Roadrunner Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5983 Skrevet 7. november 2011 300 sider!!! Feiret med treningsøkt og 2 nye bh'er
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2011 #5984 Skrevet 7. november 2011 Gratulerer med 300 sider! Og jeg var først på side 300, men tenkte ikke over det en gang
mocci Skrevet 8. november 2011 #5985 Skrevet 8. november 2011 YaY!! En 300siders pageturner!! :hoppe:
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5986 Skrevet 8. november 2011 Mårnings! T-dag... Trøtt og trasig... Var oppe en kjapp tur på toalettet i 3-tiden i natt, og følte meg mer våken da enn nå Jaja, det går seg til! Magen krøllet seg litt på treninga i går, og jeg ble sittende på skåla ei god stund... LITT kjipt når man fremdeles er på treningssenteret... Men jeg kom meg da hjemover, og resten av kvelden gikk greit. Men i morges var det på'n igjen. Urgh! Vil ikke ha sånt tull! Ellers godt fornøyd med treningsøkten igår, selv om den ikke ble steinhard. Først ca 23 min på tredemølle med intervaller (2 min gange til opppvarming og 2 min gange etterpå): 1: 1 min jogg 8km/t 1 min gange 5,5km/t 2: 1 min 5 sek jogg 55 sek gange 3: 1 min 10 sek jogg 50 sek gange 4-7: 1 min 15 sek jogg 45 sek gange 8: 1 min 10 sek jogg 50 sek gange 9: 1 min 5 sek jogg 55 sek gange 10: 1 min jogg 1 min gange Godt fornøyd! (tar gjerne i mot andre forslag til hvordan jeg kan bli litt bedre venn med tredemølla uten at knær og rygg protesterer så veldig... Greit med litt variasjonsmuligheter!) Etterpå ble det litt styrke på mage, før jeg tok drøye kvarteret på ellipsemaskin. Snau time totalt (da sa magen i fra at det var nok...), men absolutt bedre enn ingenting. Satser på spinning i dag (hvis magen vil), og PT-økt i morra. Klar for ei god treningsuke! er servert!
Sauen Shaun Skrevet 8. november 2011 #5987 Skrevet 8. november 2011 Tar to :kaffekopp: jeg Og registrerer at det er 300-siders fest. Gratulerer *altfor trøtt til å danse*
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5988 Skrevet 8. november 2011 *setter intravenøst på Sauen, og håper ulldotten våkner litt etterhvert*
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #5989 Skrevet 8. november 2011 God morgen Håper magen vet å skikke seg kjapt, sånn er bare slitsomt! Det går en del magegreier på jobb, så jeg krysser fingre for å slippe unna. for topp treningsuke! Ha en fin dag
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5990 Skrevet 8. november 2011 Magen er litt i ustabilt humør kjenner jeg... Stort sett går det bra, men vet liksom ikke helt Men satser på at det går seg til! Vil jo gjerne på spinning i dag (får bare ikke bestemt meg for om det blir utholdenhet eller intervall )
Suzy Skrevet 8. november 2011 #5991 Skrevet 8. november 2011 God morgen! Innom med bassiluskene mine men skal ikke puste på deg altså. Lover! Hmmm.. mage i ulage høres ikke så bra ut. Håper det går seg til. Blåbær, eller det jeg sverger til ingefær er bra for magen altså. Eller ei skje med karve (ikke tygge, men svelge det ned). Fin økt i går - jeg har ikke noen bedre ideer til intervallene. Det er jo begrensa hvor langt du kan og bør løpe med beina dine også, men jeg har forsøkt meg på to minuttintervaller - ligget på ca 8 første minutt - 9 neste 30 sek og 11 eller 12 de siste 30 - også gått saaakte (4 eller 5) i ett minutt før samme smala igjen. Fire - fem sånne kjenner du altså!
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5992 Skrevet 8. november 2011 God morgen! Innom med bassiluskene mine men skal ikke puste på deg altså. Lover! Hmmm.. mage i ulage høres ikke så bra ut. Håper det går seg til. Blåbær, eller det jeg sverger til ingefær er bra for magen altså. Eller ei skje med karve (ikke tygge, men svelge det ned). Fin økt i går - jeg har ikke noen bedre ideer til intervallene. Det er jo begrensa hvor langt du kan og bør løpe med beina dine også, men jeg har forsøkt meg på to minuttintervaller - ligget på ca 8 første minutt - 9 neste 30 sek og 11 eller 12 de siste 30 - også gått saaakte (4 eller 5) i ett minutt før samme smala igjen. Fire - fem sånne kjenner du altså! Takk for intervalltips! En annerledes måte å gjøre det på ser jeg, og er jo kjekt med variasjon! Skal nok testes etterhvert! Ryggen pleier å merke det etter langvarig jogging, men med intervaller kan jeg få en gradvis tilnærming. Og med litt hurtige intervaller innimellom (PT'en kjører 10-15 sek intervaller med 14-15 km/t og 2,5% stigning av og til) så er det kanskje håp om at tredemølla og jeg kan bli venner etterhvert. Og kanskje jenta får lyst til å småjogge litt neste sommer (det umulige bør vel være mulig...). Vi får se! Ingen krise om joggingen ikke går, har jo fått beskjed av legen om at det ikke er anbefalt med min rygg. Men så lenge jeg klarer meg uten forverring og ekstra smerter, så gir jeg det et forsøk Lunsjen inntatt, og jeg venter spent på reaksjonen fra magen. Kjenner tegn til behov for ny tur på toalettet, så er vel bare å stålsette seg tenker jeg. Litt smerter innimellom, men ellers greit. Satser på spinning i dag, og tror det blir intervall. Da rekker jeg hjem først, og får i meg litt middag Tåka er i ferd med å lette, og det er hint av !!!
Sauen Shaun Skrevet 8. november 2011 #5993 Skrevet 8. november 2011 *setter intravenøst på Sauen, og håper ulldotten våkner litt etterhvert* Takk, det hjalp. Håper magen din oppfører seg pent nå.
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5994 Skrevet 8. november 2011 Magen ser ut til å stabilisere seg Og jeg har bestemt meg for spinning-intervall i dag. Treninga på torsdag utgår, så da er det vel best å kjøre på litt i dag tenker jeg Snart hjemover!
vimse Skrevet 8. november 2011 #5995 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes du skal være forsiktig med jogging på tredemølle med dårlig rygg, du skal ha den i mange år til <-på avstand!!
Chica Skrevet 8. november 2011 #5996 Skrevet 8. november 2011 15km/t???? Er du sånn tøffing som hopper av mølla mellom intervallene? Holder med intervall på 8-10km/t for min del, og selv da holder jeg ikke lenge... Men tenk så fantastisk det hadde vært å likt å løpe! Hadde vel trøbbel med bloggkommenteringen min mener jeg å huske, men tenkte jeg skulle snike meg til å lete opp samme vinterjakke som deg, men jeg hadde også litt seminarshopping forrige uke og fikset meg en annen vinterjakke. (Fikk handlet vinterjakke og støvletter på ca 15 min i en pause på seminar )
Roadrunner Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5997 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes du skal være forsiktig med jogging på tredemølle med dårlig rygg, du skal ha den i mange år til <-på avstand!! Tar det veldig forsiktig med joggingen, og kjenner etter på ryggen hele tida. Men foreløpig har det gått greit med jogging ca 1 minutt av gangen. Tenkte kanskje jeg kunne forsøke med en veldig forsiktig start... Men vil gjerne ha ryggen ca 60 år til ja tilbake! 15km/t???? Er du sånn tøffing som hopper av mølla mellom intervallene? Holder med intervall på 8-10km/t for min del, og selv da holder jeg ikke lenge... Men tenk så fantastisk det hadde vært å likt å løpe! Hadde vel trøbbel med bloggkommenteringen min mener jeg å huske, men tenkte jeg skulle snike meg til å lete opp samme vinterjakke som deg, men jeg hadde også litt seminarshopping forrige uke og fikset meg en annen vinterjakke. (Fikk handlet vinterjakke og støvletter på ca 15 min i en pause på seminar ) <--- er supertøff! Hopper av mellom intervallene når det er snakk om løping i 14-15km/t ja (har mer enn nok med å stå stille og puste mellom løpeturene). Går veldig greit å hoppe av/på egentlig, må bare mobilisere litt ekstra når jeg begynner å bli skikkelig sliten. De roligere intervallene justerer jeg bare farten underveis, og stopper ikke opp. Hadde vært moro å likt å jogge/løpe ja! Og hatt en kropp som taklet det bra Men jeg har en tanke om at ingen av delene er umulige, jeg skal i alle fall prøve åg gi det en liten sjanse. Grattis med ny vinterjakke! Jeg er kjempefornøyd med min! Lun og god, og fin fasong
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 Forfatter #5998 Skrevet 9. november 2011 Mårnings! På plass på jobb og gråter ikke T R Ø T T, småforkjøla og sliten i beina, men eller ved godt mot.
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2011 #5999 Skrevet 9. november 2011 Morn-morn. Fyller på med litt fjøskaffe til trøtt Fuggel jeg.
Roadrunner Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6000 Skrevet 9. november 2011 Tusen takk, Sauen! Det trengs i dag... Hold on, be strong
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå