Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #6001 Skrevet 9. november 2011 God morgen Midt i uka allerede, og en kan begynne å rette blikket mot helg. Håper forkjølelsen går fort over, og at du får en fin dag
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6002 Skrevet 9. november 2011 Smått litt effektiv så langt i dag synes jeg, fått unna litt av hvert. Godt! Mister jo i prinsippet en arbeidsdag i morra, siden jeg skal på farta. Så da er det godt for alt som er gjort! Plutselig er det jo fredag... I grunn ganske stille på kontoret i dag, tror mange er på reise eller møte/kurs. Kanskje derfor jeg klarer å være såpass effektiv? Lite forstyrrelser
Daria Skrevet 9. november 2011 #6003 Skrevet 9. november 2011 Roadrunner er en slags gjøk, og den heter også jordgjøk. Noen indianerstammer trodde tidligere at den også beskyttet mot onde ånder. ...står det i 1001 utolige fakta. Tenkte du gjerne ville vite
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6005 Skrevet 9. november 2011 Roadrunner er en slags gjøk, og den heter også jordgjøk. Noen indianerstammer trodde tidligere at den også beskyttet mot onde ånder. ...står det i 1001 utolige fakta. Tenkte du gjerne ville vite Kookooo!!! Dessuten tror jeg siste setningen stemmer <--- skremmer bort onde ånder...
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #6007 Skrevet 9. november 2011 Jordgjøk, faktisk Jeg er en lilla tåke, og det er vel ikke så mye bedre, så jeg bør kanskje ikke le så høyt...
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2011 #6008 Skrevet 9. november 2011 Så Fuggel'n er altså en gjøk... KO-KO...
Suzy Skrevet 10. november 2011 #6009 Skrevet 10. november 2011 God morgen jordgjøk Åssen er det med den damen på en torsdag? Er det t-dag eller bra-dag? Setter frem litt anyway.
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2011 #6010 Skrevet 10. november 2011 Gjøken er vel ute og flyr i dag...
Supramundane Skrevet 10. november 2011 #6011 Skrevet 10. november 2011 Så flink du er på intervaller! Det eneste jeg tenkte på er at 2min er litt lite oppvarming? Jeg bruker å ha minst 5, og merker forskjell på det altså. Tøyer du ut litt forsiktig før også? Fysioen min påstår at det er viktig. Og etterpå selvsagt
Roadrunner Skrevet 10. november 2011 Forfatter #6012 Skrevet 10. november 2011 Home sweet home! Takk fir innspill, Supra! Normalt er det lengre oppvarming, men på mandag var gjøken litt utålmodig.. Ellers kan jeg meddele at fuggel'n vurderer å gå i hi frem til våren (går normalt gjøken i hi? Burde den ikke det?). I går var det en DUST som rygget på bilen min (jeg satt inni og bannet), men det ser heldigvis ut til å ha gått bra... Tror jeg. Så klarer jeg å skrape andre sida av bilen på en plankestabel i dag. Ser heldigvis ut til å ha gått overraskende bra det også, men skal høre med en bilkyndig bekjent om han kan ta en sjekk. Men fader heller altså!!! Legg til litt varierende mengde hormoner så kan vi vel være enige om at det siste døgnet kunne vært bedre. TAKK for at det er fredag imorra!!!!! Ellers fin jobbreise, effektiv og nyttig. Et par små glimt av PL, men ikke så mye å skryte av. Nå skal jeg vanne blomster og forberede gjøkehiet...
Sauen Shaun Skrevet 10. november 2011 #6013 Skrevet 10. november 2011 Hormonell gjøk med to biluhell på et døgn høres slett ikke bra ut.
vimse Skrevet 10. november 2011 #6014 Skrevet 10. november 2011 Hormonell gjøk med to biluhell på et døgn høres slett ikke bra ut. Beklager, men... Og en stoooooooooooooooooor giga på slutten!!
Roadrunner Skrevet 11. november 2011 Forfatter #6015 Skrevet 11. november 2011 Hormonell gjøk med to biluhell på et døgn høres slett ikke bra ut. Det har ikke vært spesielt bra nei... Noe skikkelig herk! Og så sliter fuggel'n liksom litt med å si at gjort er gjort - bare glem det. For tankene kverner rundt i toppen allikevel Meeeen, sånt skjer. Får se om jeg rekker å snakke med bilkyndig bekjent i dag, eller om det blir til uka. Litt oppgitt over dustete bilting kjenner jeg Men takk for god Beklager, men... Og en stoooooooooooooooooor giga på slutten!! Ler du? Okei, litt jeg også... Kan jo ikke annet enn å se galgenhumoren i det hele. Men fytti så surt altså! Bare hatt bilen et halvt år... Giga gjorde godt! Tusen takk!
mocci Skrevet 11. november 2011 #6016 Skrevet 11. november 2011 Uffa, er ikke noe særlig når det skjer ting med bilen.
Roadrunner Skrevet 11. november 2011 Forfatter #6017 Skrevet 11. november 2011 Uffa, er ikke noe særlig når det skjer ting med bilen. Nei... Spesielt ikke når det bare er dustete ting... Men men, er nå i alle fall helg!
Sauen Shaun Skrevet 11. november 2011 #6018 Skrevet 11. november 2011 Det er fredag ja. Og en spesiell fredag som jeg har ventet lenge på. Håper du får en fin dag - uten dumme hormoner og biluhell.
Scorpina Skrevet 11. november 2011 #6019 Skrevet 11. november 2011 En dytt i bilen - det være seg gjort av gjøker og andre idioter - kan koste dyrt! Ei venninne av meg ble "dytta" av bilen bak, noe som resulterte at hun igjen dytta til bilen foran....et voila; skade for 60.000,-!!! Hvordan det er teknisk mulig skjønner jeg ikke, men hennes bil fikk iallefall store skader på fronten. (Jeg spurte litt galgenhumoristisk om bilen hennes var laga av lego...hun flirte, og "freste" litt tilbake ) Håper du får en fin helg - tross hormoner og andre dikkedarier
Roadrunner Skrevet 11. november 2011 Forfatter #6020 Skrevet 11. november 2011 Gjøken trodde hun hadde husket riktig bilnr på bilen som traff meg på onsdag, meeeen har visst vært litt fortumlet. Ringte eieren, og det ser nok ikke ut til å stemme. Argh! Da utgår i alle fall den saken, og jeg står igjen med evt egen forsikring dersom noe må gjøres. Heldigvis har bilkyndig bekjent sagt at han kan fikse på skaden etter plankestabelen, så da hjelper det jo... Så får jeg vurdere hva jeg gjør med resten. Trenger jeg si at fuggel'n er litt oppgitt? Lurer på om det går ann å få sånne gummigreier som er på radiobiler, til min bil? Sånn at det blir mer bumpe-bil Kanskje på tide med vinterdekk i helga?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå