Supramundane Skrevet 30. oktober 2011 #5921 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg får si ha en fin søndag jeg, da.
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5922 Skrevet 30. oktober 2011 PH, Dyreparken er åpen hele året De fleste aktiviteter er stengt, men det er finfint turterreng, og mye dyr man kan se. Ikke dumt med årskort Takk for ønsker om både fin lørdag og søndag! Lørdagen inneholdt en Ikea-tur med foreldre, samt et lite kaffebesøk etterpå. De dro utpå ettermiddagen, og da var det middagstid, dusj og litt stell av fjøra før fuggel'n skulle i bursdagsfest. Et par hodepinetabletter fikk unna det meste av hodepinen, og det ble en veldig hyggelig kveld. God stemning, koselige mennesker og flott lokale. Ikke feil! Jeg hadde med meg bilen, så dro hjem når det begynte å dra seg til med trøtthet og litt godt fulle festdeltakere. Sovet godt i natt, men våknet nok litt tidlig. Blir litt redusert av sene kvelder (selv om min var alkoholfri), så har tatt det rolig i dag. Litt frisk luft blant tigre og ulv (hadde egentlig planer om en liten skogstur, men er skrekkelig vått ute etter regn, så da ble det litt mer dyriske omgivelser i stedet). Nå har jeg en plan om å vaske litt klær, og ellers bare nyte livet på sofaen tror jeg. Deilig med slækk søndag!
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5923 Skrevet 30. oktober 2011 - check Bakt brød - check (okei, bakemiks + vann + litt frø + gjær.. :plystre) Laget og spist middag - check - check
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2011 #5924 Skrevet 30. oktober 2011 Mer enn nok jobb på en litt redusert søndag, det der. Nyt kvelden!
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2011 #5925 Skrevet 30. oktober 2011 Holder deg med selskap resten av kvelden jeg. *slenger fram litt og til oss *
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5926 Skrevet 30. oktober 2011 Holder deg med selskap resten av kvelden jeg. *slenger fram litt og til oss *
Roadrunner Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #5927 Skrevet 30. oktober 2011 Pirates of the Caribbean 4 Stearinlys Fun Light Ullpledd
lilljan Skrevet 31. oktober 2011 #5928 Skrevet 31. oktober 2011 Det virket som den perfekte søndagen, eller? Ønsker deg en god mandag
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #5929 Skrevet 31. oktober 2011 God mandag morgen fuglen! Det der hørtes ut som en skikkelig digg søndag - slapp og god. Sånne er høyst nødvendige innimellom. Håper du er våken og klar på mandagen? Hvis ikke så serveres det litt her.
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5931 Skrevet 31. oktober 2011 Absolutt ingen dum søndag det der! Rolig start på dagen, et par timer frisk luft, litt husarbeidsalibi og sløve timer på sofaen. Deilig! Nå er mandagen igang, og vi er i ferd med å avrunde oktober. Gått unna! Ikke lenge siden jeg avrundet september synes jeg... Våken, og relativt oppegående! Seminar i morra, så da satser jeg på å sove en liten time ekstra tror jeg. Trengs! Treningstøyet ligger klart i bilen, satser på ei styrkeøkt etter jobb i dag. I morra er jeg litt usikker, men vurderer å skippe litt av det sosiale ved arrangementet for å stikke på trening istedet. Onsdag er det PT og torsdag har jeg trolig en spinning-date med ei venninne. Fredag bærer det hjemover til mine foreldre for å feire paps. Det var vel denne uka, sånn kjapt oppsummert anyone?
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2011 #5932 Skrevet 31. oktober 2011 Ja takk. Tar gjerne en jeg. Håper du får en fin dag.
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5933 Skrevet 31. oktober 2011 Lunsjen unnagjort, det går visst mot ettermiddag. Etter et LITE solglimt i går, er vi tilbake til grått, småvått og halvmørkt... Kan bli skrullete av mindre! *puster med magen - under 100 dager igjen - pust* En plan om laksemiddag (tror jeg, eller kylling? Eller?) i ettermiddag, med baconsurra asparges som tilbehør. Fått helt dilla på sånne asparges Goooode!!! Ja, og så kan det kanskje se ut til at det kan bli en liten tur til PL-land før nyttår, så da gjenstår det jo bare å se om man får sett snurten av "noen"... Skal nok besøke en annen avdeling i så fall, så har ikke de store forhåpningene Må nevnes at han nok har havnet langt bak i arkivet siden jeg ikke ser fyren lengre, men kan jo børste støvet av galskapen om jeg skal i de retninger... Mett, og akutt trøtt....
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #5934 Skrevet 31. oktober 2011 Man innser at man har vært litt mye på KG, når man bruker :-kommandoene for icons i epost, msn, blogg ++
Daria Skrevet 31. oktober 2011 #5935 Skrevet 31. oktober 2011 Det har aaaldri skjedd meg... ...sa hun som stadig leter etter "liker"-knapp på mail og twitter.... 1
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #5936 Skrevet 31. oktober 2011 Her stråler sola skikkelig i dag - rett og slett oppløftende og deilig Skulle jo ikke tro det er så godt som november med slikt vær. PL bør kanskje ligge litt bak i arkivet når det aldri blir noe fart i sakene? Er jo oppskrift på frustrasjon det der
Gjest Purple Haze Skrevet 31. oktober 2011 #5937 Skrevet 31. oktober 2011 Full rulle-uke for deg, skjønner jeg. Du er veldig flink med trening, altså! Og enig med Suzy angående PL, ikke lag deg unødig frustrasjon
Supramundane Skrevet 1. november 2011 #5939 Skrevet 1. november 2011 Jeg syns han skal graves frem og støvsuges! 1
Suzy Skrevet 1. november 2011 #5940 Skrevet 1. november 2011 Jeg syns han skal graves frem og støvsuges! I så fall må en eller annen riste ham så han skjønner at han trenger fin fugl og vil være sammen med henne. Ellers - drit i det og glem frustrasjonsskaperen God morgen RR!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå