Daria Skrevet 15. november 2011 #6042 Skrevet 15. november 2011 Sjokkis er sjokkis - og ikke noe man trenger på en tirsdag Hysj på deg Dessuten har Vimse rett -det har da ingenting med "trenge" å gjøre...
Roadrunner Skrevet 15. november 2011 Forfatter #6043 Skrevet 15. november 2011 Sjokkis er sjokkis - og ikke noe man trenger på en tirsdag
Roadrunner Skrevet 15. november 2011 Forfatter #6044 Skrevet 15. november 2011 Lurer på om Suzy innser at hun er nedstemt? Det hender at man trenger Bocca på en tirsdag... Og til mitt forsvar kan det sies at det vel er andre gangen på ørten år at jeg har kjøpt sjokolade i kantina.. Og det blir lenge til neste gang!!
vimse Skrevet 15. november 2011 #6045 Skrevet 15. november 2011 Jeg er så glad vi ikke har kantine på jobb...
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2011 #6046 Skrevet 15. november 2011 Kantine på jobb hadde vært katastrofalt for både livlinjen og lommeboka mi
Daria Skrevet 15. november 2011 #6047 Skrevet 15. november 2011 Vi har kantine -men skolekantinene i fylket får ikke selge brus, sjokolade og andre sukkervarer(selv om is ser ut til å være et smutthull). Jeg har forbannet det vedtaket en gang iblandt...
Skravla Skrevet 15. november 2011 #6048 Skrevet 15. november 2011 Har kantine, men ikke sjokoladesalg der..... Men har Rema1000 i første etasje da... Spiste brownie til tekoppen på strikkekvelden i dag.
Roadrunner Skrevet 15. november 2011 Forfatter #6049 Skrevet 15. november 2011 Deilig middag på restaurant, men ingen dessert og ingen snoping. Godt fornøyd med det, da ble det ikke katastrofalt i dag allikevel Kjempekoselig kjas med bestisen, skikkelig kvalitetstid!!
Roadrunner Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6050 Skrevet 16. november 2011 Mårnings! Måtte slumre litt med vekkerklokka i dag, orket rett og slett ikke tanken på å forlate dyna brått og brutalt... Men har nå endelig kommet meg opp og avsted, og er vel installert på jobb. Litt trøtt, men ellers ved godt mot Kjempekoselig kveld i går, masse kjasing og deilig middag. Pepperbiff er slett ikke dumt! Våknet forresten til små blå grader i morges, og frost i veikanten. Vinteren på vei?
Suzy Skrevet 16. november 2011 #6051 Skrevet 16. november 2011 Lurer på om Suzy innser at hun er nedstemt? Det hender at man trenger Bocca på en tirsdag... Og til mitt forsvar kan det sies at det vel er andre gangen på ørten år at jeg har kjøpt sjokolade i kantina.. Og det blir lenge til neste gang!! Jeg er tydeligvis alene Det er da ikke noe galt i å unne seg en sjokkis i ny og ne heller, men jeg er ikke noe sjokolademenneske og står like greit over egentlig. Hørtes koselig ut med venninne-treff og så flink og stå over desserten da gitt! Det er vanskelig det Litt varm for å holde hodet oppe?
mocci Skrevet 16. november 2011 #6052 Skrevet 16. november 2011 Klart man trenger sjokkis HVER dag! *avhengig* Den daglige dosen pleier å bestå av en center rull og i disse tider marsipan brød. Men jeg ser dessverre ikke noe til livlinjeøkning.. *stankelbein*
Roadrunner Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6053 Skrevet 16. november 2011 (endret) Klart man trenger sjokkis HVER dag! *avhengig* Den daglige dosen pleier å bestå av en center rull og i disse tider marsipan brød. Men jeg ser dessverre ikke noe til livlinjeøkning.. *stankelbein* *stjeler litt av forbrenningen til mocci, og hiver samtidig over 15 kg til fritt fordeling på skrotten* Men altså... Plutselig kommer PL i dag Nå som samfunnet endelig hadde kommet inn i en tralt, så skal han plutselig dukke opp igjen... Hmpf! Jaja, jeg tar det i grunn ganske rolig, og gjør ikke det helt store ut av det (meeeeen, blir jo noe å hvile blikket på i dag da ) Hvis han kommer utenfor et møterom i løpet av dagen... Forøvrig er det fint mulig å spise sjokolade alle dager som slutter med -dag i navnet... Endret 16. november 2011 av Roadrunner
Suzy Skrevet 16. november 2011 #6054 Skrevet 16. november 2011 Åj!!! Dukker han opp ut av det blå nå? Ja, ja - det er vel bare å nyte utsikten, rett og slett
Roadrunner Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6055 Skrevet 16. november 2011 Åj!!! Dukker han opp ut av det blå nå? Ja, ja - det er vel bare å nyte utsikten, rett og slett En kollega nevnte det i forbifarten, at PL og en til kom hit i dag. Gjøken forsøkte å holde igjen et lite jublende Koko og satte opp sitt mest uvitende og minst nysgjerrige blikk. "Javel, så PL kommer? Er vel en stund siden..."
Suzy Skrevet 16. november 2011 #6056 Skrevet 16. november 2011 En kollega nevnte det i forbifarten, at PL og en til kom hit i dag. Gjøken forsøkte å holde igjen et lite jublende Koko og satte opp sitt mest uvitende og minst nysgjerrige blikk. "Javel, så PL kommer? Er vel en stund siden..." *nynner* "Can't read my, can't read my, no you can't read my pokerface"
Roadrunner Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6057 Skrevet 16. november 2011 *setter opp sitt mest uskyldige og bedårende blikk...*
Daria Skrevet 16. november 2011 #6058 Skrevet 16. november 2011 Forøvrig er det fint mulig å spise sjokolade alle dager som slutter med -dag i navnet...
Roadrunner Skrevet 16. november 2011 Forfatter #6059 Skrevet 16. november 2011 Lurer på om noen er smått feilinformert? Ikke sett noe til PL her gitt, kun reisefølget.. Jaja, tar det ikke så tungt, shit happens. Får heller lade opp til en solid PT-økt i ettermiddag
Suzy Skrevet 16. november 2011 #6060 Skrevet 16. november 2011 Lurer på om noen er smått feilinformert? Ikke sett noe til PL her gitt, kun reisefølget.. Jaja, tar det ikke så tungt, shit happens. Får heller lade opp til en solid PT-økt i ettermiddag Det blir sikkert fint det og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå