Roadrunner Skrevet 3. november 2011 Forfatter #5961 Skrevet 3. november 2011 15 km/t er bare latterlig fort flink! Jepp, latterlig fort er ordet... Imponerte meg selv i går da... Etter at PT-økta var over (halvtime), så gikk jeg tilbake til tredemølla for å gå litt. Meeeen, fant ut at jeg jo kunne prøve meg på litt roligere intervaller selv, så kjørte 5 intervaller med 8 km/t jogg + 5 km/t gange i annenhvert minutt. Totalt fem intervaller (10 min). Vi snakker ETTER PT-økta altså Ganske fornøyd om jeg får si det selv Mårnings forresten! I dag blir det 80 min spinnning, og litt pakking/forberedelser til helga. Hjem til mine foreldre til bursdagsfeiring og fullt familiekaos. Blir koselig med litt nevø/niese-tid igjen
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2011 #5962 Skrevet 3. november 2011 Den treningsøkta i går og 80 min spinning i dag. Jeg er mektig imponert. Familiehelg høres herlig ut. Og nieser og nevøer er vel verdt å bruke tid på.
Suzy Skrevet 3. november 2011 #5963 Skrevet 3. november 2011 Å fy flate for et treningsopplegg da! Jeg er imponert Tøft å ta kondisøkt etter en styrkeøkt - faktisk nesten umulig. Tøffa!! Høres ut som du har lagt lista sånn passe høyt i dag og Litt ?
Roadrunner Skrevet 3. november 2011 Forfatter #5964 Skrevet 3. november 2011 Var veldig fornøyd med totalen i går Og satser på en god spinningøkt i dag. Trengs, siden det blir kleint med trening i helga. Ingen supertung økt etter PT'en i går, men var godt å kjenne at jeg kunne pushe litt til, og at det faktisk var frivillig. Målet er at jeg etterhvert kan øke jogge-minuttene litt, og tilsvarende redusere gang-tiden. 8 km/t er jo ikke supertempo, men det går da fremover Kanskje jeg kan bli kvitt tredemølle-allergien også? er sjelden feil! (er det mulig å bli avhengig av virtuell koffein? )
Scorpina Skrevet 3. november 2011 #5965 Skrevet 3. november 2011 *oppdatert* - og legger igjen en hilsen og ønske om ei super helg!!
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2011 #5966 Skrevet 3. november 2011 Flinka! Ha en fin torsdagskveld, snaaaaart helg nå
mocci Skrevet 4. november 2011 #5967 Skrevet 4. november 2011 Heisann sveisann. Håper du får en fine helg med familiek(a)os.
Roadrunner Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5968 Skrevet 4. november 2011 Mårnings! Fredag!!! Var ikke særlig fornøyd da klokka ringte i morges... Sov godt, og ville absolutt ikke stå opp grytidlig. Meeeen, innimellom har man ikke noe valg. Har kommet meg på jobb, og skal være her tre timer til før det er møtetid og HELG Hadde forresten en ganske interessant bh-dag i går Kom hjem fra jobb og oppdaget plutselig at min vanlige bh (som jeg hadde under en ganske romslig collegegenser - heldigvis!) plutselig var delvis stroppeløs... Ene stroppen hadde røket i festet bak, og hang bare og slang nedover magen... Og den andre var i ferd med å ryke den også! Aner ikke når det har skjedd, kan ha skjedd rett før jeg oppdaget det, eller det kan ha skjedd i løpet av arbeidsdagen... Hadde jeg oppdaget det på jobb hadde jeg nok blitt smått stressa Men som nevnt, en romslig genser over gjorde susen - heldigvis! Dro meg etterhvert på trening, og kom godt i gang med spinninga. Men føler det er noe som ikke stemmer... Kikker ned i utringninga, og ser noe hvitt som ikke skal være der. Viser seg at spilen på sports-bh'en er på vei ut og opp Får kranglet den på plass igjen, men den viser stadige tendenser til Houdini-fakter. Til slutt rusler jeg en tur på do, drar ut spilen og kaster den, og fortsetter spinninga med en half'n half spile-bh To bh'er ødelagt i løpet av få timer... Noe sier meg at gårsdagen var en "Bad BRA day"... Noen som nevnte noe om nytt undertøy? *utvider sokkeprosjektet litt...* Ellers pakket og klar for helg!
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2011 #5969 Skrevet 4. november 2011 Kanskje Fuggel'n ønsker seg gavekort på undertøy til jul?
Daria Skrevet 4. november 2011 #5970 Skrevet 4. november 2011 Bad BRA-day Men du skal ikke føle deg for trygg med nytt undertøy heller -jeg var på russeball i ganske fancy omgivelser, midt under middagen oppdaget jeg at splien på min splitter nye BH var på vei opp i utringingen...
Roadrunner Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5971 Skrevet 4. november 2011 Drøy halvtime igjen, så er det tid for møte og HELG Bare sosialt kosemøte i dag, så det skal nok gå fort! Ubeskrivelig trøtt i dag, kunne sovnet på flekken...
Roadrunner Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5972 Skrevet 4. november 2011 Da gjenstår det bare å ønske: God helg!!!
Scorpina Skrevet 4. november 2011 #5973 Skrevet 4. november 2011 Humrer og ler godt av dine BH-eskapader Du kan trøste deg med at du er i godt selskap mht bh-spiler-på-ville-veier; har også opplevd at en spile er på vei oppover brystkassa - eller at en spile knekker!! Og så klart midt under brystet med det resultat ta det stikker no innåt granskauen. Har dratt ut spilen og dermed fått en sprett-pupp....og en nedfallsfrukt-pupp Ha en superfin helg - med og uten puppene på plass
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2011 #5974 Skrevet 4. november 2011 TGIF!! God helg, søte frøken
Roadrunner Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5977 Skrevet 7. november 2011 Mårnings! Takk for Suzy! Det trengs... Ikke heeelt vrak i dag, men regner med at det kommer, om ikke annet så i morra. Var helt kaputt på fredagen, men har ikke akkurat blitt så mye sløvings i helga. Full fart med familie, en duracell-nevø og bursdagsfeiring. Veldig koselig, og pittelitt slitsomt Ikke bare bare når man er vant til å ferdes mest i eget selskap Men veldig koselig! Kom meg tidlig i seng i går, og det har nok reddet litt av dagen i dag tror jeg. Treningstøyet ligger klart i bilen, og satser på en økt rett etter jobb i dag. Spinning i morra, PT på onsdag og spinning på torsdag. Bør bli bra uke det? Fredag blir det trolig ikke trening (har andre planer), men får se hva lørdagen og søndagen bringer. Hvis det blir skikkelig finvær i ettermiddag eller i morra ettermiddag, er det godt mulig det blir en liten skogstur i stedet for trening, for finvær er til for å nytes! Var SÅ godt å se litt i går! Så langt i dag er det tett tåke og ganske guffent, men er jo muligheter for at det skal lysne litt.
Roadrunner Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5978 Skrevet 7. november 2011 Kor e alle heltår hen? Frøkteli stille på KG i dag altså! Haaaaalllooooo! Jaja, kan jo lage litt liv selv da
Roadrunner Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5980 Skrevet 7. november 2011 Næh, tror kanskje jeg skal komme meg hjemover? Eller, ut herfra i det minste En kjapp tur på bh-jakt, og så en tur på trening tror jeg! Må bli bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå