morra skal jeg vikariere litt på en annen avdeling noen timer, og kjenner jeg i grunn gleder meg litt. Har vært der noen timer tidligere, og er veldig greit (godt å gjøre noe annet noen timer!). Tidligere har vi vært to som har tatt et tak, men i morra blir det nok meg alene for det meste. Artig Men først, gjøre meg ferdig for dagen, handle litt middag, spise og komme meg på spinning!
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6074 Skrevet 18. november 2011 (endret) God morgen! FREDAG! Lønning!! HELG!!! Endret 18. november 2011 av Roadrunner
Sauen Shaun Skrevet 18. november 2011 #6075 Skrevet 18. november 2011 God morgen Gjøken. Noe sier meg at du er veldig glad for at det er fredag... Og lønningsdag er det for flere av oss. Kjekt med lønningsdag den dagen julemessa åpner. Noe sier meg at jeg bør tenke før jeg shopper i dag...
mocci Skrevet 18. november 2011 #6076 Skrevet 18. november 2011 God mårran Bippe! høres ut som en superfredda!
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6077 Skrevet 18. november 2011 God morgen! FREDAG! Lønning!! HELG!!! Samme her! Jeg fikk også lønn i dag, men du verden så fort de pengene forsvinner ut igjen fra kontoen også Ha en strålende fredag, søta!
Roadrunner Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6078 Skrevet 18. november 2011 Samme her! Jeg fikk også lønn i dag, men du verden så fort de pengene forsvinner ut igjen fra kontoen også Ha en strålende fredag, søta! Sant det, pengene flyr! Men vi får halv skatt nå i stedet for desember (så har vi litt ekstra til julegavene den neste måneden), og det passet jo glimrende Klar for helg! Skal ha en rolig og koselig kveld i heimen i dag tenkte jeg, bare vaske litt tøy og slappe av. Blir godt! Ingen store planer for morgendagen heller, kanskje kjøpe et par julegaver? Søndagen får jeg kanskje besøk, og regner med at det da blir en tur i Dyreparken (har et par gratisbilletter som kun er gyldige ut året, så da deler jeg ut litt). Mer ?
Gjest Purple Haze Skrevet 18. november 2011 #6079 Skrevet 18. november 2011 Høres ut som en rolig og god helg det der Vi får halv skatt i desember, men jeg synes det er like greit om man får det i november. Da kan man begynne litt tidlig med julehandelen. Fordelen med halv skatt i desember på min jobb, er at vi får klesgodtgjørelse den måneden, og da slipper vi unna med halv skatt på den også
Suzy Skrevet 18. november 2011 #6080 Skrevet 18. november 2011 FREDAG! Lønning!! HELG!!! Åh så godt oppsummert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå