Sauen Shaun Skrevet 1. november 2011 #5941 Skrevet 1. november 2011 I så fall må en eller annen riste ham så han skjønner at han trenger fin fugl og vil være sammen med henne. Ellers - drit i det og glem frustrasjonsskaperen God morgen RR! Supra har med andre ord en jobb hun må gjøre...
Suzy Skrevet 1. november 2011 #5942 Skrevet 1. november 2011 Supra har med andre ord en jobb hun må gjøre... På tide å vise litt Super-muskler Dette kan bli litt gøy
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2011 #5943 Skrevet 1. november 2011 Benker meg til med de andre og følger med på utviklingen her!
Roadrunner Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5945 Skrevet 1. november 2011 Dere er ikke sanne altså! PL er nok i stor grad arkivert (med mindre Supra utfører mirkaler), bare litt hyggelig å se/skravle med fyren når anledningen er der. Men ikke noe frustrasjonselement tror jeg Vært på seminar/konferanse i hele dag, og fikk etterhvert en smått slitsom hodepine. Så da ruslet jeg hjemover litt tidligere enn beregnet (og før all galskapen egentlig var ferdig ). Hjalp med litt frisk luft, og siden jeg allikevel var i byen, så kunne jeg jo vimse litt rundt... Kikket litt på undertøy, men fant ikke noe som var helt optimalt. Vimset innom en annen butikk (hvor jeg pleier å kikke etter jeans), og kom ut 700 kroner fattigere, men med en finfin jeans... Null-budsjettet LITT sprengt kan man si. På vei til bilen gikk jeg forbi Intersport, og MÅTTE jo bare vimse innom (ikke spør hvorfor - det bare ble slik). Meeeeen, der hadde de jo vinterjakker/parkas til nedsatt pris. Regnet ikke med at de ville passe (gjør jo aldri det), men prøvde da den største allkevel (viste seg å være str. 44). Men den var for stor!!! Fant en str mindre, og den satt som et skudd! Fuggel'n plutselig 1000 kroner fattigere, men veldig fornøyd med endelig å ha en skikkelig vinterjakke igjen (var kleint i fjor...). Det er visst dyrt å skulke seminar... Resten av ettermiddagen/kvelden har vært rolig. Ble med ei venninne på en liten kjøretur, ellers bare spist og passet sofaen. Lader opp til jobb og PT-økt i morra!
Supramundane Skrevet 1. november 2011 #5946 Skrevet 1. november 2011 Kanskje du skal flytte dagboken din til shoppingbøkene?
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5947 Skrevet 2. november 2011 Kanskje du skal flytte dagboken din til shoppingbøkene? om at Fuggel'n har boka på rett sted
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5948 Skrevet 2. november 2011 Mårnings! Midtuke, grått, vått og mildt. Nå som fuggel'n har fått seg nye tøfler og ny parkas/vinterjakke, så blir det vel DEN milde vinteren i år da... Ellers veldig klar for ny PT-økt i dag, har ladet godt opp denne gangen (ingen dobbel spinningtime på tirsdagen ) Satser på en god spinningøkt på torsdag, før det er HELG
Suzy Skrevet 2. november 2011 #5950 Skrevet 2. november 2011 God morgen fuglen! Yr i lufta og mørkt som i en sekk her også - men midt på uka og det bikker snart over mot helg. Det er ikke verst Jeans og skikkelig vinterjakke må man jo uansett ha, så se på det som en investering du Og jeg håper dette været her fortsetter til midt i desember - minst! Elsker lange snøfrie høster - med null snø, is og guff. Du får tidsnok brukt for den parkasen uti januar, tenker jeg. Full PT-rulle i dag da (h*n er frisk?)? Da blir det gansksperretorsdag og ikke t-dag
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5951 Skrevet 2. november 2011 Blir halv PT-økt i dag også, h*n er nok ikke helt på stell ennå (var jo blant annet innlagt ei ukes tid, så ting tar nok litt tid). Men etter forrige ukes halvtime å dømme, så er det ingen hvile selv om vi bare snakker 30 min Og uansett kjører jeg god oppvarming, samt litt nedkjøring etterpå, så blir nok en drøy time allikevel. Og det er heeelt greit om jeg ikke får brukt vinterjakka med det første. Vil gjerne ha det mildt og snøfritt frem til midten av desember jeg også. Selv om mørket og regnet kan gjøre meg småskrullete... *stønn*
Sauen Shaun Skrevet 2. november 2011 #5952 Skrevet 2. november 2011 Her er himmelen vakker og rød nå. Det kan gi håp om en flott dag. Og ny jeans og vinterjakke på samme dag er bra. Vinterjakke må nok jeg også ha snart. Fjorårets jakke gikk i søpla da vinteren var over. Så det eneste jeg har i skapet nå er dunjakka, og den blir fort litt i varmeste laget store deler av vinteren.
lilljan Skrevet 2. november 2011 #5953 Skrevet 2. november 2011 Jeg melder meg frivillig til å reise til PL- land (?) å riste vett i hanfuglen..... Dette går vel under kategorien " merkelig setning"
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5954 Skrevet 2. november 2011 Her er himmelen vakker og rød nå. Det kan gi håp om en flott dag. Og ny jeans og vinterjakke på samme dag er bra. Vinterjakke må nok jeg også ha snart. Fjorårets jakke gikk i søpla da vinteren var over. Så det eneste jeg har i skapet nå er dunjakka, og den blir fort litt i varmeste laget store deler av vinteren. Ny vinterjakke er ikke feil Ellers våt asfalt her, og skyer/tåke. Men ikke noe nedbør så langt i dag så vidt jeg vet (men veldig vått ute). Jeg melder meg frivillig til å reise til PL- land (?) å riste vett i hanfuglen..... Dette går vel under kategorien " merkelig setning" God tur! Ønsker deg hell og lykke på reisen
Suzy Skrevet 2. november 2011 #5955 Skrevet 2. november 2011 Jeg melder meg frivillig til å reise til PL- land (?) å riste vett i hanfuglen..... Dette går vel under kategorien " merkelig setning" Veldig merkelig Go ahead! Vi venter i spenning
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5956 Skrevet 2. november 2011 Øhhhh... Hvordan ble klokka plutselig 11? Har knapt vært på plassen min de siste par timene, plutselig var det lunsjtid! Jaja, ikke heldumt det da
Supramundane Skrevet 2. november 2011 #5957 Skrevet 2. november 2011 Så bra med treningsPT-opplegg! Men du, står han og brøler og sånn til deg? Sånn som de fancy PT'ene på tv gjør
Gjest Purple Haze Skrevet 2. november 2011 #5958 Skrevet 2. november 2011 Jeg kjøpte meg også den tjukke vinterparkasen, men enn så lenge henger den ubrukt i gangen. Typisk hvis vinteren blir så mild at jeg ikke får brukt for den. Kanskje man burde kjøpe seg en varmedress i mai, så blir sommeren sikkert knallvarm!
Roadrunner Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5959 Skrevet 2. november 2011 PT`en er ikke sånn prototypen på Bob eller Jillian, men hun (jepp, jeg valgte en kvinnelig PT) pusher kjempebra og får meg til å jobbe. Roper ikke høyt, men presser meg skikkelig! Hi-five, klapp på skuldra og oppmuntringer er viktig! Ja, og så prøver vi å bli litt venn med tredemølla innimellom. I dag ble det 6 små intervaller ( 15 km/t 2,5% stigning 6x10 sek med 50 sek pause mellom hver). Tungt! Men litt moro også da... Nå er det og Luksusfellen
Supramundane Skrevet 2. november 2011 #5960 Skrevet 2. november 2011 15 km/t er bare latterlig fort flink!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå