Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kaffekopp: God morgen. Håper du får ordnet den bilen, uten at lommeboka blir anorektisk. :kose:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo:

Mårnings!

Nok en helg unnagjort.

Fredagen var veldig koselig, med venninnebesøk og show. Lørdagen startet rolig før jeg dro hjem en liten tur til mine foreldre. På tide med vinterdekk på bilen :jepp: Paps og jeg byttet dekk på 3 biler i løpet av ca halvannen time, før det ble litt kjasing inne med mams. Jeg dro hjemover igjen utpå ettermiddagen, og hadde en rolig kveld i heimen. Deilig! Søndagen var litt usikker (mulig planer, men de utgikk), så da tok jeg en tur ut i finværet og fikk litt frisk luft. Deilig! Ellers en dag preget av endel magesmerter (noe "besøk" på gang ser det ut til), så ble mye :veslejenta: og hekling. Ikke feil det da :nigo:

I dag satser jeg på en treningsøkt, i morra får jeg bestis-besøk, onsdag er det PT og torsdag satser jeg på spinning. Tror jeg. Og det var den uka :ler:

:kaffekopp: er servert!

Skrevet

God morgen RR!

Bra ukeplan det der vel? :ler:

Må bare si jeg er litt misunnelig på den PT'n din fortsatt altså. Det høres så bra ut.

Deilig med fredelig helg. Lurer på om vinterdekkene snart bør på bilen min også, men det er så deilig å utsette det. Jeg har piggdekk og det er noe dritt i Oslo (oblater og slikt), så så lenge jeg klarer meg før jeg setter dem på jo bedre er det.

Litt :kaffekopp: på morran?

Skrevet

Piggdekk her også :sukk:

Hadde piggfrie på forrige bilen, passet meg glimrende. Men fulgte piggdekk med denne bilen, og da ble det slik. Siden dekkene står hos paps fant jeg ut at det var best å få tatt det nå (er meldt fare for nattefrost og slikt denne uka). Og slipper jo oblater og slikt her :nigo:

PT er gull! :jepp:

Ikke vært 100% optimalt siden hun ikke har vært i toppform, men hun strekker seg langt for å yte så mye som mulig, og jeg får virkelig kjørt meg allikevel. Gjør godt! :jepp:

:kaffekopp: er sjelden feil

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Piggdekk og sånt slipper jeg heldigvis å tenke på. Det har sine fordeler å kjøre kollektivt. :jepp:

Håper du får en fin dag. :klem:

Skrevet

Dagen er fin så langt :jepp:

Fått gjort litt, skravlet litt, og snart er det lunsj. Ikke det verste det :nigo:

:sol: ute og kjenner det kanskje frister med en liten rusletur i ettermiddag i stedet for trening. Kanskje. Får se når jeg evt er hjemme og når jeg evt kommer meg avsted. Blir jo så skrekkelig tidlig mørkt :sukk:

:trene:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Sol her i dag også, men jeg rakk ikke ut før det ble mørkt i dag, så da kan jeg bare kose sofa i kveld :ler:

Her kjører jeg piggfritt for første gang, så det blir spennende å se hva jeg synes om det. Her er det jo så lite snø og is at pigger virker bortkastet, men jeg tenkte kjøre over fjellet i jula, så det blir spennende.

God bedring med magen :klem:

Skrevet

:veslejenta:

Burde vært på trening... :sukk:

Men har i stedet inntatt sofaen og joggebuksa. Ikke helt i slag, og fant ut at jeg hadde det best her. Magen er til og fra smertemessig, men i tillegg flyr jeg litt til og fra toalettet, samt har litt hodepine. Da ble ikke avgjørelsen så veldig vanskelig. Jaja, så mye for den solide treningsuka... :sukk: Ubeskrivelig sjokoladesugen er jeg også :sjokolade: Hmpf!

Gleder meg til jentekjas med bestisen i morra da! :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Like greit å lytte til kroppen og ta det med ro da. Håper formen stiger kjapt! :klem:

Skrevet

Klok avgjørelse - kroppen har alltid rett :jepp:

Skrevet

:kaffekopp: God morgen!

Var nok ikke så dumt med en rolig kveld i heimen i går. Hadde en tanke om at jeg kanskje skulle få gjort noe da, meeeen det utgikk :plystre: Slækket på sofaen i stedet, med hekletøy og en neve nøtter. Kan jo kanskje skylde på at jeg lager et par julegaver med heklenåla? :klo: Så blir det LITT effektivt? :fnise:

I dag er det klart for venninnekveld med bestisen og jeg gleder meg stort. Lenge siden vi har kjaset, og tror det trengs nå!

Men først noen timers arbeid som må gjøres!

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Godt å se at du lytter til kroppen. Og det er da helt greit å utsette husarbeidet når du bruker tiden til å lage julegaver istedet. :nissekonekyss:

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Godt å se at du lytter til kroppen. Og det er da helt greit å utsette husarbeidet når du bruker tiden til å lage julegaver istedet. :nissekonekyss:

Jepp, var det jeg også tenkte! :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Tydelig at du trengte en rolig kveld. En må da ikke være effektiv hele tiden heller :)

Kos deg med bestisen i dag. Sånne stunder er gull verdt :)

Ha en fin tirsdag :klem:

Skrevet

God formiddag fuglefrøken!

Høres helt perfekt ut med en kveld med bestisen - sånt er rett og slett uvurderlig og viktig å bruke tid på. Vennene er alltid der og det er de man deler de aller beste stundene med.

Og jeg tror man skal være litt forsiktig med seg selv når man er rett oppunder tantebesøk og i full hormonstorm. Da er kroppen følsom og skal behandles pent.

Skrevet

Jeg kjører også piggdekk, men jeg har valgt det selv. På mine kanter er det sjeldent snø men desto mer glatte veier pga regn som går over til frost, samt herlig slaps. ;) Da er det ikke noe annet enn pigger som duger. ;) Jeg føler meg iallefall mye tryggere samt at jeg kommer meg opp bakken hjemme i motsetning til mannen som kjører piggfritt. ;)

Godt med slækkedag i sofaen, det er en nødvendighet faktisk enkelte dager i mnd! :) Håper du får det kos med bestisskravling. :)

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Tydelig at du trengte en rolig kveld. En må da ikke være effektiv hele tiden heller :)

Kos deg med bestisen i dag. Sånne stunder er gull verdt :)

Ha en fin tirsdag :klem:

Sånne stunder er gull verdt ja!

Tirsdagen er slett ikke verst, selv om jeg synes klokka går skrekkelig sakte... Noen dager er vel bare sånn :jepp:

God formiddag fuglefrøken!

Høres helt perfekt ut med en kveld med bestisen - sånt er rett og slett uvurderlig og viktig å bruke tid på. Vennene er alltid der og det er de man deler de aller beste stundene med.

Og jeg tror man skal være litt forsiktig med seg selv når man er rett oppunder tantebesøk og i full hormonstorm. Da er kroppen følsom og skal behandles pent.

Prøver å være snill med skrotten disse dagene ja, virker som om det trengs. Tanta har ankommet, og magen krøller så godt den bare kan. Herlig :ironi:

Meeen, da passer det i grunn ekstra godt med middag ute og masse bestisskravling :jepp: Gleder meg! (kanskje derfor klokka går litt sent i dag? :klo: )

Jeg kjører også piggdekk, men jeg har valgt det selv. På mine kanter er det sjeldent snø men desto mer glatte veier pga regn som går over til frost, samt herlig slaps. ;) Da er det ikke noe annet enn pigger som duger. ;) Jeg føler meg iallefall mye tryggere samt at jeg kommer meg opp bakken hjemme i motsetning til mannen som kjører piggfritt. ;)

Godt med slækkedag i sofaen, det er en nødvendighet faktisk enkelte dager i mnd! :) Håper du får det kos med bestisskravling. :)

Piggdekk fungerer bra her også, men synes liksom det er litt unødvendig siden det stort sett er saltede veier og bar asfalt. Kjørte piggfritt et par sesonger med gamlebilen, og det gikk veldig greit. Sleit litt i en bakke hos en kollega, men ellers ingen problemer. Bakken hos mine foreldre gikk fint :) Tok det litt ekstra forsiktig på piggfritt i starten, før jeg var kjent med hvordan bilen og dekkene oppførte seg mot underlaget. Og oppdaget vel kanskje at piggene fort gir en falsk trygghet (og at dårlige piggdekk er en dårlig kombinasjon på vinterveier). Meeen, tilbake på pigg nå, og klager ikke. Blir nok piggfritt når jeg engang skal bytte igjen, men foreløpig skal jeg kjøre piggdekkene ut levetida :jepp: Det viktigste er jo at man føler seg trygg og kjører etter forholdene. Og er overbevist om at enkelte virkelig trenger piggdekk mer enn andre! Er forskjell på forholdene rundtom... Sånn, det var dagens pigg-innlegg :fnise:

Skrevet

Ville bare opplyse om at jeg IKKE har falt for fristelsen til å kjøpe en Bocca i kantina :opplyser:

:sjenert:

:flau:

Jeg er heller ikke småkvalm etter å ha trøkket innpå "forbudt" sjokolade...

Og jeg trenger absolutt IKKE overskriften: "Derfor går vekten opp" slengt i ansiktet fra "magasinet" på KG :opplyser:

Skrevet

Men Bocca er jo mørk sjokolade -den er praktisk talt sunn :jepp: Stappfull av antioksidanter og annet snadder.

Skrevet

Men Bocca er jo mørk sjokolade -den er praktisk talt sunn :jepp: Stappfull av antioksidanter og annet snadder.

Sjokkis er sjokkis - og ikke noe man trenger på en tirsdag :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...